Find de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Podiatric Medicine

En bachelor er en fire-årig grad, der giver eleverne mulighed for at vælge deres koncentration og fagområde. Mange skoler tilbyder deltidsansatte skolegang muligheder, så studerende, der ønsker at tjene en bachelorgrad kan gøre det selv, mens du arbejder eller omsorgen for familien.

Spanien (Spansk: España) er et mangfoldigt land deler den iberiske halvø med Portugal i den vestlige ende af Middelhavet. Spanien betragtes som en eksotisk land i Europa på grund af sin venlige indbyggere og afslappet livsstil. Den normale varighed for University kurser i Spanien er 4 år, med undtagelse af medicin og dobbelte grader, som er 6.. Madrid og Barcelona er velkendte byer rundt verden for sit køkken, pulserende natteliv, og verdensberømte folklore og festligheder.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

Læs mere

Grad føromtale

Universidade da Coruña
på universitet Fuldtid 4 år September 2019 Spanien Ferrol

Podiatry kandidater fra universitetet i A Coruña, vil være fagfolk med viden, færdigheder og evner, der kræves for at udføre aktiviteter med henblik på forebyggelse, diagnosticering og behandling af sygdomme og deformiteter af fødderne, ved Podiatric terapeutiske procedurer. [+]

Introduktion

Den Kandidater i Podiatry University of A Coruña, vil være fagfolk med viden, færdigheder og evner, der kræves for at udføre aktiviteter med henblik på forebyggelse, diagnosticering og behandling af sygdomme og deformiteter af fødderne, ved Podiatric terapeutiske procedurer.

Til dette formål disse fagfolk har viden om og forståelse af de grundlæggende videnskaber for sundhed, den videnskabelige metode og elementær læring praksis baseret på dokumentation og analyse af data generelt. De vil blive udstyret med nok til at fortsætte med at fremskridt gennem selvstændige læring værktøjer og fortsatte professionelle uddannelse.

Hvorfor studere graden

I 2009 kandidater i 2006/2007 (27/35) 96,30% af arbejdede på tidspunktet for undersøgelsen, 61% arbejde for andre, 12% selvstændige og resten kombineret både modaliteter.... [-]