Bachelor i biologi

Generelt

Program beskrivelse

Uanset om du stræber efter at udføre banebrydende biologisk forskning, gå på medicinsk skole eller rejse rundt i kloden for at søge efter nye arter, finder Findlay-biologiprogrammet den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at forstå den biologiske verden.

Program højdepunkter

Grundforskning

Studerende opfordres til at udføre praktisk undersøgelse på området og i laboratoriet for at forberede sig til arbejdsstyrken, erhvervsskolen eller forskerskolen.

Erhverv & Graduate School Acceptance Rate

Kandidater i vores program er mere end dobbelt så sandsynligt, at de vil blive optaget i professionel og kandidatskole sammenlignet med det nationale gennemsnit på 41%.

Praktikfeltoplevelse

Biologistuderende har muligheden for at rejse nationalt og internationalt for at få omfattende praktiske feltoplevelser.

Undergraduate Student Research

Arbejd en-til-en med instruktører gennem praktisk forskning.

Studerende opfordres til at udføre praktisk undersøgelse på bachelor-niveau, hvilket gør det muligt for studerende at opleve virkelige anvendelser af klasseværelsemateriale, mens de forbedrer deres forståelse af den videnskabelige proces og kompleksiteten i biologiske systemer. Forskningsprojekter afsluttes i udpegede laboratorier i vores grønne prisvindende Davis Street Building og i fjerntliggende feltplaceringer, herunder Rieck Center for Habitat Studies og forskellige lokaliteter landsdækkende. Vores studerende har præsenteret deres arbejde på nationale konferencer og fungeret som forfattere på offentliggjorte manuskripter.

Kandidatklassen for biologi majors i 2019 havde en 85% acceptgrad i kandidat- / professionel skole og en 100% acceptprocent i veterinærskolen for dem, der ansøgte.

Studenterorganisationer i biologi

Bliv involveret!

Der er flere forskellige klubber og organisationer, der tilbydes inden for videnskaberne på The University of Findlay . Mange af disse klubber og organisationer består af biologistuderende, men er åbne for alle hovedfag. For mere information om studerendeorganisationer på Findlay.

Rieck Center for Habitat Studies

Et 54 mål stort levende laboratorium til vores studerendes miljøuddannelse

Den brede vifte af tilgængelige naturlige levesteder giver mulighed for praktiske oplevelser og muligheden for innovativ brug. Findlay-studerende lærer, hvordan man interagerer med og udfører forskning i naturen uden at påvirke den.

Davis Street Building

En innovativ og miljøvenlig videnskabsbygning

The University of Findlay blev anerkendt af American Society of Heat, Refrigerating and Air Conditioning Engineers (ASHRAE) for de energibesparende opvarmnings- og klimaanlægsteknologier, der blev indarbejdet i den nye tilføjelse til Davis Street-bygningen i 2012.

Vores bygning på 30.000 kvadratmeter naturvidenskab kan prale med:

  • Otte banebrydende laboratorier.
  • Klasseværelser og forelæsningssaler.
  • Otte fakultetskontorer.
  • Studerende til studerende.
  • Geotermisk varme- og kølesystem.
  • Computerstyrede sensorer til at justere den leverede lysmængde.
  • Sofistikerede røggas, der både mærker menneskelig bevægelse og tilstedeværelsen af kemikalier, så hætterne kører, når det er nødvendigt, men falder til lav strøm eller lukker for at spare energi, når det ikke er nødvendigt.
  • Et rørsystem til kontrol af regnvandafstrømning fra bygningen.

Karriere

Findlay-kandidater med en grad i biologi har fundet beskæftigelse som:

  • Læger
  • Dyrlæger
  • Wildlife Conservationists
  • Optometrister
  • Wildlife Researchers
  • Forskningsteknikere
  • Miljøkonsulent
  • Marinebiologer
  • Tandlæger
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually ada ... Læs mere

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually adapting programs and teaching methods to meet the needs of current students who are preparing for tomorrow’s careers. Minimer