MSc ledelse og ledelse for sundhedspleje praksis

University of Salford

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

MSc ledelse og ledelse for sundhedspleje praksis

University of Salford

Kort om:

  • Transform patient- og serviceresultater på lokalt niveau
  • Forstå din organisation og blive en effektiv leder
  • Udforsk udfordringerne og mulighederne for at påvirke politik, som har indflydelse på patient- og serviceudfald
  • Deltidsstudie mulighed
  • Internationale studerende kan søge

Kursusoversigt

Vi ved, at effektiv ledelse og ledelse ikke sker ved en tilfældighed. Denne praksis-relaterede kursus er rettet mod alle sundhedspersonale, der ønsker at udvikle viden, færdigheder og kvaliteter til at være en effektiv sundhedspleje leder. Dette ledelses- og ledelseskursus er designet til at give dig selvtillid til at prøve nye og kreative tilgange til arbejdspladsen, håndtere komplekse ledersituationer og give effektive resultater for patient og service.

Kursusstruktur

Dette ledelses- og ledelseskursus er designet til at give dig selvtillid til at prøve nye og kreative tilgange til arbejdspladsen, håndtere komplekse ledersituationer og give effektive resultater for patient og service.

Hvis du vil gennemføre kvalitetsforbedringer, der er lokalt ledende, patientcentreret og klinisk drevet, vil dette Masters kursus hjælpe dig:

  • Transform patient- og serviceresultater på lokalt niveau
  • Forstå din organisation og blive en effektiv leder
  • Udforsk udfordringerne og mulighederne for at påvirke politik, der påvirker patient- og serviceudfald
  • Forstå dig selv som leder og forbedre din viden, færdigheder og kvaliteter
  • Udvikle færdigheder til at håndtere forandringer i komplekse og skiftende sundhedsindstillinger
  • Udvikle projektledelsesevner
  • Gennemfør et forandringsstyringsprojekt

Det fulde kursus løber på heltid eller deltid over et år, hvilket giver dig mulighed for at afslutte med følgende priser:

Fuld tid

  • Postgraduate Diploma: fire moduler over otte måneder
  • Masters: fire moduler plus en afhandling over et år

Deltid

  • Postgraduate Diploma: fire moduler over to år
  • Masters: fire moduler plus en afhandling i løbet af tre år

Til fuld tid studie valgmulighed:

År 1 - Semester 1

  • Ledende og ledende i sundhedsorganisationer (30 point)
  • 'Mig' i lederskab for sundhedspleje praksis (30 point)

År 1 - Semester 2

  • Ledende ændring for patient og / eller serviceforbedring (30 point)
  • Projektledelse og undersøgelsesmetoder for sundhedspleje (30 point)

År 1 - Semester 3

  • Dissertation (60 point)

For deltid studietilvalget:

År 1, Semester 1

  • Ledende og ledende i sundhedsorganisationer (30 point)

År 1, Semester 2

  • 'Mig' i lederskab for sundhedspleje praksis (30 point)

År 2, Semester 1

  • Ledende ændring for patient og / eller serviceforbedring (30 point)

År 2, Semester 2

  • Projektledelse og undersøgelsesmetoder for sundhedspleje (30 point)

År 3

  • Dissertation (60 point)

Adgangskrav

En bachelorgrad med æresbevis fra et britisk universitet eller en tilsvarende akademisk eller faglig kvalifikation (hvis relevant) fra Det Forenede Kongerige eller andre steder, dvs. at inkorporere en studie, der mindst svarer til 120 studiepoints på honorærniveau, således som det anses for af College of College eller et diplom eller Graduate Certificate fra et britisk universitet.

Universitetet kræver, at ansøgerne skal have tilfredsstillende referencer i forbindelse med det påtænkte faglige kursus vedrørende deres evne til at gennemføre kurset og passende stilling inden for deres organisation.

Rekruttering af internationale studerende (kun fuldtidsrute):

Hvis du er en international ansøger, skal du demonstrere adgang til en sundhedsorganisation for at kunne gennemføre og anvende den nødvendige arbejdsbaserede læring (contextualise teori og praksis).

Hvis dette ikke er muligt, skal du demonstrere nyere (nutidig) viden om en sundhedsorganisation for at kunne gennemføre og anvende de nødvendige arbejdsbaserede læringsaktiviteter og kontekstualiseringsteori, og det er foretrukket, at du er sponsoreret af organisationen / regeringen, så har du vedvarende links med dit landes sundhedsplejeorganisation.

Du vil blive gjort opmærksom på filosofien om arbejdsbaseret indlæringsprogram (kontekstualiseringsteori og praksis) fra begyndelsen.

Akkreditering af tidligere læring (APL)

En ansøger, der ikke besidder en af ​​de kvalifikationer, der opfylder den almene akademiske adgangskrav, kan optages via ruten Accreditation of Prior Learning (APL), APCL-ruten (Accreditation of Prior Certified Learning) eller akkreditering af tidligere erfaringsundervisning (APEL) ) kan bruges til indrejse.

Engelsk Sprogkrav

En kandidat, hvis første sprog ikke er engelsk, skal have en nuværende kvalifikation, der anses for acceptabel af universitetet som bevis for færdigheder i det engelske sprog. En sådan kvalifikation skal svare til en gennemsnitlig minimumscore på 6 eller derover (og for hver komponent 5 eller derover) fra Cambridge / British Council English Language Testing Service (IELTS), som giver et fælles internationalt grundlag for udarbejdelse af sprogplaner, læseplaner , undersøgelser mv. Dette er stort set sammenligneligt med en klassificering af C1 under den fælles europæiske ramme (CEF).

