
Ph.D. in
Doktorgrad i administration folkesundhed og sundhedssektoren International University For Graduate Studies - IUGS

Stipendier
Introduktion
Instructional Filosofi og Mission
IUGS studerende er typisk midt-karriere fagfolk, der afsluttede deres post-studentereksamen kurser. Studerende, der har brug for yderligere kurser for at opfylde deres behov vil blive givet mulighed for at tage kurset (r) på et andet akkrediteret post-studentereksamen institution eller gennem uafhængig undersøgelse på IUGS.
Kursusaktiviteter forelægges til avanceret stående pengeoverførsel skal godkendes af dekanen. De kursusaktiviteter skal være relevant for de studerendes faglige og / eller faglige mål og være i overensstemmelse med graden, der skal optjenes.
Den primære opgave er at hjælpe disse studerende at gennemføre en ph.d.-grad i deres valgte område af undersøgelsen til at forbedre og fremme inden for offentlig sundhed og sundhedspleje.
Grader Tilbydes
- IUGS tilbyder ph.d. i Public Health Administration og Healthcare Administration, Læge of Public Health Administration (DPHA), Doctor of Healthcare Administration (DHA), og Master of Science grader i begge domæner.
- Studerende er berettiget til tildeling af ph.d. med færdiggørelsen af en forskningsbaseret afhandling, ved hjælp af en action learning rammer. Studerende er berettiget til overdragelse af Doctor of Public Health eller Healthcare Administration grad med færdiggørelsen af en ph.d.-projekt viser anvendelsen af deres læring til en anvendt område af interesse. Studerende er berettiget til overdragelse af Master of Science grad med færdiggørelsen af en Master forskningsorienteret afhandling, ved hjælp af en action learning rammer.
- Alle studerende vil demonstrere beherskelse af de kompetencer, gennem en kombination af kurser, seminar deltagelse, og erhvervserfaring.
- Ph.d.-afhandlingen tendens til at være teoretisk og involverer mere sekundær derefter primær forskning.
- DPHA DHA og MSc Projects tendens til at søge en praktisk løsning eller udfald for et spørgsmål eller behov. Det indebærer mere primær end sekundær forskning.
Avanceret Stående Akademiske Credit Transfer Krav
Akademiske kreditter kan overføres fra andre institutioner i henhold til IUGS avancerede stående akademisk politik merit. Den studerendes portefølje og tidligere post-studentereksamen akademiske udskrifter gennemgås af dekanen og drøftes med den studerende til at bestemme hans eller hendes mål. Credits for op til 66 timers avanceret stående transfer kredit vil blive godkendt efter denne proces for ph.d.-studerende. Til disse kandidater gives undervisning på IUGS via studie og på 8-dages Graduate Seminar på 10-dages Residency Program. Kun kvaliteter af "C" eller bedre vil blive accepteret i transfer for akademisk stående. Desuden skal den studerende samlet gennemsnit være "B" eller bedre.
Instructional Krav, strategier, og Sequence
- Der kræves i alt 93 post-baccalaureate kredit timer til ph.d.-grader, mindst 27 studiepoints skal tages i IUGS. Nogle af disse kan tages via selvstudium eller på andre post-studentereksamen institutioner, der er godkendt af dekanen.
- Op til 66 post-studentereksamen akademiske kreditter kan overføres fra andre akkrediterede post-studentereksamen akademiske institutioner i henhold til IUGS Advanced stående Academic Credit Transfer Policy.
- Der kræves i alt 45 post-studentereksamen kreditter til kandidatuddannelser, med et minimum af 18 point taget på IUGS. Op til 27 post-studentereksamen akademiske kreditter kan overføres fra andre akkrediterede post-studentereksamen institutioner.
- Instructional metoder omfatter:
- Review og, som godkendt, accept af tidligere relevant post-studentereksamen kursusaktiviteter, der opfylder kriterierne i IUGS for avanceret stående akademisk merit;
- Efter behov, til uafhængig undersøgelse eller kurser gennemført på andre post-studentereksamen institutioner, der er godkendt af dekanen fuldføre krævede kurser;
- Tildelt læsninger af tekster og akademiske tidsskriftsartikler;
- Interaktive foredrag;
- diskussioner Lille gruppe;
- Brug af elektroniske medier (Questia online bibliotek leveret af universitetet og andre valg af studerende, mentor og dekan).
