Find de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Public Health

Bacheloruddannelser giver studerende mulighed for at stifte bekendtskab med det grundlæggende i et specifikt område i undersøgelsen. I de fleste tilfælde, programmer tage fire år at gennemføre, og kandidater kan bruge deres viden til at komme ind på arbejdsmarkedet eller som et springbræt til en kandidatuddannelse.

Lige hvad er en Bachelor i Folkesundhedsvidenskab? Denne grad mulighed er det ideelle valg for personer, der er interesseret i de mange forsknings- og karrieremuligheder til rådighed i den offentlige sundhedssektor. Klasser normalt røre på de grundlæggende elementer i sociologi, psykologi, sundhedsinformatik og mikrobiologi. Der er også programmer, der omfatter et folkesundhedsområdet practicum som kulminerede oplevelse for studerende, og dette kan kræve en elektronisk portefølje og præsentation.

Fordele ved at indskrive i en offentlig sundhed bacheloruddannelse omfatter forbereder sig på en karriere i statslige sundhed agenturer, community-baserede agenturer, uddannelsesinstitutioner agenturer og medicinsk pleje. Udover kvalificere sig til entry-level positioner, kan en grad være medvirkende til at øge en medarbejders indtjeningspotentiale.

Omstændigheder, der ofte påvirker de samlede omkostninger ved uddannelserne omfatter, om en studerende deltager en lokal skole eller et placeret i udlandet, længden af ​​programmet samlede og omkostningerne ved de krævede kursusmaterialer. Det er bedst at nå ud til de indlæggelser kontorer enkelte skoler for de mest up-to-date information om undervisning, gebyrer og muligheder finansiel støtte.

Fælles karrierer ofte tilgængelige for dem med en bachelor i Folkesundhedsvidenskab omfatter folkesundhed ingeniør, sundhedscenter administrator, industriel tandplejer og føderale / stat miljøforkæmper.En person kan også blive fascineret ved tanken om at arbejde som direktør for en ikke-statslig organisation (NGO), et job, der indebærer tilsynet en organisations ledelse og sundhed.

Udforsk de endeløse muligheder til rådighed for dem med en bachelor-grad i den offentlige sundhed. Søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende form.

Læs mere

Bachelor I Folkesundhed

University of Tampa College of Natural and Health Sciences
på universitet Fuldtid 4 år September 2017 USA Tampa

BS i Folkesundhedsvidenskab Uddannelsen er designet til studerende primært interesseret i at forbedre sundhed og forebyggelse af sygdom og handicap. Programmet mission er at forbedre sundheden [+]

Bachelor of Science in Public Health

BS i Folkesundhedsvidenskab Uddannelsen er designet til studerende primært interesseret i at forbedre sundhed og forebyggelse af sygdom og handicap. Programmet mission er at forbedre sundheden i hele levetiden. Programmet fokuserer på:

Identifikation sociale og adfærdsmæssige determinanter for sundhed, Udvikling og evaluering af tiltag og politikker, der fører til en forbedring af befolkningens sundhed, og Forberedelse fagfolk til lederstillinger i fortalervirksomhed og offentlige sundhedsvæsen.

Ved afslutningen af ​​programmet, vil de studerende være godt kvalificeret til studier og / eller lederroller i offentlige og private organisationer. Disse organisationer kan omfatte hospitaler, gruppe praksis, community sundhedscentre, og community-baserede almennyttige organisationer, offentlige og private virksomheder, fonde, arbejdspladser, skoler, gymnasier, og lokale, statslige og føderale offentlige sundhed agenturer.... [-]


Bachelor I Arbejdssikkerhed Og Sundhed

University of Central Missouri
på universitet Fuldtid September 2017 USA Warrensburg

Reducerer potentielle sikkerhedsproblemer, sikkerhed og sundhed tab anvende de færdigheder lært i dette program. Sikkerhedsforanstaltninger science fagfolk er i efterspørgslen, og UCM s Occupational Safety and Health program forbereder dig til en spændende karriere inden for dette område. [+]

Reducerer potentielle sikkerhedsproblemer, sikkerhed og sundhed tab anvende de færdigheder lært i dette program. Sikkerhed science fagfolk er i efterspørgslen, og UCM s Occupational Safety and Health programmet forbereder dig til en spændende karriere inden for dette område. Hvorfor vælge Occupational Safety and Health på UCM? UCM s Occupational Safety and Health program er ASAC-ABET akkrediteret. Udslusningsvejledning satser for sikkerhedsmæssige naturvidenskabelige kandidater er meget høje. Udover Achievement Awards, UCM s sikkerhedsprogrammer har mere end ni stipendier til rådighed for de studerende. Hvad vil jeg studere? Du vil lære de sikkerhedsmæssige videnskaber spørgsmål står over for i de lokale, nationale og globale sammenhænge, ​​og hvordan man kan identificere tekniske løsninger på arbejdssikkerhed og sundhedsproblemer. Kurserne omfatter: Accident Investigation Industrial Fire Protection Industriventilation for Miljø Sikkerhed og Sundhed Sikkerhed og Sundhed Lab Hvad kan jeg gøre med en grad i Occupational Safety and Health? Byggeri Sikkerhed Direktør for Environmental Health Direktør for Folkesundhed Sundhed og sikkerhed Officer Medical Clinic Director Hvordan kan jeg blive involveret uden for klasseværelset? Hos UCM, vi værdsætter engagerende læringsoplevelser, der omfatter studerende engagement og service-learning projekter. I arbejdsmiljøområdet, er der flere involvering muligheder: American Society of Safety Engineers American Industrial Hygiene Association Rho Sigma Kappa Honor Society Collegiate Firefighters Association Luft og Waste Management Association [-]

Bachelor I Globale Sundhedsmæssige Undersøgelser

Allegheny College
på universitet Fuldtid September 2017 USA Meadville

Grundlagt på den tro, at bachelor liberal uddannelse kan spille en afgørende rolle i opfyldelsen af ​​verdens sundhedsmæssige udfordringer, GHS-programmet trækker på Allegheny mangeårige tilsagn til civilt engagement, forskellige perspektiver, internationalisering, projektbaseret og tværfagligt læring. Til dels takket være en generøs bevilling fra Howard Hughes Medical Institute, har vi tilføjet nye fakultet med ekspertise i epidemiologi og global sundhed, designet nye sundhedsrelaterede kurser, støttet student forskning og muligheder erfaringsbaseret læring, og begynder i det akademiske år 2013- 14 tilbydes både en stor og en mindre i Global Health Studies. [+]