IELTS 5.5 eller derover i hver kategori og 6 eller derover samlet.

Egnet til

Denne øvelsesrelaterede masteruddannelse er rettet mod alle sundhedspersonale, herunder sygeplejersker, jordemødre, læger, fysioterapeuter, radiografer og sundhedsplejeforskere, der ønsker at udvikle viden, færdigheder og kvaliteter til at være en effektiv sundhedsleder.

Ansøger Profil

En typisk ansøger er normalt en kvalificeret sundhedspersonale, der i øjeblikket arbejder i mellemledelsen eller ønsker at flytte op til mellemled / øverste ledelse inden for eller uden for den nuværende organisation. Nogle ansøgere er allerede ledere og ønsker den formelle kvalifikation at understøtte den rolle, de allerede driver.

Gebyrer 2018-19

  • Heltid: £ 7.560
  • Deltid: £ 1.260 pr. 30 studiepoäng
  • Heltidsinternational: £ 13.860
  • Heltids PgDip: £ 5.040

Ekstra omkostninger

Du bør også overveje yderligere omkostninger, som kan omfatte bøger, papirvarer, trykning, bindende og generel subsistens på ture og besøg.

Undervisning

Dette kursus leveres modulært. Du vil deltage i studiedage i løbet af modulets varighed. Du får mulighed for at kontekstualisere al lederskabsindlæring til din egen sundhedsorganisation. Du kan studere kurset på deltid eller på fuld tid (internationale studerende kan kun ansøge om fuldtidsruten). Hvis du studerer på fuld tid, vil du studere mere end et modul ad gangen.

Vurdering

Kurset giver mulighed for en række vurderinger, afhængigt af det modul, du vil gøre, og omfatter:

  • Skriftlige opgaver
  • Patchwork tekst vurdering
  • Præsentationer
  • Skrivning af en forretningsmæssig sag
  • Vica voco (præsentation og begrundelse af forretningssagen)
  • Kritisk kommentar til at forstå egen ledelse og ledelsens personlige udvikling

Yderligere support er tilgængelig via Blackboard, vores virtuelle læringsmiljø (VLE), som kan bruges via internettet. Ikke alene får du nem adgang til kursusmaterialer som håndbøger, forelæsningsoversigter og videoer, det giver dig også mulighed for at deltage i diskussionsfora og onlineudvekslinger med medarbejdere og medstuderende.

beskæftigelsesegnethed

Studerende er gået på at gøre en betydelig indvirkning på patientpleje gennem deres anvendelse af forbedrede ledelsesmæssige og ledelsesmæssige kompetencer, kvaliteter og holdninger, som de har anvendt til en eksisterende ledelsesrolle.

Når du er kvalificeret, vil du være i en fantastisk position til at ansøge om roller i ledelse eller ændre retning for at flytte op på karrierestigen.

Karriereudsigter

At studere på kurset vil placere dig i en stærk position for at påtage sig en ledende rolle og for at fremme din karriere inden for sundhedsstyring. Tilsvarende vil indholdet af kurset hjælpe dig med at levere kvalitetspleje til patienter og forbedre serviceforbedring ved hjælp af anerkendte værktøjer og teknikker.

Studerende, der allerede studerer på kurset, rapporterer, hvordan deres lederskabsudvikling gik hånd i hånd med den arbejdsbaserede og arbejdsrelaterede læring, som de har påtaget sig. Studerende beskriver hvordan deres lederskab færdigheder er blevet forbedret gennem anvendelse af læring inden for deres egen organisation. Selvvurdering af deres egen rolle som leder har afsløret en øget forståelse af organisationens sammenhæng, beslutningstagning, strategiudvikling og implementering. Desuden lærte de, hvordan strategisk planlægning gennemføres inden for deres egne organisationer.

Studerende indså, at netværk med mennesker, der kunne hjælpe dem med at håndtere en ledersituation, var så vigtig for deres rolle, at de derefter målrettet søgte ud enkeltpersoner for at etablere relevante links. For andre øgede netværksaktiviteten elevernes tillid til at finde arbejdebaserede relationer med personer i organisationen, som de aldrig ville have overvejet tidligere.

Links med industrien

Dette arbejde-baserede læringsforløb giver den studerende mulighed for at kontekstualisere læring i deres egen organisation og til:

  • Anvend ny viden og skitse til arbejde, på arbejde, til arbejde
  • Udnytte en moderne ledelse kvaliteter ramme til bevis viden, færdigheder og lederskab kvaliteter
  • Arbejd gennem real-world lederskab og management spørgsmål
  • Udvikle viden og færdigheder til at understøtte den stigende bevisbaserede sundhedskulturpleje

Nuværende studerende lægger stor vægt på de involverede processer, når arbejdsrelateret, arbejdsbaseret læring bruges til at understøtte lederudvikling. Elever af arbejdsbaseret læring omfatter tænkning og reflekterende over arbejdspraksis, gennemgang og læring fra erfaring og problemløsning inden for et arbejdsmiljø. Dette har igen haft en positiv indflydelse på lederskabsudvikling, hvorved eleverne udviklede en bevidst bevidsthed om deres rolle, færdigheder, færdighedsniveau og lederskab, der får det bedste resultat.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret April 11, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
1 - 3 år
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
13,860 GBP
£ 13.860 International / £ 7.560 UK
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - Manchester, England
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Det Forenede Kongerige - Manchester, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen