$close

Filtre

Se resultater

Find universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i Cypern tilbyder bachelorer programmer.

Ph.d.-grader er nogle af de mest prestigefyldte kvalifikationer, der tilbydes af højere læreanstalter. De, der har en ph.d. optjener ret til at blive behandlet med titlen "Doctor " og er anerkendt som eksperter i et bestemt emne eller område.Cypern, officielt Republikken Cypern er en ø land i den østlige Middelhav. Cypern er den tredjestørste og tredje mest folkerige ø i Middelhavet, og e… Læs mere

Ph.d.-grader er nogle af de mest prestigefyldte kvalifikationer, der tilbydes af højere læreanstalter. De, der har en ph.d. optjener ret til at blive behandlet med titlen "Doctor " og er anerkendt som eksperter i et bestemt emne eller område.

Cypern, officielt Republikken Cypern er en ø land i den østlige Middelhav. Cypern er den tredjestørste og tredje mest folkerige ø i Middelhavet, og en medlemsstat i Den Europæiske Union.

Universiteter for bachelorgrad i Cypern. Find alle oplysninger om de skoler, der tilbyder bachelorer grader%% COUNTRY_ARTICLE%% Cypern her.

Minimer
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
University of Nicosia Medical School
Nicosia, Cypern

Få en ph.d. i medicinsk videnskab Den University of Nicosia Medical School tilbyder en ph.d. i medicinsk videnskab til studerende, der med succes gennemfører et uafhængigt for ... +