. Bachelor i Global Health Studies Allegheny College er stolte af at være blandt en håndfuld amerikanske liberale kunst gymnasier, der kan prale et program i Global Health Studies (GHS). Grundlagt på den tro, at bachelor liberal uddannelse kan spille en afgørende rolle i opfyldelsen af ​​verdens sundhedsmæssige udfordringer, GHS-programmet trækker på Allegheny mangeårige tilsagn til civilt engagement, forskellige perspektiver, internationalisering, projektbaseret og tværfagligt læring. Til dels takket være en generøs bevilling fra Howard Hughes Medical Institute, har vi tilføjet nye fakultet med ekspertise i epidemiologi og global sundhed, designet nye sundhedsrelaterede kurser, støttet student forskning og muligheder erfaringsbaseret læring, og begynder i det akademiske år 2013- 14 tilbydes både en stor og en mindre i Global Health Studies. Department Fakta Vi mener, at varige løsninger på verdens sundhedsmæssige udfordringer skal være tværfagligt, samarbejdsorienteret, og kombinere populationsbaseret forebyggelse med lokalsamfundet kliniske pleje. Vigtige fakta om Global Health Studies afdeling: Et interdivisional program, der fremmer en flerdimensional forståelse af lokale og globale sundhedsspørgsmål Særlig fokus på ressourcesvage regioner rundt om i verden Fremhæver sammenhængen mellem sundhed og mønstre i den økonomiske og sociale udvikling Samler kurser på miljøet, etik, politik, økonomi, samfund og kultur Allegheny Global Health Studies Program søger at dyrke fremtidige forskere, praktikere og ledere, som har den fornødne viden, færdigheder og etiske perspektiver, der er nødvendige for at reagere effektivt på eksisterende og nye udfordringer. Studerende kan uddybe deres forståelse af global sundhed med supplerende majors og mindreårige i andre afdelinger og programmer Eleverne opfordres kraftigt til at få virkelige liv global sundhed erfaring gennem off-campus praktikophold, studere væk programmer eller kollaborative forskningsprogrammer på campus Global Health Studies omfatter en kombination af kurser, der lægger vægt: Grundlæggende videnskabelig viden En forståelse af statistiske data Anvendelsen af ​​humanistiske og samfundsvidenskabelige tilgange Stærke kommunikationsevner Forskningsmetoder og designs Indledt i 2012, har den globale Health Studies Program vist en støt interesse blandt studerende, næsten en fordobling af aktuelle engagement. Med en anslået 70 erklæret majors og mindreårige, viser dette program ingen tilsyneladende tilbagegang som flere studerende lærer mere om de udfordringer, som verden bringer over os. Program Structure Global Health Studies er en interdivisional større og mindre program dannet i 2012 på Allegheny College. Programmet fremmer en flerdimensional forståelse af lokale og globale sundhedsspørgsmål. Det understreger sammenhængen mellem mønstre af den økonomiske og sociale udvikling og sundhed, der samler kurser på miljøet, etik, politik, økonomi, samfund og kultur. Studerende, der afslutter de større og mindre effektivt kan: Definer de komplekse, indbyrdes forbundne tilgange, politikker, lokalsamfund og perspektiver, der påvirker inden for global sundhed Brug en bred vifte af rammer og metoder til at definere og engagere sig med globale sundhedsrelaterede emner Forstå og formulere de indbyrdes relationer mellem geografiske og kulturelle rum, populationer, politikker og sundhed Forstå sygdom årsagssammenhæng og forebyggelse og forholdet mellem sundhed og den indbyggede og naturlige miljøer Betjen med en ansvarlig og selvreflekterende bevidsthed om magt, privilegier og etik inden for en mangfoldighed af kulturelle sammenhænge Lyt aktivt og kommunikere effektivt med et bredt publikum Dobbelt majors eller fælles bachelor kombinationer blandt studerende Fremmedsprog neurovidenskab psykologi biologi Environmental Science / Studies økonomi Skræddersyet Academic Kurser kolonnen Ovenstående udtrykkeligt afspejler de fire søjler i den globale sundhed. Disse søjler er integreret i de centrale kurser på alle niveauer. En integreret suite af centrale kurser kræves af alle store selskaber giver den intellektuelle ramme er nødvendig for at forstå forbundethed disse forskellige perspektiver og lærerige oplevelser. Experiential Muligheder Denne GHS Muligheder side indeholder tre undermapper notering studerendes muligheder for Summer Research Praktikophold, Global Health Oplevelser, der ikke er kredit bærende, og Undersøgelse Away oplevelser, hvor de studerende får kursus kreditter. GHS studerende opfordres til at gøre mindst én sommer forskning praktik og mindst én undersøgelse væk erfaring (kredit bærende eller ikke-kredit bærer), før de er færdiguddannede fra Allegheny College. Yderligere oplysninger om sommeren forskning kan findes på Student Research hjemmeside. Yderligere oplysninger om andre karriere-relaterede praktikophold og studere væk muligheder kan findes på Gateway og International Education hjemmesider. [-]

Bachelor I Anvendt Kunst I Gerontologi

St. Thomas University
på universitet Fuldtid 4 år September 2017 Canada Fredericton

Studiet af Gerontologi vil give dig faglige færdigheder, samt strategier egenomsorg og selv-udforskning. Du vil lære at gennemføre interviews med ældre voksne. Du vil lære at designe rekreation og uddannelsesprogrammer for ældre voksne. Du vil lære kritisk tænkning, mens du udforsker kontroversielle og etiske spørgsmål i langtidspleje, livets afslutning, arbejdsliv, samt billeder i medierne og populærkulturen. [+]

På et tidspunkt, taler om aldring bedt billeder af svigtende helbred, isolation og mangel på formål. I dag er folk lever længere, sundere og mere produktive liv. Gerontologi er studiet af ændringer, der finder sted i ældningsprocessen. At studere gerontologi på St. Thomas, vil du undersøge virkningen af ​​den måde samfundet definerer aldring og hvordan individer faktisk opleve og forstå deres egne senere år. Du vil undersøge aldring fra sociologiske, psykologiske, fysiske, åndelige og filosofiske perspektiver. Kurser fokusere på spørgsmål, der vedrører ældre selv, og spænder fra en undersøgelse af sundhedspleje behov til forståelsen af ​​visdom. St. Thomas er også hjemsted for The Third Age Center, en selvstyrende, community-baseret, non-profit organisation til at give ældre voksne til at bevare sunde, uafhængige, aktiv livsstil. Centret forsker og offentlig uddannelse om spørgsmål af særlig interesse for ældre voksne. Vi er også tilknyttet Center for Interdisciplinary Research på Narrative. Studerende er ofte opfordres til at deltage i projekter, der gennemføres af disse centre. KRITISKE & overførbare færdigheder Studiet af Gerontologi vil give dig faglige færdigheder, samt strategier egenomsorg og selv-udforskning. Du vil lære at gennemføre interviews med ældre voksne. Du vil lære at designe rekreation og uddannelsesprogrammer for ældre voksne. Du vil lære kritisk tænkning, mens du udforsker kontroversielle og etiske spørgsmål i langtidspleje, livets afslutning, arbejdsliv, samt billeder i medierne og populærkulturen. FÆLLES KARRIERER og kandidatstuderende PATHWAYS Kandidater fra en Bachelor of Arts med fokus på gerontologi flytte ind til en vifte af karriereforløb, der involverer folk-mange involverer sårbare grupper som svagelige ældre personer, der er, dem, der står sygdom eller andre vanskelige forhold. Populære karriere omfatter socialt arbejde, regeringens politik, forskning, medicin, sygepleje, senior center administration, sjælesorg, rekreation terapi, privat virksomhed, ergoterapi, og mere. RELATEREDE fagområder Som Gerontologi trækker på en række discipliner, er det suppleres godt af områder som psykologi, antropologi, økonomi, Filosofi, religiøse studier, statskundskab, sociologi og andre. Major For at fuldføre en Major i Gerontologi, skal studerende gennemføre et minimum af 39 kredit timers gerontologi kurser. Disse omfatter følgende indledende krav (6 kredit timer): GERO-1013. Introduktion til Gerontologi GERO-1023. Tværfaglige spørgsmål i Aging Desuden skal de studerende udfylde følgende centrale kurser (18 kredit timer): GERO / PSYC-2673. Voksen udvikling og aldring GERO 2113 / SOCI-2523. Sociologi of Aging GERO-3023. Aldring og sundhed GERO-4013. Seminar i Gerontologi GERO-4023. Avanceret Seminar i Gerontologi GERO-3053. Kvalitative forskningsmetoder (også accepteret som opfyldelse af dette krav er PSYC 2013 2023, og SOCI 2013 2023) Endelig er de studerende forpligtet til at gennemføre 15 kredit timers følgende valgfag: GERO-2273. Død og døende GERO-3033. Aldring og spiritualitet GERO-3043. Fritid, Fritid og Aging GERO-3063. Aldring og biografi GERO-3073. narrative Gerontologi GERO-3093. Billeder af aldringen i Film GERO-3103. Specielle emner GERO-3123. Rådgivning ældre voksne GERO-3213. Ældre voksne lærende GERO-3223. Familiebånd og Aging GERO-3233. Aldring og Tai Chi: Theory, Research, and Practice GERO-3743. Kritiske tilgange til Plejehjem GERO-4003. Mental sundhed og aldring GERO-4033. Independent Study GERO-4036. Independent Study MINOR Studerende, der ønsker at forfølge en mindreårig i gerontologi skal udfylde 18 kredit timer, der består af de kurser, som de har de nødvendige forudsætninger. [-]

Bachelor I Fysioterapi

The Department of European Studies “Jean Monnet“
Undervisning både online og på universitetet Fuldtid 3 år December 2017 Schweiz Locarno

Fysioterapi er en selvstændig profession, hvis udøvere bør arbejde i et åbent og ligeværdigt professionelt forhold til andre sundhedsprofessionelle. Fysioterapeuter vurderer patienterne og derefter planlægge og gennemføre behandling ved hjælp af forskellige former for fysiske ressourcer (bevægelse, el, vand, varme, mineraler, mudder, klimatiske forhold, ultralyd, laser) i samarbejde med patienter eller brugere og deres familier, under tilsyn og under ledelse af medicinske læger-specialister i fysisk medicin og rehabilitering. Studieordningen er tilpasset de moderne behov for erhvervet, er passende for den studerendes evner og aktuelle behov for moderne sundhedsvæsen og sundhed turisme. Studietid: Kurset varer seks (6) semestre. Tre (3) akademiske år Credits: 180 ECTS [+]

