
MD program
Singapore, Singapore
VARIGHED
4 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Ansøgninger til vores MD & PhD-program er nu åbne.
Introduktion
Hos Duke-NUS er vi drevet af vores kerneværdier.Vores passion er at levere et medicinsk uddannelsesprogram, der er baseret på to mål: at give aktive læringsmuligheder og støtte personlige dybere dyk i interesseområder.Vi opnår disse gennem vores verdenskendte TeamLEAD uddannelsesstrategi, der fremmer samarbejde og teamwork, og gennem vores studerendes deltagelse i en mentoreret forskningsoplevelse, hvor de bruger deres innovation og kreativitet til at besvare væsentlige, banebrydende forskningsspørgsmål.Vi mener, at denne teamwork-orienterede tilgang i dette multi-etniske miljø giver vores elever mulighed for at opnå en rigere påskønnelse og respekt for mangfoldighed og fremmer udviklingen af deres professionalisme.
Duke-NUS MD-programmet er et 4-årigt kandidatprogram.Studerende tildeles graden Doctor of Medicine (MD) i fællesskab af Duke University og National University of Singapore (NUS).
Læringsfilosofi
Teambaseret læring
Duke-NUS Medical School tager det innovative Duke School of Medicine-pensum som grundlag og bygger på det de bedste elementer i teambaseret læring.I Team-Based Learning gennemføres forelæsninger, oplæsninger og gennemgang af supplerende materiale om et givent emne inden undervisningen.Aktivitet i klassen fokuserer på at sikre forståelse, anvendelse af principper og løsning af problemer inden for elevteams faciliteret af fakultetet.Kurser drives af tværfaglige fakultetsteams af klinikere og videnskabsmænd, der støttes af uddannelsesfakultetet med ekspertise inden for læringsvidenskab.Klasseværelsesdiskussioner er primært drevet af studerendes forespørgsel i stedet for fakultetets svar.
Engagerede elever
Aktiviteter er indbygget i læringsdagen, der kræver, at eleverne træffer meningsfulde valg for at svare på udfordrende spørgsmål, og eleverne får konstant feedback fra deres kammerater og fakultetet om deres læring.Eleverne lærer teknikker til effektiv peer-feedback, og peer-evalueringsprocessen giver mulighed for at øve og forfine disse færdigheder.
Pædagogisk teknologi
Uddannelsesteknologi, herunder værktøjer til sociale medier, er integreret i alle aspekter af læringsoplevelsen; Eksempler omfatter brug af klasseværelsesteknologi, der letter interaktion mellem studerende og fakultet, samt konvertering af traditionelle forelæsninger til stemmekommenterede præsentationer, der gennemgås forud for klassesessioner.Denne aktive læringsproces, som studerende er engageret i, gør den erhvervede viden mere relevant for den måde, klinikere lærer og arbejder på.Vi kalder denne banebrydende læringsmetode TeamLEAD (Learn, Engage, Apply, and Develop).