Få en ph.d. i medicinsk videnskab Den University of Nicosia Medical School tilbyder en ph.d. i medicinsk videnskab til studerende, der med succes gennemfører et uafhængigt forskningsprogram, der bryder nye veje inden for det valgte studieretning. Ph.d. i medicinsk videnskab gør det muligt for studerende at blive uafhængige forskere og dermed fremme innovation og udvikling. Efter afslutningen af deres ph.d. vil kandidater udvikle kapaciteter, der giver dem mulighed for at udføre og lede uafhængig forskning, innovere og skubbe grænserne for videnskab og medicin. Programmets formål og mål Ph.d. -programmet har til formål at give: Dybdegående undersøgelse af et bestemt emne. Evnen til at udtrykke kreativitet i forskning. Muligheden for at udvikle færdigheder, der giver eleverne mulighed for kritisk at undersøge den eksisterende litteratur inden for deres specifikke forskningsområde. Udvikling af færdigheder til at udvikle og teste hypoteser. Udvikling af nye teorier. Udvikling af færdigheder til at planlægge og gennemføre eksperimenter. Udvikling af kommunikationsevner såsom mundtlige præsentationsevner ved at deltage i konferencer og skrive færdigheder ved at indsende papirer til fagfællebedømte tidsskrifter. Udvikling af professionalisme og netværksevner. Tilsigtede læringsresultater Doktorgrader tildeles for generering og fortolkning af resultater/viden, som forbedrer og/eller udvider eksisterende viden inden for en disciplin, normalt gennem original forskning og kritisk tænkning. Studerende, der tager doktorgrader, vil være i stand til at danne hypoteser og søge svar ved at designe og udføre passende eksperimenter for at generere betydelig ny viden og/eller forståelse. Desuden vil indehavere af doktorgrader være blevet udstyret med de kvaliteter, der er nødvendige for beskæftigelse, der kræver evnen til at træffe velinformerede vurderinger om komplekse spørgsmål på specialområder og være i stand til at tackle og løse problemer. Mere specifikt og i henhold til Bologna -processen og rammen for kvalifikationer for det europæiske område for videregående uddannelser skal studerende, der er tildelt doktorgrader,: Har demonstreret en systematisk forståelse af et fagområde og mestring af færdigheder og metoder til forskning i forbindelse med dette felt. Har demonstreret evnen til at forestille sig, designe, implementere og tilpasse en betydelig forskningsproces med videnskabelig integritet. Har ydet et bidrag gennem original forskning, der udvider vidensgrænsen ved at udvikle et omfattende stykke arbejde, hvoraf nogle fortjener national eller international refereepublikation. Vær i stand til kritisk analyse, evaluering og konstruktion af nye og komplekse ideer. Være i stand til at kommunikere med deres jævnaldrende, det større videnskabelige samfund og med samfundet generelt om deres ekspertiseområder. Kunne inden for akademiske og faglige sammenhænge fremme teknologisk, social eller kulturel fremgang i et vidensbaseret samfund. Ifølge den europæiske kvalifikationsramme (EQF) og mere specifikt niveau 8 i EQF skal doktorgradsuddannelsens læringsresultater være som følger: Viden: viden på den mest avancerede grænse inden for et arbejds- eller studiefelt og i grænsefladen mellem felter. Færdigheder: de mest avancerede og specialiserede færdigheder og teknikker, herunder konstruktion og evaluering, der kræves for at løse kritiske problemer inden for forskning og/eller innovation og for at udvide og omdefinere eksisterende viden eller professionel praksis. Kompetence: demonstrer betydelig autoritet, innovation, autonomi, videnskabelig og faglig integritet og vedvarende engagement i udviklingen af nye ideer eller processer i spidsen for arbejde eller studiekontekster, herunder forskning. ” Karrieremæssige resultater Beskæftigelsesudsigterne vil omfatte stillinger inden for klinisk medicin (hospitaler eller privat praksis), biomedicinske forskningsinstitutter, lægemiddelindustri, akademi, offentlige instanser og nationale og internationale lovgivende organer. Struktur og vurdering Akademisk vej Speciale: 180 ECTS I alt: 180 ECTS Doktorgradskrav Tildelingen af en doktorgrad kræver: Den studerendes udførelse af forskningsarbejde under vejledning af tilsynsholdet Opskrivning af specialet Vellykket forsvar af specialet for eksamensudvalget Forskningsområder Vigtigste forskningsområder Neurovidenskab, kræftepidemiologi, folkesundhed, medicinsk billeddannelse, medicinsk uddannelse. Yderligere forskningsområder Kræftbiologi, molekylær virologi, farmakologi, genetik, primærpleje, kardiologi, gastroenterologi, respiratorisk medicin, geriatri, nefrologi, reumatologi, kirurgi, klinisk kommunikation, sundhedspsykologi og medicinsk sociologi. Adgangskriterier Berettigede kandidater bør have (eller holde på det tidspunkt, hvor programmet forventes at begynde) en anerkendt grad (bachelorgrad eller tilsvarende, der giver adgang til en kandidatgrad plus en kandidatgrad eller en doktor i medicin (f.eks. MBBS eller MD -grad) En ansøger kan blive optaget på uddannelsen med forbehold af gennemførelse af udvalgte kurser, der tilbydes af instituttet, hvis det er besluttet af Institut for Postgraduate Programs Committee (DPPC) .I undtagelsestilfælde kan en ph.d. -ansøger, der ikke har en kandidatgrad, komme i betragtning for optagelse på ph.d. -uddannelsen. Start din ansøgning For at starte en ansøgning skal du udfylde dine oplysninger i formularen øverst på denne side og klikke på Send. Ansøgningen vil blive gennemgået af optagelsesafdelingen, som vil følge op med dig for at give dig yderligere oplysninger og anmode om følgende yderligere dokumenter: Kopier af bachelor og/eller kandidater eller MBBS eller MD eller tilsvarende) af ansøgerens kvalifikationer/grader - ansøgningen kan vurderes med scannede kopier, men en bekræftet ægte kopi skal leveres før tilmelding. Kopier af udskrift (er) - ansøgningen kan vurderes med scannede kopier, men en bekræftet kopi skal leveres før tilmelding. Bevis for engelskkundskaber. To opslagsbreve, hvoraf mindst et skal være fra en akademiker. Curriculum Vitae (CV). Forskningsforslag, der beskriver forskningsproblemet, præsenterer litteraturgennemgang og forklarer den forskningsmetode, der skal følges. Forskningsforslaget skal underskrives af hovedvejlederen, som skal være et fakultetsmedlem på Medicinsk skole og maksimalt må være 4-5 sider. Undervisningsomkostninger Studieafgifterne til ph.d. -programmet er i alt 13.500 € i 3 år. For hvert ekstra studieår er undervisningen € 1.500 om året. -
Ph.d.
Fuldtid
3 - 6 år
Engelsk
Sep 2022
på universitet