. Kompetence opnået ved afslutningen af ​​de foreslåede undersøgelser Efter at have afsluttet tre år eller seks semestre (180 ECTS) af bachelor studie i Fysioterapi, vil de studerende være kompetent til at organisere og gennemføre modeller anvendelse af fysioterapi, som er uddannet til selvstændigt arbejde i medicinske institutioner, sundhed-rehabiliteringscentre, professionelle sportsklubber og andre faciliteter for turisme sundhed. Den Bachelor i fysioterapi kvalificere sig med deres uddannelse til deltagelse i rehabilitering teamet arbejde gennem: - vurdering af status for brugeren og behovet for fysioterapi behandling - Conduct kinesiometry og andre målinger for at diagnosticere funktioner i bevægeapparatet - Planlægning og Programmering fysioterapi - anvendelsen af ​​særlige fysioterapi efter brugernes behov - Evaluering af virkningerne af behandling - Deltagelse i uddannelses- fysioterapeuter og andet sundhedspersonale - Deltagelse i forskning inden for fysioterapi - Uddannelse af teamwork, især for tværfaglig model til at løse brugernes problemer - Fortsætte deres egen uddannelse - Arbejdet med forbedring af erhvervet. Studies program bør hjælpe fremtidige fysioterapeuter: - erhvervelse af humanistisk og holistisk tilgang til den person, der er i behandlingen af ​​fysisk terapi, - opnå følsomhed over for individuelle behov og præferencer, -i handling i henhold til etablerede eller identificerede behov, - at give den færdigheder - fundamentet for praksis på viden, - at udvikle kritisk tænkning, - for at fremme interessen for fortsat faglig udvikling. - At fremme videnskabelig forskning inden for fysioterapi Linkage studier med grundlæggende og moderne færdigheder og erhverv Den fysiske terapi erhverv indebærer omsorg for personer i alle aldre i sundhed. Fysioterapeuter er nu langt mere end blot et hospital personale med ansvar for gennemførelsen af ​​programmet ordineret af en læge, og derfor er der et stigende behov for avanceret viden og lære om nye teknologier inden for kommunikation, vurdering og behandling. [-]

Bacheloruddannelsen Sundhedsvidenskab

Karl Landsteiner University of Health Sciences
på universitet Fuldtid 6 semestre October 2017 Østrig Krems

Karl Landsteiner University of Health Sciences er den første østrigske videregående uddannelse institut at tilbyde tværfaglige medicinske uddannelser i overensstemmelse med kravene i Bologna-modellen. Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Bacheloruddannelsen giver de studerende de færdigheder, de behøver for at komme ind på nye, banebrydende sundhedssektoren, og danner grundlag for udvikling af medicinsk ekspertise. [+]

Karl Landsteiner University of Health Sciences er den første østrigske videregående uddannelse institut at tilbyde tværfaglige medicinske uddannelser i overensstemmelse med kravene i Bologna-modellen. Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Bacheloruddannelsen giver de studerende de færdigheder, de behøver for at komme ind på nye, banebrydende sundhedssektoren, og danner grundlag for udvikling af medicinsk ekspertise. Kombinationen af ​​kurser i human medicin, er biomedicinsk teknik og sundhedsøkonomi designet til at producere medicinske eksperter med state-of-the-art færdigheder profiler. Takket være en klart struktureret læseplan sigter mod at motivere faglige kvaliteter, vil program kandidater har udviklet tværfaglige kommunikation og problemløsning færdigheder, og er også i stand til at identificere og reagere på sundhedsrelaterede problemer. De er i stand til at arbejde effektivt i meget komplekse offentlige sundhedssektor, dygtigt diskutere problemerne og træffe passende lydhør handling. Et fuldt integreret curriculum rettet mod vores ekspertise inden for en bred vifte af emner giver de studerende det tværfaglige kommunikation, faglige og problemløsning færdigheder, de har brug for til at løse medicinske, biomedicinsk teknik og sundhedsøkonomiske problemstillinger. Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Bacheloruddannelsen er en forudsætning for indrejse til, men ikke en erstatning for Human Medicine kandidatuddannelsen, som er designet til at bygge videre på den viden, erhvervet af Sundhedsvidenskab program kandidater. Vurdering Ved afslutningen af ​​uddannelsen, eleverne sidder en afsluttende eksamen, og er forpligtet til at skrive et bachelorprojekt, der kan anvendes som grundlag for deres efterfølgende speciale og relaterede synopsis. Bachelorprojektet giver studerende til at forbedre og demonstrere deres teoretiske og metoder-baserede færdigheder i forbindelse med medicinsk praksis. Studerende forventes også at vise, at de kan ansætte egnede, systematiske strategier for at producere en akademisk papir og præsentere deres resultater - både mundtligt og skriftligt - i overensstemmelse med akademiske praksis. Desuden bør strukturen af ​​papiret opfylder akademiske standarder. Curriculum Kurser fokuserer primært på klinisk praksis, og casestudier anvendes til at illustrere teori-baserede kursusindhold. Små-gruppe læring gør det muligt for studerende at udvikle detaljerede, problem-centrerede og patient-fokuseret tilgange. Træning i professionel adfærd og adfærd hjælper eleverne til at udvikle passende reflekterende og beslutningsprocesser kapaciteter, udholdenhed, en fornemmelse for psykiske velbefindende og en stærk følelse af ansvar. Fokus er også på at forbedre de færdigheder, der kræves for at danne interpersonelle relationer, til at genkende, forstå og håndtere gruppedynamik, til at styre opgaver og ansvar, samt at identificere og håndtere sympatisk med borderline situationer og usikkerhed. Dette vil til gengæld understøtter de studerendes interpersonelle og professionel socialisering. Kandidater af programmet er sande medicinske eksperter, i stand til at demonstrere fremragende medicinsk ekspertise, kliniske færdigheder og en professionel holdning. De vil have udviklet kernekompetencer nutidens læger: kommunikationsevner, holdånd og en professionel tankegang. Dog kan kandidaterne også fungere som ledere, trænere og fortalere for sundhedspleje spørgsmål. tilbydes Modulopbyggede kurser i alle semestre. Timingen og indholdet af disse kurser er designet til at opfylde kravene til tværfaglig læring. Modulerne i år 1 og 2 er designet til at fremme flere forskellige slags ekspertise (grundlæggende viden, kontekst, færdigheder og formåen, og akademisk baggrund). År 3 forbereder de studerende til Human Medicine kandidatuddannelsen og uddannelse i klinisk praksis med en række specialiserede kurser med fokus på medicin. Den ledende op på disse kurser begynder i semester 4, når eleverne enten tage et forberedende kursus forud for en klinisk placering og derefter fuldføre et hospital praktik eller få erfaring med et bestemt erhverv. Karriereudsigter Den tværfaglige struktur Health Sciences program gør det muligt kandidater til at udvikle en unikke færdigheder, der er dækker et meget varieret vifte af sundhedsmæssige emner. Disse færdigheder giver en fremragende fundament for uddannelse i sundhedsøkonomi, som igen åbner karrieremuligheder på områder som medicinsk dokumentation. Kombinationen af ​​uddannelse i medicinske og biologiske principper med teknologisk knowhow baner vejen for yderligere kvalifikationer i biomedicinsk teknik. Blandingen af ​​kurser i medicin, teknologi og økonomi betyder, at program kandidater også vil være i stor efterspørgsel i den farmaceutiske industri. Studerende sigter mod at indtaste specialiserede erhverv, såsom medicinsk dokumentation assistent og farmaceutiske rådgiver har mulighed for at tage avancerede valgfag i løbet af at skrive deres bacheloropgave. adgangskrav -Bevis af almen videregående uddannelser indgangen kvalifikation Beviset for almen videregående uddannelser indgangen kvalifikation kan opfyldes ved en af ​​følgende certifikater: sekundær studentereksamen (Matura) faglig studentereksamen (Berufsreifeprüfung) generel universitet optagelsesprøve til medicinsk uddannelser (Studienberechtigungsprüfung Medizin) international sekundær studentereksamen, der betragtes som svarende til en af ​​de førnævnte østrigske undersøgelser: Latin: Bevis for afslutning af en latinsk uddannelse af mindst 10 timer / uge ved et gymnasium - Hvis du ikke kan dokumentere, vil du blive bedt om at sidde en supplerende undersøgelse på latin, før du tager din bachelor eksamen Biologi: Bevis for afslutning af en biologi kursus på mindst en time / uge på et gymnasium efter det ottende år af den obligatoriske undervisning, eller bevis for en supplerende undersøgelse i biologi i henhold til § 124a universitetslov (Universitätsgesetz), sammenholdt med § 2 University indgang Kvalifikation Order 1998 -Bevis for engelsk sprogfærdighed med minimum B2 i henhold til den fælles europæiske referenceramme for sprog (CEFR): IELTS (minimum score 6,0) TOEFL (minimum score 87) Cambridge: First Certificate på engelsk (FCE) eller tilsvarende kvalifikationer [-]

