Søg her for bachelorer grader universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i Canada.

Find universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i Canada tilbyder bachelorer programmer.

Master

Canada er det bedste land til at forfølge din videregående uddannelse, hvis du er en interaktiv person. Næsten hver etnisk gruppe er repræsenteret i Canada og dermed er det 'sa multikulturelle samfund. Sprogbarrieren er ikke et problem for udenlandske studerende, da Canada betragtes som verdens 's leder i sprogundervisning.

Universiteter for bachelorgrad i Canada. Find alle oplysninger om de skoler, der tilbyder bachelorer grader%% COUNTRY_ARTICLE%% Canada her.

Læs mere

Internationale Mastere Til Sundhed Lederskab

McGill University
på universitet Deltid 15 måneder September 2016 Canada Montreal

Den internationale Masters for Health Leadership (IMHL) begyndte i 2006 som led i forsøget på at blive en af ​​verdens førende i sundhedsvæsenet lederuddannelse. Den IMHL er et samarbejde af McGill 's medicinske fakultet og Ledelse, der bygger på de to fakulteter' verdensomspændende ry og fungerer som en forandringsagent i sundhedsvæsenet. [+]

. Omdannelse vejen Health Care er Managed Den internationale Masters for Health Leadership (IMHL) begyndte i 2006 som led i forsøget på at blive en af ​​verdens førende i sundhedsvæsenet lederuddannelse. Den IMHL er et samarbejde af McGill 's medicinske fakultet og Ledelse, der bygger på de to fakulteter' verdensomspændende ry og fungerer som en forandringsagent i sundhedsvæsenet. Hvorfor IMHL Den IMHL mener, at den største håb for forbedring af sundheden ligger i en dyb forståelse af, hvordan hele sundhedsområdet værker, kombineret med et sofistikeret forståelse af dens ledelse. Programmets unikke tilgang bruger klasseværelset som en tankevækkende og løbende internationalt forum, der, over 18 måneder, adresse og fremme centrale spørgsmål inden for sundhedspleje på verdensplan. Det fremmer udviklingen af ​​en bæredygtig og integreret tilgang til sundhed på verdensplan. Fordele for Deltagere Den IMHL pædagogik tillader, at læring skal anvendes i realtid mellem klasseværelset moduler, så der kan udvikles og forbedres i løbet af programmet ledelsesmæssige praksis. Den IMHL er designet til at fungere som en katalysator for forandring i deltagernes organisationer og samfund. Programmet opfordrer deltagerne til at dele deres erfaringer, dykke ned i hinandens problemer at levere innovative løsninger på de udfordringer, de står i deres respektive arbejdsmiljøer. Vores deltagere rapporterer øget tillid til virksomhedens udfordringer, de tidligere fundet skræmmende. Vores innovative uddannelsesaktiviteter give vores erfarne deltagere mulighed for at være initiativtagerne til forandring i deres organisation og deres samfund. Det skriftlige arbejde i løbet af programmet, kan forelægges på konferencer. Fordele for sundhedssektoren Et centralt princip i programmet er "brug arbejde, gør ikke arbejde". Deltagerne bringe deres egentlige arbejde udfordringer til programmet, frem for at bruge mere traditionelle organisatoriske casestudier. Gennem det program, vi fremme anvendelsen til at praktisere de begreber, teorier og rammer, der anvendes i klasseværelset. I mange organisationer, vores deltagere danner teams, så læringen kan deles i forbindelse med omfavne udfordringer. Den IMHL er en løbende forum, der behandler og forskud spørgsmål om sundhedsvæsenet i hele verden. Program Pædagogik: De fem moduler Den internationale Masters for Health Leadership (IMHL) er en 15-måneders program med fem 12-dages moduler, efterfulgt af en kandidatuddannelse papir, der fører til graden af ​​Master of Management. Hvert modul har fokus på et bestemt lederskab tankegang. Mellem moduler deltagerne vender tilbage til arbejdspladsen, hvor de anvender pædagogik og indsigt i programmet. Efter fem moduler er der en periode, hvor den endelige papir er skrevet med vejledning af en rådgiver. Denne sidste fase kan gøres fra overalt i verden. Modul 1: 18-29 September, 2016 Modul 2: 15-26 januar, 2017 Modul 3: 07 til 18 maj, 2017 Modul 4: 4-15 september 2017 Modul 5: 07-18 Januar, 2018 Modul 1 - Den Reflective Mindset: Udvidelse Perspectives Den reflekterende tankegang er designet til at hjælpe deltagerne få en bedre forståelse af deres personlige ledelsesstil - hvordan de præsenterer sig selv til andre, deres styrker og svagheder, og deres aktuelle lederevner. Deltagerne lærer at være