$close

Filtre

Se resultater

Find universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i USA tilbyder bachelorer programmer.

En bachelor er en fire-årig grad, der giver eleverne mulighed for at vælge deres koncentration og fagområde. Mange skoler tilbyder deltidsansatte skolegang muligheder, så studerende, der ønsker at tjene en bachelorgrad kan gøre det selv, mens du arbejder eller omsorgen for familien.De Forenede Stater er et stort land i Nordamerika, der ofte omtales som de "USA ", den "USA ", den "United… Læs mere

En bachelor er en fire-årig grad, der giver eleverne mulighed for at vælge deres koncentration og fagområde. Mange skoler tilbyder deltidsansatte skolegang muligheder, så studerende, der ønsker at tjene en bachelorgrad kan gøre det selv, mens du arbejder eller omsorgen for familien.

De Forenede Stater er et stort land i Nordamerika, der ofte omtales som de "USA ", den "USA ", den "United States ", "America ", eller blot "den States ". Amerikanske colleges er finansieret af "privattimer " opladet til den studerende, som ofte er ret dyrt, meget almindeligt at nå ind i de titusinder af dollars om året.

Universiteter for bachelorgrad i USA. Find alle oplysninger om de skoler, der tilbyder bachelorer grader%% COUNTRY_ARTICLE%% USA her.

Minimer
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Anbefalet Seneste Titel
  • Anbefalet
  • Seneste
  • Titel
Menlo College
Atherton, USA

Psykologi er studiet af det menneskelige sind. Psykologer hjælper os med bedre at forstå os selv og vores relationer i den hastigt skiftende verden omkring os. Nogle af de spø ... +