Bachelor I Idræt Og Sport

Charles University Faculty of Physical Education and Sport
på universitet Fuldtid 3 år October 2017 Tjekkiet Prag

Kandidater fra kurset "Fysisk uddannelse og sport" er kvalificerede og har den nødvendige kompetence til at forfølge professionelle karriere i en bred vifte af aktiviteter i relation til fysisk uddannelse og sport, i sportsklubber og atletisk institutioner, fitness centre, rejsebureauer, kultur og fritid centre, kommunale myndigheder mv [+]

. Kandidater fra kurset "Fysisk uddannelse og sport" er kvalificerede og har den nødvendige kompetence til at forfølge professionelle karriere i en bred vifte af aktiviteter i relation til fysisk uddannelse og sport, i sportsklubber og atletisk institutioner, fitness centre, rejsebureauer, kultur og fritid centre, kommunale myndigheder mv En afbalanceret struktur obligatoriske, ekstra og frivillige meritgivende fag i samfundsvidenskab og biomedicin, fysisk uddannelse didaktik, udvalgte sportsgrene, herunder en række regelmæssig og relaterede praktik giver eleverne mulighed for at få en grundig forståelse af et omfattende sæt af faglige problemstillinger og gøre et informeret valg af deres studieretning. Kandidater fra vores bachelor kurser kan fortsætte med avanceret "Fysisk uddannelse og sport" undersøgelser for at tjene en kandidatgrad. Beskrivelse af evalueringskriterier optagelsesprøven og Processen med optagelse foregår via en post formular. Entré udvalget træffer beslutning om accept eller ikke-accept uden ansøgerens tilstedeværelse. Beslutningen er baseret på de fuldstændige dokumenter, der sendes af ansøgeren, eller på resultaterne af ansøgerens ophørte studier på Det Naturvidenskabelige Idræt, Charles University (UK FTVS). Betingelser for optagelse Ansøgeren er forpligtet til at sende et ansøgningsskema og en begrundelse sammen med: a / en sport læges bekræftelse, b / for bacheloruddannelse - et certifikat for uddannelsesmæssig baggrund, der kræves af lov om videregående uddannelse (fx en national sekundær forlader skolen eksamen certifikat, eller en 'nostrification «(Tjekkiet anerkendelse af sekundær uddannelse), c / curriculum vitae og et brev (e) indstilling til studiet, d / internationalt anerkendt certifikat (er) beviser ansøgerens engelskkundskaber. Oplysninger om udøvelse af kandidater Kandidaten har fået den akademiske kvalifikationer og den nødvendige viden og forståelse af teorier og metoder i undersøgelsen filial, er i stand til at bruge den viden, som er blevet udviklet sig faglige kompetencer gennem en realisering, i jobbet som sport instruktør, arrangør i en sport organisation, etc., er i stand til at udvikle passende træningsprogrammer med optimal fysisk og psykisk belastning for forskellige målgrupper eller enkeltpersoner, er i stand til at indsamle og vurdere data af kunder med hjælp af relevante metoder, og præsentere dem for offentligheden og specialister i overensstemmelse med den samfundsmæssige, videnskabelige og etiske aspects.The læringsresultater opnået i fagene humaniora og biomedicin, i didaktik fysisk uddannelse og sport vil gøre det muligt at finde en bred vifte af job på arbejdsmarkedet. [-]

Bachelor I Sundhed Informatik

MENA College of Management
på universitet Fuldtid 4 år January 2017 Forenede Arabiske Emirater Dubai

Kandidater vil være i stand til at arbejde som sundhedsoplysning ledere i sundhedsindustrien. Graden vil give de studerende viden og færdigheder, de har brug for at være effektive sundhed informationssystemer specialister. De vil også forstå de juridiske og etiske forpligtelser samt deres ansvar over patienter og sundhedssystemer i disse organisationer. [+]

KURSUS FEATURE Kandidater vil være i stand til at arbejde som sundhedsoplysning ledere i sundhedsindustrien. Graden vil give de studerende viden og færdigheder, de har brug for at være effektive sundhed informationssystemer specialister. De vil også forstå de juridiske og etiske forpligtelser samt deres ansvar over patienter og sundhedssystemer i disse organisationer. Program Mål Aktivér den studerende til at tænke kritisk og analysere spørgsmål vedrørende gennemførelsen af ​​helbredsoplysninger. Styrke elevernes evner til at gennemføre evidensbaseret forskning og evaluere sundhedsdata. Styrke studerendes færdigheder i at anvende teknologi til at forbedre kvaliteten af ​​sundhedsydelser. Udvikle den studerendes evne til at udnytte sundhed informationsteknologi til at bidrage til den strategiske planlægning af sundhedsvæsenet organisationer. At den studerende kan anvende begreberne lederskab til forvaltningen af ​​sundhedsinformation afdelinger og sundhedsorganisationer. Indgyde inden de studerende en forståelse af de juridiske, etiske og privatlivets fred i forbindelse med udnyttelsen af ​​sundhed informationsteknologi. resultater Program læring Vurdere rolle sundhed information manager i sundhedsvæsenet og deres ansvar for at patienter og sundhedsorganisationer. Forstå de funktioner og anvendelser af sundhed informationsteknologi og evaluere virkningen af ​​disse systemer på kvalitet og levering af sundhedsydelser. Vurdere organisatoriske og patientinformation behov og bruge værktøjer og teknikker til at håndtere patientdata til forsknings- og planlægningsformål. Ansæt computerteknologi i sundhed informationsstyring at analysere patientdata og fortolke resultaterne til at forbedre patientplejen. Udvikle effektive lederevner i sundhed informationsstyring og planlægge og styre sundhedsvæsenet initiativer. Etablere og gennemføre sundhedsoplysning management processer og procedurer til at forbedre organisationens præstationer. Exhibit etisk adfærd og opfylder alle juridiske og lovgivningsmæssige krav i sundhed og management. Demonstrere ekspertise i medicinske principper og praksis til effektivt at styre information om sundhed. Demonstrere en forpligtelse til livslang læring ved deltagelse i faglige udviklingsaktiviteter. Sundhedsinformatik Program Krav Krav kredit timer nødvendige General Uddannelse 27 Management Core 33 Department Krav 18 Major Core 36 Major Valgfag 9 I alt 123 kredit timer Program Structure College Krav (27 kredit timer) ENG101 English I ENG102 English II GEN104 Arabic GEN106 Islamic Culture GEN120 Naturvidenskab BUS120 Business Statistics GEN210 Sociologi GEN115 Informationsteknologi GEN110 Matematik College Krav - Management Core (33 kredit timer) MAN205 Introduktion til Regnskab MAN210 Introduktion til økonomi MAN215 Introduktion til Finance BUS101 Introduktion til Ledelse MKT101 Introduktion til Marketing BUS212 Erhvervsret BUS210 Business Ethics Analyse BUS230 Kvantitativ Forretning MAN315 Strategic Management BUS205 Business Communications BUS420 Research Methods Healthcare Department Krav (18 kredit timer) MAN424 Quality Management i Healthcare HLH101 Introduktion til Healthcare HLH203 Healthcare Statistik HLH210 Folkesundhed HLH300 Juridiske og etiske overvejelser i Healthcare HIM220 Introduktion til Sundhedsinformatik HLH200 Medical Terminology (0 point) Sundhedsinformatik store krav (36 kredit timer) HIM300 Health Information Technology HIM420 tilskudssystemerne HIM440 CPT Coding HIM400 ICD-10 Coding HIM200 Healthcare data Begreber HLH335 Farmakologi HLH330 patofysiologi HLH320 Anatomi og fysiologi I HLH340 Anatomi og fysiologi II HIM491 Graduation Project I (3 kredit timer) HIM492 Graduation Project II (3 kredit timer) HIM440 Praktik (3 kredit timer) Sundhedsinformatik Valgfag (9 kredit timer) HLH327 Healthcare Management I HLH339 Healthcare Management II HLH400 kulturelle spørgsmål i Healthcare HLH420 Global Healthcare HRM310 gruppedynamikker MAN370 Knowledge Management [-]