tankevækkende og reflekterende, til at træde tilbage fra altid gør, for at se velkendte erfaringer fra et nyt perspektiv. Modul 2 - Analytisk tankegang: Førende Organisationer Den Analytisk Mindset giver et overblik over dagens vigtigste sundhedspleje organisationer, herunder sundhedsfremmende hospitaler, fællesskabsagenturer, sundhed vedligeholdelse organisationer mv Deltagerne får indsigt i driften af ​​disse organisationer ved at analysere deres iboende ligheder og forskelle. Deltagerne også introduceret til de analytiske værktøjer, der anvendes til at styre specifikke organisationer og formelle tilgange, der forbedrer ledelsesmæssige effektivitet. Centrale begreber i regnskab, personaleledelse og organisatorisk strategi stimulerer deltagerne til at diagnosticere de styrker og svagheder ved deres egen organisation. Strategi, struktur, sourcing og levering udforskes på en systematisk måde, der giver deltagerne mulighed for at se den administrerende processen som en sammensmeltning af kunst, håndværk og videnskab. Modul 3 -The Verdslig Mindset: Navigation System Den af ​​sundhedsydelserne er rodfæstet i meget komplekse systemer, der varierer enormt i hele verden - fra fuldt socialiseret til markedsdrevet. Alligevel alle systemer kæmper med, hvor det skal sidde på denne kontinuum. Fordi de fleste praktiserende læger - om ledere eller klinikere - typisk bruger deres karriere inden for et enkelt system, de sjældent har mulighed for at sætte pris på alternativerne. Det tredje modul fokuserer på disse kontekstuelle "systemer", udforske de forskellige sociale institutioner i sundhedssektoren og deres samspil med økonomiske, politiske og sociale kræfter. Målet er at øge forståelsen af ​​dynamikken i "systemskifte". Deltagerne opfordres til at søge kreative løsninger baseret på en integreret, snarere end en fragmenteret forståelse af sundhedsvæsenet. Deltagerne også uddybe samspillet mellem økonomi og sundhed, og mulighederne for at udnytte forandring i komplekse systemer. Modul 4 - Collaborative Mindset: værdsætte arbejdsforhold I dette modul deltagerne fokuserer på styring af relationer med patienter, fagfolk, sundhed fortalere, administratorer, regeringen, medierne og mange andre grupper. Skill udvikling omfatter forholdet-bygning, forhandle, koordinering interessenter, og knowledge management. Den styring af professionelle relationer fremhæves, med deltagere udvikler de avancerede færdigheder, der er nødvendige for at opbygge og lede komplekse netværk snarere end simple organisationer. Integrationen af ​​viden fra flere discipliner og perspektiver er også undersøgt. Modul 5 - De katalytiske Mindset: Opnåelse Change Den sidste modul er action-fokuseret, integrativ i naturen, med fokus på opnåelse af forandring. Projekterne indvirkning på, hvor deltagerne har arbejdet hele programmet får stor opmærksomhed. Vellykkede sager sundhed ledelse gennemgås og action konsekvenser af adaptiv forvaltning udforskes. Andre vigtige områder af undersøgelsen omfatter: integreret og bæredygtig tilgang til sundhed; begrebet forebyggelse og dets anvendt formidling; effektiv indgriben i det politiske miljø; positive / negative resultater af medieeksponering i sundhedspolitikken; og begreberne evaluering og ansvarlighed. Deltagerne integrere og syntetisere den viden, de har erhvervet i de foregående moduler. Programmet slutter med indgående overvejelser af processen med transformation lederskab og hvad det betyder at føre omfattende, analytisk, fællesskab, kontekstuelt, katalytisk og refleksivt. Deltagernes profil Den IMHL er en krævende program med ambitiøse mål. Dens succes afhænger i høj grad af kvaliteten og motivation af deltagerne. Den er velegnet til enkeltpersoner, samt til hold af fire til fem ledere, der repræsenterer en organisation, samfund eller land med en overbevisende spørgsmål om sundhed til at løse. Deltagerne fortsætte med at arbejde, mens du tager programmet. Deltagerne hold lederstillinger i sundhedsvæsenet, de fleste har en klinisk baggrund (læger, sygeplejersker, farmaceuter, socialrådgivere, psykologer) og nogle har andre baggrunde (økonomer, advokater, etc.). De arbejder i alle former for sundhedsorganisationer (hospitaler, samfund pleje, folkesundhed, ministerier, internationale agenturer, fonde, andre) og i alle områder af sundhed - fra sundhedsfremme, forebyggelse til behandling. De kommer fra hele verden. For yderligere information kontakt venligst IMHL på info.imhl@mcgill.ca. [-]