- De instruktions krav og sekvens omfatter følgende kursusaktiviteter vil blive gennemført på IUGS:
- Folkesundhed eller Healthcare Administration Research Design I (3) kreditter for ph.d. og kandidatuddannelser;
- Folkesundhed eller Healthcare Administration Research Design II (3) kreditter for de doktorgrader;
- Ved afslutningen af forskningsresultaterne krav, udviklingen af ph.d.-afhandling eller projekt påbegyndes under ledelse og høring af en passende mentor, som er godkendt af dekanen.
- Afhandling og mundtlig forsvar eller ph.d. Projekt og mundtlig eksamen (18) kreditter eller Kandidatspeciale og Oral Forsvar eller Master Project og mundtlig eksamen (12) kreditter;
- Oral panel Forsvar af ph.d.-afhandlingen og Master Project, eller mundtlig eksamen af ph.d.-projektet eller Master Project;
- Graduate Seminar Program (3) kreditter - Kun ph.d.-studerende;
- Mindst 85% beherskelse af eksamen materialer kræves;
- For doktorgrader, Folkesundhed eller Healthcare Administration Research Jeg skal udfyldes, godkendes, og arkiveret før arbejdet på forskning Design II begynder.
- Folkesundhed eller Healthcare Administration Forskning og Design I og II er forudsætninger for at foretage den afhandling eller ph.d.-projektet.
- Forskning I er en forudsætning for at foretage specialet, er Research II ikke påkrævet for en kandidatuddannelse. Afhandlingen og ph.d.-projektet er ikke forudsætninger for otte dage Graduate Seminar i 10 dage Residency. Det anbefales dog, at alle nødvendige kurser forud for forskerkurser udfyldes.
Public Health Administration
Public Health Administration Filosofi og Mission
Folkesundhed er et bredt felt med mange områder af specialisering, der deler en central filosofi og fokus. Offentlig Sundhedsprofessionelle forbedre sundheden for mennesker, familier, lokalsamfund og samfund; forbedre de offentlige politikområder at inkludere sundhed i alle politikker, i sidste ende og derved reducere behovet for primære sundhedsydelser. fagfolk i sundhedssektoren arbejder på lokale og globale politik og praksis niveauer. IUGS har designet en post-baccalaureate program skræddersyet bistår tilbagevendende internationale mid-karriere folkesundhed fagfolk til:
- udvide deres viden og praksis i folkesundhedspolitikken administration;
- forbedre deres lederevner;
- sætte dem i stand til at fremme både deres egne karrierer og marken ved at udfylde en ph.d.-eller kandidatgrad.
Public Health Administration Kursus indhold Domain Krav
Obligatorisk kursus domæner (eller ækvivalens som vurderet og godkendt af Dekanen for Faculty) omfatter:
- Statistik eller Biostatistik;
- Epidemiologi Principper og metoder;
- Community Health;
- Folkesundhed og ledelse Politik;
- Folkesundhed og tværkulturel Issues;
- Folkesundhedsprogrammet og personaleforvaltningen;
- Folkesundhed forordninger og Akkreditering;
- Folkesundhed Lederudvikling;
- Performance Management Systems;
- Kvalitetsudvikling og Assurance.
Eksempler på valgfag Domæner (kurser relevante for den pågældende studerendes område af undersøgelsen, der kan overføres til avanceret stående eller taget som selvstændige studieforløb):
- Maternal, børn og unges sundhed;
- Økologisk Folkesundhed;
- Geografisk Health Assessment;
- Social retfærdighed og folkesundhed Politik;
- Community Health Mobilisering.
