Læge - 5 år

Generelt

Program beskrivelse

Doctor of Medicine - 5 år

Det femårige MD program er designet til at passe til high school-dimittender, der ønsker at få en MD grad. Dette kræver yderligere 3 semestre at færdiggøre Noguchi Program fremhævet ovenfor. Studerende studere i yderligere én år til at opfylde 90 semester timers kravet i biologi, kemi, fysik, engelsk og matematik (3 semestre). Når disse 3 semestre er fuldført, de studerende gå videre for at fuldføre Basic Science (prækliniske) del af MD-program, som består af de resterende 4 år.


Overfør Studerende

Studerende fra anerkendte medicinske skoler kan optages som overførsel studerende upon evaluering af deres legitimationsoplysninger. Indlæggelser udvalg Aureus University School of Medicine vil gennemgå alle kandidaternes programmer før optagelse.


Graduation Krav

Efter en vellykket afslutning af det grundlæggende og kliniske del af MD-programmer, vil de studerende være berettiget til at sidde for USMLE Trin 1 og Trin 2 eksamen. Passing en af ​​disse eksamener (eller tilsvarende eksamen i fremmed jurisdiktion) er påkrævet for graduering.


Ikke-diskriminerende politik

Aureus University School of Medicine giver indlæggelser fra kvalificerede studerende uanset farve, alder, race, nationalitet, religion, køn, seksualitet, handicap eller ægteskabelig status.

Senest opdateret Dec 2015

Keystone-stipendium

Oplev de muligheder, vores stipendium kan give dig

Om skolen

Aureus University School of Medicine’s medical program prepares medical students to become efficient, exemplary and ethical doctors. Aureus University’s mission is to provide students with the solid f ... Læs mere

Aureus University School of Medicine’s medical program prepares medical students to become efficient, exemplary and ethical doctors. Aureus University’s mission is to provide students with the solid foundation in medicine necessary to ensure that its graduates are able to overcome any challenges during their medical careers. Aureus strives to establish a reputable institution of learning where each student’s success contributes to and reflects upon its own success as a university. Minimer