Bachelor I Hospitalet Administration

MENA College of Management
på universitet Fuldtid 4 år January 2017 Forenede Arabiske Emirater Dubai

Kandidater vil være i stand til at arbejde som effektive ledere i sundhedsvæsenet organisationer sammen medicinske fagfolk. De vil være i stand til at forstå sundhedsmæssige udfordringer og udforme politikker, der påvirker sundhedsindustrien. De vil også forstå de interne og eksterne dynamikker, der påvirker en effektiv styring af forskellige typer af sundhedsorganisationer. [+]

. KURSUS FEATURE Kandidater vil være i stand til at arbejde som effektive ledere i sundhedsvæsenet organisationer sammen medicinske fagfolk. De vil være i stand til at forstå sundhedsmæssige udfordringer og udforme politikker, der påvirker sundhedsindustrien. De vil også forstå de interne og eksterne dynamikker, der påvirker en effektiv styring af forskellige typer af sundhedsorganisationer. Program Mål Sætte den studerende til at bruge kritisk tænkning til at fortolke konsekvenserne af aktuelle emner og skiftende politikker på området for sundhedsydelser på organisationen. Udvikle den studerendes evne til at vurdere komponenterne i sundhedsvæsenet og eksterne faktorer, der påvirker forvaltningen af ​​sundhedsorganisationer. Give den studerende færdigheder til at løse problemer og muligheder i sundhedsorganisationer. At den studerende kan anvende business analyse teknikker til kvantitative og kvalitative data i en sundhedsfaglig organisation. Styrke den studerendes evner til at foretage etiske valg og beslutninger i deres rolle som sundhedspleje manager. Udvikle den studerendes evne til at anvende bedste praksis i ledelse til forvaltningen af ​​sundhedsorganisationer. resultater Program læring Sætte den studerende til at bruge kritisk tænkning til at fortolke konsekvenserne af aktuelle emner og skiftende politikker på området for sundhedsydelser på organisationen. Udvikle den studerendes evne til at vurdere komponenterne i sundhedsvæsenet og eksterne faktorer, der påvirker forvaltningen af ​​sundhedsorganisationer. Give den studerende færdigheder til at løse problemer og muligheder i sundhedsorganisationer. At den studerende kan anvende business analyse teknikker til kvantitative og kvalitative data i en sundhedsfaglig organisation. Styrke den studerendes evner til at foretage etiske valg og beslutninger i deres rolle som sundhedspleje manager. Udvikle den studerendes evne til at anvende bedste praksis i ledelse til forvaltningen af ​​sundhedsorganisationer. Demonstrere en forpligtelse til livslang læring ved deltagelse i faglige udviklingsaktiviteter. Forstå og engagere sig i forskning udnytte fornuftige metoder lært at tilføre værdi til sit arbejde og samfundet. Hospital Administration Program Krav Krav kredit timer nødvendige General Uddannelse 27 Management Core 33 Department Krav 18 Major Core 36 Major Valgfag 9 I alt 123 kredit timer Program Structure General Education (27 kredit timer) ENG101 English I ENG102 English II GEN104 Arabic GEN106 Islamic Culture GEN120 Naturvidenskab BUS120 Business Statistics GEN210 Sociologi GEN115 Informationsteknologi GEN110 Matematik College Krav - Management Core (33 kredit timer) MAN205 Introduktion til Regnskab MAN210 Introduktion til økonomi MAN215 Introduktion til Finance BUS101 Introduktion til Ledelse MKT101 Introduktion til Marketing BUS212 Erhvervsret BUS210 Business Ethics Analyse BUS230 Kvantitativ Forretning MAN315 Strategic Management BUS205 Business Communications BUS420 Research Methods Healthcare Department Krav (18 kredit timer) MAN424 Quality Management i Healthcare HLH101 Introduktion til Healthcare HLH203 Healthcare Statistik HLH210 Folkesundhed HLH300 Juridiske og etiske overvejelser i Healthcare HIM220 Introduktion til Sundhedsinformatik HLH200 Medical Terminology (0 point) Hospital Administration Større Krav (36 kredit timer) HRM101 Introduktion til Human Resources Management HLH327 Healthcare Management I HLH339 Healthcare Management II HLH420 Global Healthcare HLH410 Risk Management i Healthcare HRM201 Organisatorisk design MAN410 Leadership BUS410 afgørelse Analysis HLH400 kulturelle spørgsmål i Healthcare HLH491 Graduation Project I (3 kredit timer) HLH492 Graduation Project II (3 kredit timer) HLH440 Praktik (3 point) Hospital Administration Valgfag (9 kredit timer) MAN427 organisationsudvikling og forandring HIM200 Healthcare data Begreber HRM360 Labor Laws i UAE BUS310 forhandlinger HRM310 gruppedynamikker MAN370 Knowledge Management [-]

Bachelor I Medicin Og Kirurgi

Kenyatta University
på universitet Fuldtid 4 år January 2017 Kenya Nairobi

The School of Medicine blev etableret i august 2004 som et Center of Excellence i sundhed forskning, kapacitetsopbygning og produktudvikling. Skolen er vokset er vokset hurtigt og har set Folkesundhed komponent gren ud for at danne School of Public Health. [+]

The School of Medicine blev etableret i august 2004 som et Center of Excellence i sundhed forskning, kapacitetsopbygning og produktudvikling. Skolen er vokset er vokset hurtigt og har set Folkesundhed komponent gren ud for at danne School of Public Health. Skolen tilbyder flere senat og regering godkendt og reguleret sundhedsrelaterede programmer og er i øjeblikket ved hjælp af flere regering Sundhed faciliteter til de kliniske placeringer, vedhæftede filer og rotationer af sine elever, da det lægger op en moderne undervisning, forskning og Referral Hospital bestilt af Hans Excellence præsident Mwai Kibaki. Adgangskrav 1.. Kandidater skal have opfyldt minimum University og School of Medicine adgangskrav. 2. Kandidaterne skal have opnået en gennemsnitlig mindst karakteren C + på KCSE og bestået faget klynger angivet, eller 2 hovedforpligtede passerer på A-niveau eller tilsvarende: alternativ A Biologi B Kemi B Matematik eller Fysik C + Engelsk eller Kiswahili B Alternativ B Biologisk Institut B + Physical Sciences B + Matematik C + Engelsk eller Kiswahili B OR3. To principielle afleveringer i biologi og kemi samt et datterselskab aflevering i fysik eller matematik eller fire. Indehavere af en HD i klinisk medicin og kirurgi fra et anerkendt Lægeuddannelsen institution og skal registreres som Kliniske officerer. Kandidaten skal have opnået University krav i C + indrejse minimum på KCSE division II på O-niveau. Varighed og program for Study Den Bachelor of Medicine og Bachelor of Surgery uddannelsen (MBChB) er en fuld tid program til at tage seks (6) akademiske års tre semestre hver. Alle kurser i programmet, er kernen og skal være fuldført af den studerende før eksamen. Et kursus er udpeget som en eller flere enheder af undersøgelsen. Hvert kliniske forløb skal omfatte de kontaktoplysninger timer, der imod det. Disse vil bestå af forelæsninger, øvelser, rotationer og klinisk undervisning, feltkurser og kombinerede samfund sundhed vedhæftede filer i givet fald. En enhed defineres som 35 kontakt timer. undersøgelser Regulations Universitetet og Skole Undersøgelse forordninger skal apply.The vurdering af elevernes præstationer for hvert kursus består af løbende evaluering Tests, som vil bestå af øvelser, orals, opgaver, skriftlige prøver og enhver anden tilstand foreskrevet af School.There skal være ende selvfølgelig afsluttende eksaminer, der skal mærkes af 60%, som vil blive fordelt som følger: Final skrevet 25% Praktisk / klinisk Komponent 25%, orals 1 0%. Fordelingen af ​​varemærker for den endelige karakter fastsættes således i givet fald og skal udledes af kontinuerlige tests vurderingsrapporter og slutningen af ​​året eksamener: Løbende evaluering Tests 40% ultimo Undersøgelse 60%. Brevet kvaliteter til mærkerne scoret pr kursus ud af 100% skal angives som følger til optagelse i kun de akademiske udskrifter:. Brevet kvaliteter til mærkerne scoret per enhed skal angives som følger til at indgå i Akademisk udskrift (A) 75% -100% Distinction, (B) 65% til 74% Credits, (C) 50% til 64% Pass, (E) 49 og nedenfor (Fail) .Den at bestå ethvert kursus skal være 50%. I de kliniske fag, skal enhver kandidat, der ikke opfylder de eksaminatorer i den kliniske undersøgelse har undladt eksamen i denne enhed, selv om den endelige karakter er 50% eller højere. For at gå videre til det følgende studieår, skal en kandidat passere i alle kontrollerbare kurser for året på study.A kandidat, der mislykkes med 40% til 49% i en af ​​de udbudte kurser i et akademisk år skal sidde i en supplerende undersøgelse i course.A kandidat, der opnår en endelig mærke på mellem 47% og 49% i et bestemt kursus kan kompenseres i henhold til bestemmelserne om erstatning som fastsat af School.Compensation skal være muligt, men ikke obligatorisk. Erstatningen behandles af afdelinger eksamenskommission, når de behandler i slutningen af ​​året eksamener. Erstatning mærker skal komme fra beslægtede kurser, som skal identificeres af Institut eksamenskommission. Kandidater, der ikke med en endelig karakter på 47% og derover kan kompenseres for at opnå den minimale krævede minimum på 50%. Marks om erstatning, fremkommer ved at fratrække mærker fra den relaterede kursus på grundlag af to mark for hver en mark kompenseret. Afsluttende karakterer for kandidater passerer supplerende undersøgelser og til kandidater, der passerer efter at gentage et år af faglige grunde skal være 50%. Ingen kandidat får lov til at gentage en kurs mere end én gang. Særlige undersøgelser er tilladt under særlige grunde acceptable til bestyrelsen af ​​eksaminatorer af universitetet. En kandidat, der scorer mindre end 30% i ethvert kursus taget vil blive afbrudt. En kandidat, der scorer karakterer mellem 30% og 40% i ethvert kursus taget vil gentage kurset. En kandidat, der er en repeater og som undlader en supplerende undersøgelse vil være discontinued.The graden Bachelor of Medicine og Bachelor of Surgery skal ikke klassificeres. Kurser Menneskelig anatomi medicinsk Biokemi Medicinsk fysiologi Fælles enheder Community Health Patologi I Pathology II farmakologi Intern medicin General Surgery Psykiatri Peadiatrics & Child Health Reproduktiv sundhed 100 Level Enheder Semester I UCU 100: Kommunikationsfærdigheder [-]