Public Health Administration Tilsigtet Kompetencer og Resultater
Folkesundhed Administration kompetencekrav er designet til at forberede de offentlige ledere sundhed ved at sikre deres ekspertise i de begrebsmæssige grundlag for den offentlige sundhed, anvendt forskning metoder, lederskab og kommunikationsevner, og en væsentlig område af specialisering. Alle ph.d. og kandidatstuderende vil demonstrere beherskelse af de kompetencer, gennem en kombination af kurser, seminar deltagelse, og erhvervserfaring. Public Health Administration kandidater vil demonstrere følgende kompetencer:
- Forståelse af de tre kernekompetencer og ti vigtige tjenester til den offentlige sundhedspolitik, praksis, forskning og teori;
- Evne til at analysere problemstillinger og problemer i samfundet folkesundheden ved hjælp samfund sundhedsmæssige behov / ressource (CHN / R) vurderinger, participatorisk samfund forskning og statistiske metoder;
- Mulighed for at syntetisere oplysninger fra forskellige kilder (f.eks, kombinere folketælling og lokalt indsamlede data) for at vurdere betydningen af sundhed og demografiske spørgsmål, identificere sammenhænge mellem politikområder (f.eks den "Sundhed i alle politikker" strategi), og udvikle strategier for at løse offentlige helbredsproblemer / spørgsmål i et område af interesse eller specialisering på en måde, der bidrager til dokumentationsgrundlaget for den offentlige praksis og folkesundhed stipendium;
- Lederskab i udformningen og gennemførelsen af politikker, strategier og tiltag, der behandler et væsentligt folkesundhedsproblem / spørgsmål;
- Evne til at vurdere og udnytte kommunikations- og sociale medier strategier på tværs af forskellige samfund og publikum til at informere og påvirke program- og politiske beslutninger
- Vision og filosofi til professionel ledelse i den offentlige sundhed.
Healthcare Administration
Healthcare Administration Filosofi og Mission
Den generelle filosofi af sundhedsydelser administration er at forbedre effektiviteten af primære sundhedsydelser til de samfund tjente. IUGS har designet et ph.d.-program, der er skræddersyet til at hjælpe med at vende tilbage til internationale mellemkarriere inden for sundhedssektoren administration til:
- udvide deres viden og praksis af sundhed administration;
- forbedre deres sundhedsvæsenets lederevner;
- sætte dem i stand til at fremme både deres egne karrierer og marken ved at udfylde en ph.d.-eller kandidatgrad. Studerende, der har brug for yderligere kurser for at opfylde deres behov vil blive givet mulighed for at tage et kursus på et akkrediteret post-studentereksamen institution eller gennem uafhængige studieforløb på IUGS at opfylde kravet.
Healthcare Administration Kursus indhold Domain Krav
Obligatorisk kursus domæner (eller ækvivalens som vurderet og godkendt af Dekanen for Faculty) omfatter:
- Statistik eller Biostatistik;
- Epidemiologi Principper og metoder;
- Finansiel analyse i Healthcare Systems;
- Healthcare Administration og Ledelse;
- Healthcare love og etik;
- Healthcare Strategisk planlægning og ledelse;
- Healthcare udviklingspolitik;
- Healthcare Performance Management og kvalitetsforbedring Systems;
- Forvaltning af Healthcare tilskudssystemerne.
Eksempler på valgfag Domæner (kurser relevante for den pågældende studerendes område af undersøgelsen, der kan overføres til avanceret stående eller taget som selvstændige studieforløb):
- Management Information Systems;
- Healthcare Data Systems Management og Operations;
- Healthcare Systems Licensing og Akkreditering;
- Håndtering Healthcare Human Resources;
- Healthcare Informatics;
- Healthcare Education;
- Globale problemer i sundhedspolitik.
Healthcare Administration Tilsigtet Kompetencer og Resultater
Ved afslutningen af deres uddannelse, vil Healthcare Administration kandidater demonstrere kompetencer og resultater inden for følgende områder af stipendium og praksis:
- Kendskab til de underliggende relevante teoretiske rammer for at studere sundhed, sundhedsydelser og sundhedspolitik;
- Kendskab til evolution, struktur og funktion af det amerikanske sundhedssystem;
- Evne til at identificere og analysere relevante litteratur om hvad der er kendt, og hvad er grænserne for viden i deres område af interesse;
- Mulighed for at vælge, forsvare og gennemføre en passende undersøgelse design, med fokus på pålideligheden og gyldigheden af resultaterne;
- Evnen til at anerkende behovet for og beskæftiger specialiserede teknikker (f.eks, måling teori eller kvalitativ analyse) hvis det er relevant;
- Evne til at analysere deres data og drage passende konklusioner og identificere vigtige konsekvenser foreslået af deres data;
- Faglig kompetence i undervisning, kommunikation og tilskud skriftligt
- Disse kompetencer og resultater er designet til at forberede sundhedspleje administration ledere ved at sikre deres ekspertise i de begrebsmæssige grundlag for sundhedsvæsenet administration, evnen til at vurdere forskning til anvendt anvendelighed i deres felt og adfærd anvendt forskning, lederskab og kommunikationsevner, og indholdsmæssige område af specialisering .