MSc sygepleje (forudregistrering - voksen)
University of Lincoln
Nøgleinformation
Campus placering
Lincoln, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for internationale studerende | hjemmestuderende: £9.250
Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, fagmesterklasser, spørgsmål og svar-sessioner og studenterpaneltaler er en fantastisk måde at opdage, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln .
Introduktion
Kandidatuddannelsen i sygepleje (forhåndsregistrering - voksen) har til formål at forberede kandidater til det komplekse, krævende og givende område voksensygepleje. Kurset giver dem med en række baggrunde mulighed for at overføre deres færdigheder til at blive registrerede sygeplejersker (voksne).
Denne kandidatuddannelse er for kandidater med en grad, der ønsker at kvalificere sig til at ansøge om sygepleje- og jordemoderrådets register.
Kurset er understøttet af kerneværdierne i Sygepleje- og Jordemoderrådet (NMC) og har til formål at fremme kritisk tænkning og undersøgende ånd.
I løbet af de sidste par årtier har sygeplejerskens rolle udviklet sig på grund af den skiftende kontekst for sundheds- og socialpleje, hvilket har resulteret i en bred vifte af nye roller og tjenester. Registrerede sygeplejersker (voksne) spiller en væsentlig rolle med hensyn til at lede og koordinere omsorgstilbud til mennesker på tværs af livet; opmærksomme på komplekse mentale, fysiske, kognitive og adfærdsmæssige plejebehov hos dem, de passer på.
Denne kandidatgrad har til formål at udvikle registrerede sygeplejersker (voksne), der prioriterer mennesker ved at yde sikker og effektiv pleje, uddanne dem i deres varetægt gennem brug af teknologi, fremme sundhedskompetence for at forhindre dårligt helbred og støtte sunde valg og livsstil. Kurset er udviklet for at højne de studerendes faglige værdier og sociale samvittighed for at forberede dem til fremtidige sundhedsroller.
Sygeplejersker oversætter evidensbaseret viden for at forbedre levering af sundhedspleje, samtidig med at de opretholder og understreger etik i personcentreret pleje. Moduler på dette kursus er designet med dette i tankerne og har til formål at stimulere innovation, forbedre kvalitet, styre risiko og identificere områder til produktiv forandring.
University of Lincoln deler sammen med vores praksispartnere en vision om at forberede de studerende til at blive dynamiske sygeplejersker, der er egnede til praksis i hurtigt skiftende og udfordrende plejemiljøer.
Prioritering af ansigt-til-ansigt undervisning
På University of Lincoln stræber vi efter at sikre, at vores studerendes oplevelse er engagerende, støttende og akademisk udfordrende. Under hele Corona-pandemien har vi tilpasset os regeringens vejledning for at holde vores studerende, personale og samfund sikkert. Alle resterende Covid-19-lovlige restriktioner i England blev ophævet i februar 2022 under regeringens plan for at leve med Covid-19, og vi har omfavnet en sikker tilbagevenden til personlig undervisning på campus. Hvor det er relevant, styrkes ansigt-til-ansigt undervisning ved brug af digitale værktøjer og teknologi og kan suppleres med online-muligheder, hvor disse understøtter læringsresultater.
Vi er fuldt ud parate til at tilpasse vores planer, hvis ændringer i regeringens vejledning gør dette nødvendigt, og vi vil bestræbe os på at holde nuværende og kommende studerende informeret.
"Disse oplysninger var korrekte på tidspunktet for udgivelsen (juli 2023)"
Indlæggelser
Læreplan
Hvordan du studerer
Samarbejde er en central del af denne kandidatgrad, og studerende opfordres til at lære med og fra andre sundhedsprofessionelle. Studerende vil være i stand til at anvende deres underviste læringserfaringer i virkelige omgivelser, da programmet er struktureret gennem halvtreds procent teori og halvtreds procent praksis.
Studerende kan arbejde i samarbejde og partnerskab med akademikere, praktikere, servicebrugere og andre studerende. Kurset har til formål at give eleverne mulighed for at blive sygeplejersker, der er modstandsdygtige, omsorgsfulde, reflekterende og livslange lærende for at lette viden om andre roller og tjenester, samarbejde mellem instanser og tilliden til at arbejde på tværs af faglige grænser.
Student som Producent
Forskningsengageret og evidensbaseret læring og undervisning er kernen i den studerendes læringsoplevelse i dette kursus. Student as Producer er en model for undervisning og læring, der tilskynder akademikere og bachelorstuderende til at samarbejde om forskningsaktiviteter. Det er et program forpligtet til at lære gennem at gøre.
