Graduate School of Medicine Doctoral Program
Asahikawa Medical College (Asahikawa Ika Daigaku)
Nøgleinformation
Campus placering
Asahikawa, Japan
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
旭川医科大学Graduate School of Medicine Department of Medicine (doktorgradskursus) er der et "forskerkursus", der sigter mod banebrydende forskning inden for de emner, som studerende studerer på, og en "klinisk forsker", der dyrker evnen til at fremme klinisk forskning og kliniske undersøgelser. Vi har to kurser, "Course". Alle er baseret på direkte individuel vejledning i laboratoriet, som du tilhører. Studerende udfører forskningsaktiviteter i en fri og akademisk atmosfære og erhverver forskningsresultater af høj kvalitet af sig selv. Tag samtidig en række almindelige forelæsninger (avanceret medicin, grundlæggende medicin, medicinsk afhandling), der afholdes hvert andet år og har grundlæggende viden og en bred vifte af anvendt viden, der er nødvendig for at udføre medicinsk forskning. Få en etisk baggrund. Gennem en sådan omfattende forskeruddannelse vil vi udvikle førende menneskelige ressourcer, der kan støtte fremtidig medicin og imødekomme kravene fra lokalsamfundet.
Studerende vælger et af ovenstående kurser i starten, men kan ændre kurset, når forskningen skrider frem. Derudover, hvis det anses for nyttigt til udførelse af forskning, kan du modtage vejledning på andre laboratorier på campus, eller du kan studere på ph.d.-skoler og forskningsinstitutter uden for universitetet, herunder også i udlandet. Derudover har vi vedtaget et system til at starte forskning tidligt ved at tilmelde mig en ph.d.-skole fra det første år af den indledende kliniske uddannelse. Med hensyn til almindelige forelæsninger er e-læringssystemet på ph.d.-skolens websted udover regelmæssige forelæsninger i forelæsningsrummet blevet forbedret, så nødvendige forelæsninger effektivt kan tages fra systemet i henhold til hver studerendes forsknings- / træningsplan. Jeg overvejer det. Som nævnt ovenfor bestræber denne ph.d.-skole sig på at give en læseplan, der er så fleksibel som muligt, for at fremme studerendes uafhængige læring.