Psykologi er studiet af det menneskelige sind. Psykologer hjælper os med bedre at forstå os selv og vores relationer i den hastigt skiftende verden omkring os. Nogle af de spørgsmål, vi stiller – og besvarer – hos Menlo College omfatter: Hvorfor opfører vi os på bestemte måder personligt vs. online? Hvordan påvirker hjernen vores tiltrækning til andre og vores engagement i arbejds- eller skoleverdenen? Hvordan kan vi støtte marginaliserede befolkninger i skole eller arbejde og i vores lokalsamfund? Hvad kan psykologer bidrage med til atleters præstationer? Hvordan påvirker berigede eller fattige miljøer den akademiske og professionelle præstation? Hvordan kan vi udføre og formidle forskning, der er etisk ansvarlig og respekterer flere livserfaringer? Hvad udgør vores identitet, og hvordan udvikler den sig gennem vores liv? Hvordan kan vi anvende videnskabelig videnskab og metoder til at hjælpe mennesker med at leve et tilfredsstillende liv? Hvordan kan vi bedre forstå og behandle psykisk sygdom og samtidig fremme velvære? Hvordan kan vi trives socialt, psykisk og fysisk fra ungdommen til det sene liv? For at hjælpe os med at besvare disse spørgsmål, udarbejdede Psykologisk fakultet programmet Mission for at fremme individers og samfunds velvære ved at øge bevidstheden om psykologiske, sociale, kulturelle og biologiske påvirkninger på menneskelig vækst og udvikling. For at gennemføre psykologiprogrammet Mission vedtager fakultetet en vision, hvor studerende opfordres til at se menneskelig adfærd fra både interpersonelle og intrapersonlige perspektiver, undersøge deres egne erfaringer i lyset af forhold til andre. Små klasser bringer fakultetet og studerende sammen for at arbejde med og udfordre hinanden for at sætte og nå akademiske, personlige og professionelle mål. Disse udviklingsnetværk af fakulteter og kammerater hjælper eleverne med at kende sig selv, bygge videre på deres styrker og overvinde deres svagheder for at identificere, hvad de gerne vil udrette i verden. Hos Menlo giver vi et stærkt grundlag for en bacheloruddannelse i psykologi gennem en generel psykologi-pensum i den øvre del af psykologi, mens vi udforsker aktuelle psykologiske spørgsmål, herunder identitetsudvikling, interkulturelle relationer og køn i sociale organisationer. Psykologi-pensumet er understøttet af fire søjler i psykologisk videnskab: biologiske påvirkninger af adfærd; antecedenter og behandlinger af psykopatologi; individuelle og kulturelle forskelle i personlighed; og udviklingsændringer i løbet af livet. Psykologistuderende vælger fra kernevalgfag i psykologi, liberal arts og business for at individualisere deres udforskning af menneskelig adfærd i mange sociale og organisatoriske sammenhænge med henblik på kandidatskole og professionelle stillinger. To signaturpædagogikker demonstrerer integrationen af teori og praksis, der er et kendetegn for psykologipensum: anvendte felterfaringer og seniorafhandlingen om et emne af personlig og faglig relevans. Fokus på stærk teoretisk forståelse og konceptuelle applikationer, der målretter individuelle interesser, forbereder de studerende på en lang række veje, herunder karrierer og kandidatstudier inden for områder som rådgivning, menneskelige tjenester, rehabilitering, uddannelse, jura og erhvervsliv. Uanset hvad du vælger, vil du være klar, når du forlader Menlo. American Psychological Association (APA 2013) anbefaler fem klynger af læringsmål og -resultater for at sikre, at alle psykologi-kandidater har den viden og de færdigheder, der forventes på bachelorniveau - og karriereparathed til at nærme sig kandidatskolen og en række professionelle roller. Baccalaureatniveauerne for disse klynger er vævet gennem hele psykologi-pensumet. Vidensgrundlag i psykologi: Begrebsmæssigt betyder dette mål, at eleverne har en rimelig bredde og dybde af "nøglebegreber, principper og overordnede temaer i psykologien" (APA, 2013, s. 15). Operativt vil de studerende gennemføre en omfattende vurdering af pensumets kernekompetencer: psykologiske lidelser, levetidsudvikling, biopsykologi og personlighedsteori. Videnskabelig undersøgelse og kritisk tænkning: Konceptuelt betyder dette mål, at eleverne kan "bruge videnskabelige ræsonnementer til at fortolke psykologiske fænomener" (APA, 2013, s. 20). Operativt designer og udfører studerende Senior Thesis Capstone-projektet, der demonstrerer psykologisk informationskompetence og standarder for forskningsdesign, -kritik og -analyse. Etisk og socialt ansvar i en mangfoldig verden: Konceptuelt betyder dette mål, at eleverne kan "anvende etiske standarder til at evaluere psykologisk videnskab og praksis" (APA, 2013, s. 26) i et mangfoldigt globalt samfund. Operationelt demonstrerer de studerende opmærksomhed på psykosociale spørgsmål i forskellige befolkningsgrupper og etiske praksisser for forskning og menneskelige tjenester i hele læseplanen, hvilket kulminerer i deres kritik af en mængde litteratur i seniorafhandlingen. Meddelelse: Konceptuelt betyder dette mål, at eleverne "demonstrerer effektive skriftlige...og præsentationsfærdigheder" (APA, 2013, s. 30). Operationelt demonstrerer de studerende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner ved at udføre og skrive en analytisk litteraturgennemgang af et centralt socialpsykologisk problem og mundtligt præsentere deres resultater for et offentligt publikum i seniorafhandlingens slutsten. Professionel udvikling: Konceptuelt betyder dette mål, at eleverne "udvikler meningsfuld professionel retning for livet efter endt uddannelse" (APA, 2013, s. 16), der anvender "psykologisk indhold og færdigheder til deres karrieremål." Operationelt kan kursusindhold, seniorafhandlingsprojekter og muligheder for frivillige eller praktikpladser bruges til at udforske forskellige retninger for beskæftigelse og efterskole. Professorer Mark Hager -
Bachelor
Fuldtid
4 år
Engelsk
Sep 2022
på universitet