MHS i sundhed, adfærd og samfund (sociale faktorer i sundhed)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Nøgleinformation
Campus placering
Baltimore, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
18 - 24 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 59.184 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. traditionelt studieår. Yderligere gebyrer kan forekomme. Stipendier er tilgængelige
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MHS i sociale faktorer i sundhed er en avanceret forskningsgrad for studerende med bacheloreksponering for social- og adfærdsvidenskab og / eller folkesundhed, der er interesseret i videreuddannelse i teori og metoder på dette område.
Programmet er beregnet til at forberede de studerende til yderligere ph.d.-uddannelse i folkesundhed eller til at arbejde i en folkesundhedsforskning eller politisk position. Fokus for MHS i Social Factors-programmet i Institut for Sundhed, Adfærd og Samfund er at integrere og anvende en bred vifte af viden og analytiske færdigheder i sociale aspekter af folkesundheden med vægt på nutidige sundhedsproblemer.
Programmet består af halvandet til to års fuldtidsstudie, der kombinerer klasseværelsesbaserede kurser, seminarer og uafhængig undersøgelse, udvikling af en forskningsplan og afslutning af et mentoreret forskningsprojekt og en kandidatforskning, der præsenterer original forskning .
Det endelige programkrav er den studerendes præsentation af forskningen i et institutseminar. Forskningsprojektet, der er planlagt med vejledning af den studerendes akademiske rådgiver, kan begynde efter en vellykket afslutning på 64 point, typisk i slutningen af det første år, og skal omfatte svarende til 600 timers aktivitet i en betalt eller ubetalt stilling.
Studieforløb
Studerende vil gennemføre mindst 96 samlede enheder af kredit timer i seks eller syv fuldtidsperioder over et og et halvt år af studiet, der afsluttes i slutningen af det andet år.
I det første år vil de fire fuldtidsstudier bestå af akademiske kurser i klasseværelset og seminarindstillinger. I alt 64 akademiske enheder skal være afsluttet, inden forskningspraktikken påbegyndes, typisk inden for de første fire studieperioder. Studerende skal tilmelde sig 16 eller flere point hver semester for at have fuldtidsstatus på skolen. Alle påkrævede kurser skal tages for en bogstavkarakter. Det forventes, at studerende vil gennemføre en betydelig del af deres forskningspraktikaktiviteter i løbet af sommeren mellem det første og andet år.
I det andet år tilmelder de studerende sig på fuld tid (16+ point pr. Semester) til et studieforløb, der inkluderer resterende kurser samt en uafhængig undersøgelse med deres rådgiver, når de udvikler deres forskningsplan, gennemfører deres forskningspraktikum, og skriv deres forskningspapir. De vil også deltage i mindst to perioder i MHS i Social Factors seminar i deres andet programår. Studerende kan være berettiget til at gennemføre alle krav til eksamen inden udgangen af andet semester i deres andet år, afhængigt af tidspunktet for deres forskningspraktik og endelige godkendelse af deres papir.
Adgangskrav
Alle ansøgere forventes at indsende en udfyldt ansøgning til Whiting School of Engineering og støttedokumentation som krævet af skolens optagelseskontor. Ansøgere til alle kandidatuddannelser skal have mindst en kandidatgrad i et relevant felt.
Instituttets adgangskrav inkluderer:
- Afsluttet ansøgning
- GRE scorer (MCAT acceptabelt, men ikke foretrukket). Der kan anmodes om dispensation, hvis ansøgeren har:
- En kandidatgrad (kandidat- eller doktorgrad), OR
- Fuldførte certifikatet i miljø- og arbejdsmiljø og opnåede mindst et "B" på alle kurser, der blev taget til certifikatet.
- Minimum bachelor-karakter Point gennemsnit på 3,0 anbefales. Baggrundskurser skal omfatte:
- Biologi, kemi, fysik og beregning
- Tre anbefalingsbrev
- Udskrifter fra hver akademisk institution ud over gymnasiet
- Testen af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) er påkrævet for ansøgere fra lande, hvor det engelske sprog ikke er det primære sprog. Minimum acceptabel score er 600 på den papirbaserede version eller 100 på internetversionen.
- Internationale akademiske udskrifter skal evalueres af WES eller tilsvarende service. Gå til https://engineering.jhu.edu/graduate-admissions/international-students/ for mere information.