Bachelor Samfund Sundhed

Toi Ohomai Institute of Technology
på universitet Fuldtid Deltid 3 - 6 år July 2017 New Zealand Tauranga + 1 mere

Hvis du foretager en reel forskel i folks liv ved at være en fortaler for sundhed, eller ved at udvikle godt afrundede metoder i sundhedssektoren, der driver dig, så er denne nye grad vil sætte dig på en karriere i en af ​​verdens hurtigst voksende industrier. [+]

. Hvis du foretager en reel forskel i folks liv ved at være en fortaler for sundhed, eller ved at udvikle godt afrundede metoder i sundhedssektoren, der driver dig, så er denne nye grad vil sætte dig på en karriere i en af ​​verdens hurtigst voksende industrier. EU sundhedspersonale holde værdifulde job som sundhedspersonale, pædagoger, forskere og politiske beslutningstagere samt en bred vifte af andre roller. De ser efter måder at forbedre den holistiske trivsel enkeltpersoner, whanau / familier, organisationer og samfund. Med Bachelor of Community Health, vil du studere en blanding af centrale og specialiserede papirer, udvikle din viden om sundhedsrelaterede teori og praksis. Du vælger at specialisere sig i enten den offentlige sundhed eller sundhed og sikkerhed og udvikle specifik viden og færdigheder på disse områder, som vil hjælpe dig til at arbejde effektivt. Denne tre årig grad vil forberede dig til arbejde i samfund med en stærk videnbase spænder fra sundhed basics (herunder anatomi og fysiologi) igennem til anvendt forskning og professionel praksis. Centrale punkter: Fokus på forbedring af holistisk velvære, sammen med at reducere sygdom og skade gennem forebyggende medicin og livsstilsændringer Specialiseret i den offentlige sundhed eller arbejdsmiljø og sikkerhed Små klasser og personlig undervisning - du vil få mere tid med venlige vejledere, der arbejder for at deltage til dine individuelle læringsbehov Indhold Detaljer Du vil studere en blanding af centrale og specialiserede papirer, udvikle din viden om sundhed relateret teori og praksis, og vælger at specialisere sig i enten den offentlige sundhed eller arbejdsmiljø. Programmet omfatter 360 kreditter med 120 point på niveau 5, 120 point på niveau 6 og de endelige 120 point på niveau 7. I alt 225 point er fælles kerne til både større og der er mulighed for at få op til 15 uspecificerede point afhængigt den store undersøgt. Hvert større består af 135 disciplin specifikke kreditter. Year One Det første år består af otte niveau 5 fælles kurser, der er undersøgt af alle studerende. Disse giver en bred base af viden og færdigheder, der forbereder dig til specialisering i dit andet studieår. År To Det andet år indeholder fire fælles centrale kurser, der alle studerende studerer sammen med fire specialiserede kurser, der kræves for dit valgte dur. Vælg mellem: Folkesundhed OR Arbejdsmiljø Sammen med dit andet år kurser videreudvikle din forståelse af dine specialiserede emner, vil du opbygge dine færdigheder og forståelse af professionel praksis. År Tre I dit tredje studieår, vil du udfylde to fælles centrale kurser på niveau 7 og yderligere 4 specialiserede kurser. En 30 kredit professionel praksis kursus giver dig mulighed for at integrere din læring i arbejdspladsen erfaringer for at udvikle dine faglige praksis-modeller til brug på eksamen. Datoer / Times / Locations Du kan studere på fuld tid eller deltid, så længe du gennemføre programmet inden for seks år. Vejledende Gebyrer Indenlandske studerende Year One $ 5,790.00 (8 obligatoriske kurser) Internationale studerende Year One $ 19,944.00 (8 obligatoriske kurser) Du kan være berettiget til en StudyLink Student Loan til din studieafgift. kvalifikationer erhvervet Efter en vellykket afslutning af det program, du vil modtage: Bachelor of Community Health (Public Health) Bachelor of Community Health (Occupational Health and Safety) Startkriterier Følgende minimumskrav gælder for indrejse til dette program: University Indgang som angivet på NZQA hjemmeside OR vellykket gennemførelse af en kvalifikation på niveau 4 eller derover Alle ansøgninger skal deltage i et interview Studerende vil være forpligtet til at levere to dommere, der kan kontaktes for at bestemme deres egnethed til arbejdet i sundhedssektoren samfund Studerende vil være forpligtet til at fuldføre en lovbestemt erklæring omkring soliditet af karakter En straffeattest kontrol vil blive udført på potentielle studerende. Student post vil være foreløbige, indtil disse kontroller er afsluttet. Resultatet af politiets kontrol vil blive holdt på rekord. Special Entré Den polytekniske vil overveje studerende til særlig indrejseprocedure, der ikke opfylder de almindelige faglige adgangskrav i et program, men som i udtalelsen af ​​programmet koordinator er i stand til at opnå programmets resultater. English Language Krav Internationale ansøgere, for hvem der ikke er deres første sprog, vil blive påkrævet engelsk at vise tegn på sprog kompetence, der er udstedt inden for de sidste to år, før de er berettiget til at tilmelde sig en hvilken som helst ikke-engelsk program. Niveauet af kompetenceniveau kræves er skitseret i regel 18 og appendiks 2 til NZQF programmet og Akkreditering Regler 2013. Og nedenfor under titlen engelske Kompetenceudvikling. English Kompetenceudvikling Level 7 certifikat, diplom, grad, post graduate eksamensbevis IELTS Academic score på 6 uden band score mindre end 5.5 eller afsluttet NZ Certificate in English Language L4 med Akademisk Påtegning eller møder en relevant engelsk sprogfærdighed Outcome som skitseret i regel 18 og bilag 2 i den NZQF programmet og Akkreditering Regler 2013. For indenlandske ansøgere, for hvem engelsk ikke er deres første sprog, kan kræves dokumentation for sprogkundskaber. Karrieremuligheder Folkesundhed Major Potentielle positioner for kandidater inden for relevante organisationer og agenturer er: Community Health Officer, Environmental Health Officer, Ungdom Health Worker, Child Health Officer, Health Promotion Officer, Sundhed Worker, og Sundhedsfremme ernæringsforsker. Aged pasningsmuligheder og hospitaler Landdistrikter og regionale indstillinger Astma / diabetes / forebyggelse af kræft Heart fonde Familieplanlægning foreninger Alkohol og andre lægemiddelstyrelser Fællesskabets udviklingsorganisationer Lokale statslige organisationer Handicap-tjenester Retlige og Correctional agenturer forskningsinstitutioner Internationale hjælpeorganisationer Mental sundhed support agenturer Whanau Ora udbydere Arbejdsmiljø Major Potentielle positioner for kandidater inden for følgende organisationer og agenturer er: Occupational Safety and Health Management Officer, Occupational Hygiene tekniker, Erstatning Administrator, rehabilitering Officer, Risk Manager, Occupational Health and Safety Consultant, Human Resource Manager eller Advisor. Stresshåndtering og forebyggelse af personskader i pleje organisationer sociale Lokale statslige organer Medium-store og store private virksomheder ACC Worksafe New Zealand [-]