Principperne for Student som producent er opdagelse, samarbejde, engagement og produktion.
Opdagelse
Eleverne kan lære gennem deres egen forskning. Uafhængig læring fremmes i hvert modul gennem både rettet og selvstyret undersøgelse, hvilket gør det muligt for eleverne at kontekstualisere det underviste indhold til deres praksisfelt og fremme selvstændige studier som en proces, som studerende kan bruge gennem deres professionelle karriere.
Samarbejde
Tværprofessionelt arbejde er en vigtig del af forløbet. Studerende kan arbejde sammen om at udvikle deres viden og forståelse, og eleverne kan samarbejde mellem professionelle peer-grupper og medarbejdere. Eleverne ses som partnere i produktion og formidling af viden.
Engagement
Studerende kan udvikle deres selvtillid og identitet som medlem af et professionelt samfund. Studerende kan overføre og anvende deres læring til sygeplejepraksis, fuldt engagerende i refleksion og proaktiv identifikation af deres egne læringsbehov.
Produktion
Kurset fokuserer på produktion af fagligt relevante og innovative læringsoutput, der kan anvendes og implementeres inden for sygeplejerske praksis, samt fokus på opnåelse af akademiske læringsresultater.
Studerende foretager en række moduler på kurset.
Førsteårs moduler:
- Væsentlig interprofessionel praksis
- Behovsvurdering, planlægning og koordinering af pleje
- Tilvejebringelse og evaluering af pleje
- Ledelse og tilsyn inden for sygeplejepraksis
Andetårs moduler:
- Anvendt sundhedsforbedring
- Tjenesteevaluering til klinisk praksis
- Service Transformation
- At være en ansvarlig professionel registreret sygeplejerske (voksen)
- Styring af kompleks pleje
Ved afslutningen af uddannelsen skal de studerende kunne demonstrere kompetence i forhold til Future Nurse: Standards of Proficiency for registrerede sygeplejersker. Disse omfatter at være en ansvarlig professionel, at fremme sundhed og forebygge dårligt helbred, vurdere behov og planlægge pleje, yde og evaluere pleje, lede og styre sygepleje og arbejde i teams, forbedre sikkerheden og kvaliteten af plejen og koordinere plejen.
Arbejdsplaceringer
Arbejdspladser er designet til at forberede de studerende på at imødekomme udfordringerne i et hurtigt skiftende klinisk miljø, hvad enten det er et hospital, en læge eller en sundhedssektor.
Studere i udlandet
På andet år har studerende mulighed for at foretage en valgfri placering enten i udlandet eller i Storbritannien. Placeringer kan give eleverne mulighed for at fokusere på en alternativ sundhedskontekst og give mulighed for at få indsigt i og erfaring med at arbejde sammen med kolleger fra en række discipliner.
Bemærk venligst, at studerende er ansvarlige for deres egne rejse-, opholds- og generelle leveomkostninger, mens de er på praktik eller studerer i udlandet.
moduler
- Forbedret anvendelse af sundhed (kerne)
- Vurdering af behov, planlægning og koordinering af pleje (L7) (Kerne)
- At være en ansvarlig professionel registreret sygeplejerske (voksen) (L7) (kerne)
- Væsentlig interprofessionel praksis (kerne)
- Ledelse og tilsyn inden for sygeplejepraksis (kerne)
- Håndtering af kompleks pleje (L7) (Core)
- Tilvejebringelse og evaluering af pleje (L7) (Kerne)
- Tjenesteevaluering til klinisk praksis (kerne)
- Service Transformation (Core)
Hvordan man vurderes
Studerende vurderes både formelt og uformelt gennem hele forløbet for at udvikle læring og autonomi. Evalueringer kan foregå både inden for universitets- og praktikmiljøer. Praksisbaseret læring vil blive bedømt som enten bestået eller ikke bestået. Akademisk arbejde bidrager til deres endelige karakter.
En del af vurderingen på kurset ledes af vejledere, men de studerende opfordres til at engagere sig i peer og selvvurdering for at hjælpe med at udvikle de refleksions- og evalueringskompetencer, der er vigtige for livslang læring og fortsat faglig udvikling efter registrering som sygeplejerske .
Nogle af vurderingerne fokuserer på teoretisk viden og anvendelse af teori og andre på den praktiske udførelse af tekniske færdigheder og patientstyring.
Vurderinger gennem hele programmet er designet til at være relevante for professionel arbejdspraksis.