Mester i biomedicinsk teknik
Georgian Technical University
Nøgleinformation
Campus placering
Tbilisi, Georgien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GEL 5.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Årlig undervisning for udenlandske studerende
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Programmets uddannelsesmæssige mål for biomedicinsk teknik er at integrere ingeniør- og livsvidenskabelige principper i en omfattende læseplan, der forbereder eleverne til optagelse i ph.d.-uddannelsen, biomedicinsk industri eller fagskole. Primære forskningsområder er biomedicinsk billeddannelse, biomedicinske implantater og enheder, hjerteelektrofysiologi, multimetals beregningsmodellering, vævsteknik og regenerativ medicin.
Programmet giver kandidater med en streng, bredbaseret avanceret uddannelse i teknik kombineret med anvendt biologi, der vil forberede kandidater til de mange forskellige karrieremuligheder inden for biomedicinsk teknik. Giv en bemyndigelse faglig grad til studerende, der har til hensigt at blive praktiserende ingeniører.
Program Forudsætninger
Ansøger er optaget i overensstemmelse med den georgiske lovgivning.
Læringsresultater / kompetencer
Viden og forståelse
- Dyb viden om området for biomedicinsk teknik, kritisk forståelse af teorier og principper, forståelse af feltets komplekse problemstillinger;
- Udvikle en grundig forståelse af avancerede principper inden for biomedicinsk teknik. Bevidsthed om aktuelle og førende emner inden for biomedicinsk teknik.
- At forstå de biologiske baser af de vurderinger, der rutinemæssigt udføres af biomedicinske ingeniører
Anvendelse af viden
- Anvendelse af det specifikke inden for biomedicinsk problemløsningsmetoder;
- Udvikling af forskning eller praktiske projekter i overensstemmelse
- Udvikle kritiske gennemgangskompetencer inden for biomedicinsk teknik.
- At udvikle evnen til kritisk at vurdere aktuelle fremskridt i problemstillinger og kontroverser inden for biomedicinsk teknik.
- Evne til at anvende viden om matematik, videnskab og teknik til biomedicinske ingeniørproblemer.
- Evne til at designe og gennemføre eksperimenter samt at analysere og fortolke data.
- En evne til at designe et system, en komponent eller en proces, der opfylder de ønskede behov.
- En evne til at identificere, formulere og løse tekniske problemer.
- Evne til at foretage målinger på og fortolke data fra levende systemer og løse problemerne i forbindelse med interaktionen mellem levende og ikke levende materialer og systemer.
- Kendskab til biologi og fysiologi.
- Klar offentlig præsentation af udtalelser i overensstemmelse med tilsvarende viden og logik for professionelle og generelle publikum.
- Evne til at bruge de teknikker, færdigheder og moderne teknik og edb-værktøjer, der er nødvendige for engineering praksis.
- Evne til at fungere på tværfaglige hold.
- Evnen til at anvende avanceret matematik (herunder differentialligninger og statistik), videnskab og teknik til at løse problemerne ved grænsefladen mellem teknik og biologi.
- En erkendelse af behovet for og en evne til at engagere sig i livslang læring.
- Kendskab til moderne problemer
Gør domme
Den brede uddannelse er nødvendig for at forstå virkningen af ingeniørløsninger i en global og samfundsmæssig kontekst, også analyse af abstrakt data og / eller situationsanalyse ved hjælp af middelværdierne og nogle særprægede metoder og form af de begrundede konklusioner på deres grundlag
Kommunikationsegenskaber
- En evne til at kommunikere effektivt mundtligt og skriftligt.
- Forberedelse af detaljeret skriftlig rapportering om ideer, eksisterende problemer og deres løsninger.
- Information, der sendes mundtligt til fagfolk og ikke-fagfolk på утпдшыр og fremmedsprog.
- Kreativ brug af moderne ingeniør-, informations- og kommunikationsteknologier.
- Færdighed til at kommunikere på indfødte og fremmede sprog.
Læringsevner
- Multilateral og konsekvent vurdering af egen læringsproces
- Bestemmelse af nødvendigheden af at studere yderligere
- Fastlæggelse af retninger for egen læring med målsætningerne om berigelse af faglig viden og erfaring.
Værdier
- Deltagelse i processen med værdier dannelse og forventninger til deres bæredygtige gennemførelse;
- Forsvar af faglige værdier (nøjagtighed, punktlighed, objektivitet, gennemsigtighed, organisation osv.);
- En forståelse af faglige og etiske ansvar
Former og metoder til opnåelse af læringsresultater
Foredrag
Seminarium (arbejder i gruppen)
Praktiske klasser
Laboratorieklasser
Praksis
Consult Formularer og metoder til at opnå læringsresultaterne er inkluderet i uddannelsesprogrammet og kan findes via følgende link: http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Spheres of Employment
Organisationer og virksomheder, der udfører: forbedre udstyr, såsom hjerteventiler og kunstige lemmer samt bidrage til at udvikle forskellige medicinske anordninger som hjertepacemakere. De kan undersøge med forskere, kemikere og læger på hospitaler og universiteter. De hjælper også med at opretholde og overvåge komplekse medicinske systemer, mens de arbejder på hospitaler.
Enestående jobmuligheder i varierede områder som medicinsk udstyr fremstilling, ortopædisk og rehabilitering ingeniørvirksomhed, molekylær, cellulær og vævsteknologi i offentlige og erhvervssektorer er tilgængelige for de biomedicinske ingeniører. De kan også absorberes på hospitaler for at give værdifulde råd om status for medicinsk udstyr. Biomedicinske ingeniører kan også ansætte sig i forskningsaktiviteter ved at arbejde harmonisk med læger inden for computermekanik, fysiologi, medicin og opfinde banebrydende teknologi.