Bachelor I Fysioterapi

Charles University Faculty of Physical Education and Sport
på universitet Fuldtid 3 år October 2017 Tjekkiet Prag

Den kandidat i fysioterapi er kvalificeret til en paramedicinsk sundhedspleje erhverv. S / han får lov til at give behandling indenfor forebyggende, diagnostisk, afhjælpende og rehabilitering pleje, som kan leveres i medicinske faciliteter af alle typer, herunder revalideringsinstitutioner og specialiserede afdelinger, pasningsmuligheder sociale, kurbade og sportsfaciliteter. [+]

Den kandidat i fysioterapi er kvalificeret til en paramedicinsk sundhedspleje erhverv. S / han får lov til at give behandling indenfor forebyggende, diagnostisk, afhjælpende og rehabilitering pleje, som kan leveres i medicinske faciliteter af alle typer, herunder revalideringsinstitutioner og specialiserede afdelinger, pasningsmuligheder sociale, kurbade og sportsfaciliteter. Han / hun er udstyret med praktiske færdigheder inden for det fulde omfang af fysioterapi, handler uafhængigt og bruger et bredt spektrum af fysioterapeutiske metoder, herunder terapeutiske procedurer baseret på fysiske agenser. Han / hun er i stand til at vurdere effekten af ​​behandlingen anvendt. Terapeuten er udstyret med viden og færdigheder, som er i overensstemmelse med WCPTs regler. Beskrivelse af evalueringskriterier optagelsesprøven og Processen med optagelse foregår via en post formular. Entré udvalget træffer beslutning om accept eller ikke-accept uden ansøgerens tilstedeværelse. Beslutningen er baseret på de fuldstændige dokumenter, der sendes af ansøgeren, eller på resultaterne af ansøgerens ophørte studier på Det Naturvidenskabelige Idræt, Charles University (UK FTVS). Betingelser for optagelse Ansøgeren er forpligtet til at sende et ansøgningsskema og en begrundelse sammen med: a / en sport læges bekræftelse, b / for bacheloruddannelse - et certifikat for uddannelsesmæssig baggrund, der kræves af lov om videregående uddannelse (fx en national sekundær forlader skolen eksamen certifikat, eller en 'nostrification «(Tjekkiet anerkendelse af sekundær uddannelse), c / curriculum vitae og et brev (e) indstilling til studiet, d / internationalt anerkendt certifikat (er) beviser ansøgerens engelskkundskaber. Oplysninger om udøvelse af kandidater Den kandidat i fysioterapi er kvalificeret til en paramedicinsk sundhedspleje erhverv. S / han får lov til at give behandling indenfor forebyggende, diagnostisk, afhjælpende og rehabilitering pleje, som kan leveres i medicinske faciliteter af alle typer, herunder revalideringsinstitutioner og specialiserede afdelinger, pasningsmuligheder sociale, kurbade og sportsfaciliteter. Han / hun er udstyret med praktiske færdigheder inden for det fulde omfang af fysioterapi, handler uafhængigt og bruger et bredt spektrum af fysioterapeutiske metoder, herunder terapeutiske procedurer baseret på fysiske agenser. Han / hun er i stand til at vurdere effekten af ​​behandlingen anvendt. Terapeuten er udstyret med viden og færdigheder, som er i overensstemmelse med WCPTs regler. [-]

Humanmedicin Bacheloruddannelse

Karl Landsteiner University of Health Sciences
på universitet Fuldtid 6 semestre October 2017 Østrig Krems

The Human Medicine kandidatuddannelse bygger på Health Sciences bachelorgrad. Ud over at tilbyde den videnskabelige undervisning, der kræves for at komme ind den medicinske profession, er programmet rettet mod at give de nødvendige færdigheder af uafhængige udøvere. [+]

. The Human Medicine kandidatuddannelse bygger på Health Sciences bachelorgrad. Ud over at tilbyde den videnskabelige undervisning, der kræves for at komme ind den medicinske profession, er programmet rettet mod at give de nødvendige færdigheder af uafhængige udøvere. Studieordningen understøtter også udviklingen af ​​kernekompetencer medicinske eksperter - professionel adfærd, tværfagligt samarbejde og kommunikative formåen - og andre vigtige egenskaber, der kræves for en medicinsk karriere. Efter at have afsluttet deres grad, kandidater får den akademiske titel som læge (Dr.med.univ.). Dette omfattende program giver de studerende med omfattende ekspertise. Kurserne omfatter en stærk praktisk element og de studerende få bugt med konkrete medicinske spørgsmål på et tidligt stadium. Der lægges vægt på sundhedsvidenskabelige emner i en række discipliner. En ekstra fokus på teknologi og økonomi betyder, at kandidater vil have udviklet stærke tværfaglige kommunikation og problemløsning færdigheder, og fremragende kliniske evner. Som et resultat de er ideelt placeret til at påtage sig ansvaret for beslutningstagerne i et avanceret sundhedssystem. Programmets særprægede praktisk element kommer høflighed af vores tætte relationer med et netværk af universitetshospitaler omfatter faciliteter i St Pölten, Krems og Tulln. Den Biomedical Engineering, Health Economics / Health Care Management og Anvendt Klinisk Videnskab valgfag giver potentielle læger mulighed for at udføre specialiserede forskning i disse emner i deres grad. Vurdering Ved afslutningen af ​​programmet, er studerende forpligtet til at skrive et speciale. De begynder at arbejde hen imod afhandlingen i første halvår, når de præsenterer en synopsis af et studieprojekt. Studerende få specifikke metodiske ekspertise under valgfrie kurser, og bruge denne viden til at udarbejde en undersøgelse protokol, som danner grundlag for deres speciale. De valgfag, som eleverne vælge fra en række moduler, skabe grundlaget for specialet. Valgfagene er: - Biomedical Engineering - Sundhedsøkonomi / Health Care Management - Anvendt Klinisk Videnskab speciale vejledere, i samråd med uddannelsen direktør kan kræve, at studerende til at deltage i et frivilligt tilvalg med en arbejdsbyrde på 10 ECTS-point, hvis det er afgørende for at opfylde de metoder,-baserede og indholdsmæssige krav til specialet projektet. Studerende kan også vælge at tage frivillige valgfag (især i biomedicinsk teknologi valgfag) skal godkendes af deres specialevejleder og uddannelsen direktør. Curriculum The Human Medicine kandidatuddannelse bygger på Health Sciences bachelorgrad, og har også en modulær opbygning, med timingen og indholdet af hvert modul designet til at opfylde kravene i tværfaglig læring. Disse krav spiller en integreret del i kurser, der udbydes i de forskellige semestre, hvilket skaber et link til klinisk praksis og fremme udviklingen af ​​kliniske færdigheder. Modulerne i år 1 og 2 forbedre kliniske evner og færdigheder ved hjælp af små-gruppe læring. De særlige sundhedsmæssige emner dækket i hvert kursus fokus på de problemer, som menneskelige medicin eksperter ofte støder på i dag-til-dag praksis. Studerende får praktisk kliniske uddannelse i løbet af en 48-ugers praktik i det tredje år af programmet. Kurser fokuserer primært på klinisk praksis, og casestudier anvendes til at illustrere teori-baserede kursusindhold. Små-gruppe bedside undervisning tilgange give de studerende mulighed for at udføre detaljerede, problembaserede og patientcentreret analyse af specifikke sager, samt fremme professionelle adfærd og tværfaglige arbejdsmetoder. Målet er at hjælpe eleverne til at udvikle passende reflekterende og beslutningsprocesser kapaciteter, udholdenhed, en fornemmelse for psykiske velbefindende og en stærk følelse af ansvar. Fokus er også på at forbedre de færdigheder, der kræves for at danne interpersonelle relationer, til at genkende, forstå og håndtere gruppedynamik, til at styre opgaver og ansvar, samt at identificere og håndtere sympatisk med borderline situationer og usikkerhed. Dette vil til gengæld understøtter de studerendes interpersonelle og professionel socialisering. Den tværfaglige tilgange Kurset koncentrerer sig om sundhedsøkonomi og biomedicinsk ingeniør emner som processuel retfærdig rettergang, proces og kvalitetsstyring, analyse og diskussion af sundheds- og socialpolitiske spørgsmål, sundhedspleje planlægning, institutionelle spørgsmål og etiske spørgsmål. Målet er at lære professionel adfærd som defineret i CanMEDS Roller. karriereudsigter Takket være den meget integrerede, tværfaglige struktur Human Medicine programmet, studerende får en unikke færdigheder portefølje, der gør dem i stand til at forfølge en medicinsk karriere. Som fuldt kvalificerede medicinske eksperter, program kandidater har første klasse medicinske evner, gode kommunikationsevner, og kan vedtage kollaborative, tværfaglige arbejdsmetoder. Dog kan kandidaterne også fungere som ledere, trænere, akademikere og fortalere for sundhedspleje spørgsmål. Valget af valgfag giver eleverne mulighed for at erhverve et indgående kendskab og specialiserede evner skræddersyet til de behov, fremtidens sundhedssystem. Dette åbner døren til en attraktiv karriere i nogle af de vigtigste områder af moderne medicin, herunder biomedicinsk teknik, sundhed ledelse og klinisk forskning. adgangskrav -Bachelor Grad i Health Sciences fra Karl Landsteiner University -Alternatively, tilsvarende kvalifikationer i sundhedsvidenskab med en arbejdsbyrde på mindst 180 ECTS fra et anerkendt østrigsk eller udenlandsk videregående uddannelsesinstitution-bevis af tysk sprogfærdighed med minimum C1 i henhold til den fælles europæiske referenceramme for sprog (CEFR): Tysksprogede gymnasiet Goethe-Zertifikat C1 udstedt af Goethe Institut OSD Mittelstufe Deutsch certifikat -Bevis for engelsk sprogfærdighed med minimum B2 i henhold til den fælles europæiske referenceramme for sprog (CEFR) for Biomedicinsk Teknik og Health Care Management valgfag: IELTS (minimum score: 6,0) TOEFL (minimum score: 87) Cambridge: First Certificate på engelsk (FCE) eller tilsvarende kvalifikationer [-]

