Bachelor of Science i sygepleje
St Joseph University
Nøgleinformation
Campus placering
Roseau, Dominica
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 48.000
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Bachelor of Science i sygepleje er den foretrukne grad for mange professionelle sygeplejersker. BSN gør to ting. Det giver dig de færdigheder og den praksisteori, der er nødvendig for at tænke kritisk i patientpleje som en professionel RN. Det positionerer dig til det videregående studie, hvis du vælger at forfølge det på et senere tidspunkt.
- Sygeplejeprogrammet giver sundhedssystemerne et nyttigt værktøj til at producere kompetente professionelle sygeplejersker til at reagere på prioriterede sundhedsbehov og nye problemer hos mennesker ved at levere holistisk sygepleje, der er etisk, sikker og evidens-informeret for at have en positiv indvirkning på sundhed og kvalitet. af liv for syge individer, familier, grupper og samfund.
- Programmet vedtager den primære sundhedsplejetilgang og tværsektorielle foranstaltninger for at tackle sociale determinanter for sundhed. Det er i denne sammenhæng, at læseplanen omfatter styring og pleje af den syges mentale, psykologiske, følelsesmæssige og fysiske sundhed.
- Denne treårige sygeplejeuddannelse består af fireogtyve kompetencebaserede moduler, som dækkes over seks semestre.
- Kurserne er forløbet på en sådan måde, at du i løbet af det første år får et solidt kendskab til videnskabelige principper og relaterede sundhedsdeterminanter for sygeplejefaget.
- Modulerne er bygget på det videnskabelige grundlag og opnåede fremskridt på en måde, der giver eleverne muligheder for at tilegne sig kritisk tænkning inden for deres sidste år i stigende grad.
- Kurserne er også sekventeret på en sådan måde, at eleverne får en teori, som umiddelbart efterfølges af et klinisk modul for at give mulighed for tilstrækkelig eksponering for erfaringsbaseret læring for at udvikle de nødvendige kompetencer.
- Studieordningen er kompetencebaseret og elevcentreret med vægt på elevernes udvikling af sygeplejefaglige kompetencer, herunder livreddende færdigheder. Implementering involverer elevcentrerede tilgange såsom problembaseret læring, som inkorporerer principperne for selvstyret læring og gruppeprocesser.
- Mentorskab under klinisk tilknytning vil blive ydet af sygeplejepædagoger og mentorer for at sikre, at de lærende opnår kliniske kompetencer inden for de forskellige domæner, der studeres.
- Læreplanen er bygget på de otte nøglebegreber menneskeheden, miljø, forskning, juridiske/etiske/politiske dimensioner, informationsbehandling, undervisning/læring, sundhedsfremme og ledelse. Udviklingen af disse otte nøglebegreber fører til fire udfaldsevner, der er iboende i sygeplejepraksis. Disse udfaldsevner er omsorg, kritisk tænkning, kommunikation og professionel praksis.