
Virkningen af penicillinallergi
Arlington Heights, USA
VARIGHED
0 up to 1 Days
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2023
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Seere kan optjene kredit ved at udfylde spørgsmålene efter test
Dette program er et samarbejde mellem American College of Allergy, Asthma and Immunology og Allergy and Asthma Network.
Der er ingen kommerciel støtte til denne aktivitet.
Målgruppe
Primærplejeudbydere
Fellows-in-Training
Efter afslutningen af denne aktivitet skal eleverne være i stand til at:
Beskriv konsekvenserne af penicillinallergimærket
Forstå tilgange til afmærkning
American College of Allergy, Asthma & Immunology ( ACAAI ) er akkrediteret af Accreditation Council for Continuing Medical Education (ACCME) til at yde lægeundervisning til læger.
Som krævet af Accreditation Council for Continuing Medical Education (ACCME) og efter American College of Allergy, Asthma and Immunology ( ACAAI ) -politikken, er alle uddannelsesplanlæggere, præsentanter, instruktører, moderatorer, forfattere, korrekturlæsere og andre personer i stand til at kontrol eller indflydelse på indholdet af en aktivitet skal afsløre alle relevante økonomiske forhold med enhver kommerciel interesse, der er opstået inden for de sidste 12 måneder. ACCME definerer en "kommerciel interesse" som enhver enhed, der producerer, markedsfører, videresælger, distribuerer sundhedsydelser eller tjenester, der bruges på eller forbruges af patienter. ACCME betragter ikke udbydere af klinisk service direkte til patienter som kommercielle interesser. For mere information, besøg www.accme.org. Alle identificerede interessekonflikter skal løses, og det pædagogiske indhold grundigt undersøges for fair balance, videnskabelig objektivitet og hensigtsmæssighed af patientbehandlingsanbefalinger. Det kræves, at eleverne videregives til dem, inden aktiviteten starter. Enkeltpersoner uden relevante økonomiske forhold skal også informere eleverne om, at der ikke findes relevante økonomiske forhold. Eleverne skal også informeres, når off-label, eksperimentel / undersøgelsesmæssig anvendelse af stoffer eller apparater diskuteres i en uddannelsesaktivitet eller inkluderes i relateret materiale.