Bachelor Of Sygepleje (BSN)

Inter American University of Puerto Rico
på universitet Fuldtid August 2017 Puerto Rico Aguadilla Arecibo Barranquitas Bayamón Guayama San Juan Ponce + 5 mere

Den Nursing Program har som sin mission dannelsen af ​​sygeplejersker i stand til at tilbyde kompetent, fornuftig, effektiv, sikker og kvalitet sygepleje til klienten person, familie og fællesskab. [+]

Den Nursing Program har som sin mission dannelsen af ​​sygeplejersker i stand til at tilbyde kompetent, fornuftig, effektiv, sikker og kvalitet sygepleje til klienten person, familie og fællesskab. Programmet sigter mod at producere kandidater forberedt til: 1. Giv forsigtig med selvstændighed og med tværfagligt samarbejde og følsomhed over for etiske-juridiske og kulturelle værdier og instrueret til at nå de bedste resultater for kunden. 2. Koordinere pleje ved at anvende lederskab og ledelsesmæssige kompetencer, der fører til den højeste kvalitet pleje med et minimum af omkostninger. 3. Antag en forpligtelse som medlem af den disciplin i harmoni med standarderne i praksis. For udviklingen af ​​denne professionelle, forskelligartede og fleksible bestemmelser for undersøgelsen tilbydes. Dette letter mobiliteten for studentereksamen. Bacheloruddannelsen i Aguadilla, Arecibo og Metropolitan campusser er akkrediteret af Akkrediteringsrådet Underudvalget for Uddannelse i Sygepleje (ACEN), tidligere National League for Nursing akkrediterende Kommissionen, Inc. (NLNAC) (http://www.acenursing.org). [-]

Bachelor I Folkesundhed

UNIVERSITATEA BABEȘ-BOLYAI
på universitet Fuldtid 3 år October 2017 Rumænien Cluj-Napoca

Cluj School of Public Health er det eneste Folkesundhed program undervises helt på engelsk i hele Central- og Østeuropa. Programmet er designet med henblik på at forberede uafhængige fagfolk inden for folkesundhed på højeste niveau. Programmet er skræddersyet til at dække alle aspekter af folkesundhed mark, men også giver eleverne mulighed for at fokusere på deres område af interesse ... [+]

. Cluj School of Public Health er det eneste Folkesundhed program undervises helt på engelsk i hele Central- og Østeuropa. Programmet er designet med henblik på at forberede uafhængige fagfolk inden for folkesundhed på højeste niveau. Programmet er skræddersyet til at dække alle aspekter af folkesundhed mark, men også giver eleverne mulighed for at fokusere på deres område af interesse. Også, er stærkt konkurrencepræget og udfordrende, men støttende og elev-orienteret, med erfarne professorer og mentorer, der tilbyder en verdensklasse uddannelse, der fører til vellykkede kandidater af programmet. Det er et program designet til at forbinde læring, undervisning og forskning, på en måde, som kan anvendes teoretisk viden. Programmet tilbyder forskellige karrieremuligheder og faglige muligheder i en ny, dynamisk og udfordrende felt. Denne måde, at programmet giver en tværfaglig tilgang til folkesundhed tackle fem store områder: Health Policy and Management, sociale og adfærdsmæssige Sundhed, Epidemiologi, Statistik, Miljø og Sundhed. Program En strengt struktureret akademisk pensum som acquaintes studerende med feltet Folkesundhed, startende med den grundlæggende viden og udbud undervejs mulighed for en dybere forståelse på specifikke områder af interesse. Et specielt designet program, hvor teoretisk viden er uløseligt forbundet med praktiske aktiviteter. Et mentorskab program at tilbyde dig støtte og rådgivning om alle aspekter af dit akademiske arbejde. Innovative undervisning og læring praksis. De Faciliteter SPH bibliotek - omfatter over 1500 titler (bøger, tidsskrifter, cd'er og dvd'er) dækker en række af folkesundheden emner, som er et af de største offentlige sundhed biblioteker i Rumænien. En skræddersyet arbejdsmiljø åbnet for elevernes brug. Du kan komme når du ønsker at arbejde på dine projekter, lære, eller blot interagere med kolleger. Her har du adgang til computere og high-speed trådløs netværk. En epidemiologi forskningslaboratorium, hvor de studerende kan udføre laboratorium forskning. Adgang til computere, netværksforbindelser og teknologi, der giver adgang til digitalt indhold, interaktive metoder til undervisning og læring, og eliminerer tid og rum begrænsninger ved at tillade interaktion med studerende og professorer fra universiteter rundt omkring i verden. Karriere muligheder Folkesundhed er et nyt og spændende felt, der byder på masser af jobmuligheder der passer til alles interesser, behov eller færdigheder. Som offentlig sundhedsprofessionel vil du have et stort udvalg af job perspektiver samt muligheden for at arbejde i et udfordrende og dynamisk område. Folkesundhed handler om at forebygge sundhedsmæssige problemer, før de sker. Så hvis du føler belønnet arbejder hen imod at forbedre dit liv og livet for dem omkring dig, så folkesundheden er det område for dig. Afhængigt af om du kan lide at arbejde med tal, besvare spørgsmål gennem forskning eller bare elsker at arbejde med mennesker, sammen med den viden og de færdigheder, der er erhvervet i løbet af programmet, kan du forfølge en karriere i: Sundhedspolitik og ledelse, sundhed administration, Fællesskabet og Behavioral Health, Epidemiologi, Biostatistik, Miljø og Sundhed, Sundhedsfremme [-]