$close

Filtre

Se resultater

Find universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i Portugal tilbyder bachelorer programmer.

En bachelor er en fire-årig grad, der giver eleverne mulighed for at vælge deres koncentration og fagområde. Mange skoler tilbyder deltidsansatte skolegang muligheder, så studerende, der ønsker at tjene en bachelorgrad kan gøre det selv, mens du arbejder eller omsorgen for familien.Portugal er et af de varmeste europæiske lande. Universitetsuddannelser er meget overkommelige. Faktisk Portu… Læs mere

En bachelor er en fire-årig grad, der giver eleverne mulighed for at vælge deres koncentration og fagområde. Mange skoler tilbyder deltidsansatte skolegang muligheder, så studerende, der ønsker at tjene en bachelorgrad kan gøre det selv, mens du arbejder eller omsorgen for familien.

Portugal er et af de varmeste europæiske lande. Universitetsuddannelser er meget overkommelige. Faktisk Portugal har en af ​​de laveste leveomkostninger for studerende. Nyd de de store strande i Algarve, eller de gamle vinger historie i hovedstaden Lissabon.

Minimer
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Católica Medical School
Rio de Mouro, Portugal

UCP Medicinkurset er en integreret kandidatuddannelse, der varer seks akademiske år. Det har et meget innovativt læseplan, der er et resultat af samarbejde med Det Medicinske ... +

UCP Medicinkurset er en integreret kandidatuddannelse, der varer seks akademiske år. Det har et meget innovativt læseplan, der er et resultat af samarbejde med Det Medicinske Fakultet ved University of Maastricht, en institution med stor international prestige. Det har også et partnerskab for den kliniske komponent med Luz Saúde Group, en af de største private sundhedsgrupper i Portugal. Kurset er understøttet af moderne pædagogik, med et stærkt teknologisk grundlag, og søger at garantere humaniseringen af lægestanden. Medicinkurset vil bruge elevcentrerede undervisningsmetoder, der fremmer læringsautonomi, større fastholdelse og dybde af viden, med dokumenterede kliniske færdigheder. Kurset er tilpasset Maastricht University undervisnings- og evalueringsmodel vil have træning på det bedste internationale niveau, med toplærere, og vil blive undervist på engelsk, med den kliniske komponent på portugisisk. Kurset vil give adgang til international træningsmobilitet med andre førende medicinske skoler. Den integrerede master i medicin undervises af Católica Medical School , en akademisk enhed fra Universidade Católica Portuguesa, og vil finde sted på Sintra Campus ved UCP, ved siden af Tagus Parque, i en moderne bygning udstyret med exceptionelle studieforhold og teknologiske ressourcer . Denne bygning har et stort område dedikeret til forskning og vil have et moderne bibliotek. For at støtte alle dem, der studerer og arbejder, vil der være en bar, en kantine og transporttjenester. Det fremherskende videnskabelige område i studiecyklussen er Medicin med CNAEF 721-klassifikationen - det første grundlæggende område ifølge bekendtgørelse nr. 256/2005 af 16. marts. Videregående uddannelser i medicin er reguleret på europæisk niveau med henblik på anerkendelse af de respektive faglige kvalifikationer blandt medlemsstaterne. Den integrerede master i medicin nyder godt af et partnerskab med Grupo Luz Saúde og det tætte partnerskab med Maastricht University, Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP, Hospital Beatriz Ângelo og União das Misericórdias Portuguesas. Graden undervises i Católica Medical School på Sintra Campus, på Hospital da Luz i Lissabon og andre sundhedsenheder og faciliteter i Grupo Luz Saúde og sundhedscentre og faciliteter i Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP , Hospital Beatriz Ângelo og sundhedsenheder i União das Misericórdias Portuguesas. Differentierende funktioner Católica Integrated Master in Medicine præsenterer differentierende egenskaber, der gør den unik og innovativ, blandt andet: Fremme af ekspertise inden for medicinsk uddannelse, gennem en læseplan med en pædagogisk metode baseret på problemløsning. Denne metode, der er internationalt valideret i prestigefyldte universitetscentre, har bevist sin succes og er underlagt konstant kvalitetsovervågning af den enhed, der er ansvarlig for dens indledende udvikling - Maastricht University - og af en struktur, der er specielt oprettet til dette formål på Católica Medical School (centret for medicinsk uddannelse), med periodiske evalueringsrapporter af undervisning-læring-evalueringsprocessen, der skal diskuteres internt og eksternt med de vigtigste interessenter; Fremme af forskning med en kultur af åbenhed over for verden, dyrkning af tværgående viden baseret på de kristne humanistiske principper i UCP; En kultur af nærhed til og centralitet af personen, i forskellige aspekter: undervisning; forskning; samfundsorientering; Åbning af medicinsk uddannelse for internationale studerende, som i andre akademiske enheder på Católica. Disse differentierende træk ved den integrerede master i medicin vil gøre det muligt at fremme medicinsk uddannelse baseret på både klinisk kompetence og forskningskapacitet, især inden for oversættelsesforskning - af virkning og anvendelse i sundhedspraksis og -politikker. Dette er kun muligt gennem undervisnings-læring-evalueringsmetoden i dette kursus, forbundet med målet om at udvikle refleksiv og kritisk tænkning i videnskabelig træning, som er afgørende for udøvelse, i ekspertise, af klinisk praksis. Baseret på erfaringerne fra mere end 50 år fra Maastricht University, søger denne integrerede master i medicin at reagere på behovene for lægepraksis i det 21. århundrede gennem brug af forskellige og innovative pædagogiske strategier og metoder, der udmønter sig i en unik pensumstruktur, der fremmer, nemlig: Kurrikulære enheder, der omfatter forskellige videnskabelige områder; Varierede metodiske træk (herunder problembaseret læring – PBL) metode; Brug af forskellige træningsteknikker, ved hjælp af et simuleringscenter for ekspertise, såsom simulering af kontakt med patienter. I dette simulationscenter er der forudset kontinuerlig træning i en række medicinske procedurer, herunder ikke kun kommunikationsaspekter, men også klinisk evaluering; Vægt på undervisning og praksis af refleksion gennem hele forløbet gennem specifikke pædagogiske diagnosestrategier (personlig portfolio, fremskridtseksamen, konsultation og refleksion gennem simulering af kontakt med modelpatienter/-aktører osv.); Et forhold mellem studerende og lærere på to studerende pr. læge er virkelig enestående på et område, hvor landsgennemsnittet er 7,53; Uddannelse i medicinsk forskning, med vægt på kliniske områder og translationel forskning. Andre kendetegn ved denne integrerede master i medicin er: Med hensyn til undervisning, skabelse af et tæt forhold mellem professorer og studerende gennem et mentorprogram; Med hensyn til pensum, indførelse af forskning i studieplanen for den integrerede master i medicin, gennem oprettelse af en 6. års pensumenhed, med udførelse af et praktikophold i videnskabelig forskning. Vægten på obligatorisk uddannelse for alle professorer i de anvendte undervisningsmetoder, der trækker på erfaringerne fra Institute of Medical Education ved Maastricht University. -
Bachelor Master
Fuldtid
6 år
Engelsk
12 Sep 2022
på universitet