Ansøgningsvejledning
Generelt skal kandidater til kandidater indsende følgende:
- Online ansøgning
- Officielle udskrifter fra ALLE institutioner på college-niveau, du deltog i (akademiske optegnelser fra institutioner uden for USA skal gennemgå en legitimationsvurdering).
- Standardiseret testscore (Gennemgå for Covid-19 Pandemic-relaterede politikker)
- Engelsk færdighedstest score (TOEFL eller IELTS), hvis relevant
- Tre anbefalingsbrev
- CV eller CV
- Erklæring om formål og mål
Internationale ansøgere er velkomne og bør gennemgå yderligere instruktioner til ansøgning fra lande uden for USA
En opdatering af GRE-krav og COVID-19
Department of Health, Behavior & Society erkender, at COVID-19-pandemien i væsentlig grad kan hindre potentielle studerendes evne til at gennemføre standardiserede testkrav. For at hjælpe med at tackle de unikke udfordringer, som pandemien har præsenteret, har Department of Health, Behavior & Society valgt at ændre vores politik, der kræver GRE-scoringer for ansøgere til akademisk år 2021-2022.
For potentielle studerende, der ansøger til alle HBS-akademiske programmer i akademiet 2021-2022, vil GRE-score være valgfri, men stærkt anbefales. Vi opfordrer ansøgere med eksisterende GRE-score til at inkludere dem som en del af deres ansøgninger. Ansøgninger vil dog stadig blive gennemgået uden GRE-score.
Ansøgere kan indsende GRE-score til JHSPH ved hjælp af SOPHAS-koden 3738.
For yderligere spørgsmål relateret til adgangskrav og ansøgninger bedes du kontakte L. Robin Newcomb ([email protected]).
Læreplan
Studieforløb
Studerende vil gennemføre mindst 96 samlede enheder af kredit timer i seks eller syv fuldtidsperioder over et og et halvt år af studiet, der afsluttes i slutningen af det andet år.
I det første år vil de fire fuldtidsstudier bestå af akademiske kurser i klasseværelset og seminarindstillinger. I alt 64 akademiske enheder skal være afsluttet før påbegyndelse af forskningspraksis. Studerende skal registrere sig for 16 eller flere point hvert semester for at have fuldtidsstatus på skolen. Alle obligatoriske kurser skal tages for en bogstavkarakter. Det forventes, at studerende vil gennemføre en betydelig del af deres forskningspraksisaktiviteter i løbet af sommeren mellem første og andet år.
På det andet år vil de studerende registrere sig på fuld tid (16+ point pr. semester) til et studieforløb, der vil omfatte resterende kurser, samt en uafhængig undersøgelse med deres rådgiver, mens de udvikler deres forskningsplan, fuldfører deres forskningspraksis, og skrive deres forskningsoplæg. De vil også deltage i mindst to terminer af MHS in Social Factors-seminaret i deres andet programår. Studerende kan være berettiget til at fuldføre alle krav til eksamen ved udgangen af anden periode af deres andet år, afhængigt af tidspunktet for deres forskningspraksis og endelige godkendelse af deres papir.
Galleri
Karrieremuligheder
- Forskningsassistent
- Politikanalytiker
- Projektleder
- Doktorand
- Udenrigstjenestemand
- Sundhedskommunikationsspecialist
Indlæggelser
Studenterklæringer
Programresultat
Læringsresultater
- Artikulere indflydelsen af social kontekst og adfærd på sundhed med det formål at udvikle, evaluere og implementere løsninger på presserende folkesundhedsudfordringer i Baltimore, USA og rundt om i verden
- Beskriv relationer og potentielle Pathways mellem sociale faktorer, adfærd og sundhed og relaterede bidrag til sundhedsforskelle
- Kritisk vurdere litteratur relateret til individuelle og sociale påvirkninger på sundhedsadfærd og sundhed
- Anvend tværfaglige, økologiske og andre teoretiske modeller på flere niveauer af sundheds- og sundhedsadfærd til at identificere relevante sociale og strukturelle faktorer og effektive sociale og adfærdsmæssige interventionsstrategier til at adressere folkesundhedsudfordringer i forskellige befolkninger og miljøer
- Designe og kritisk vurdere interventioner og lokalsamfundsbaserede programmer for at forebygge sygdom og skader, lindre sygdom og handicap, forbedre livskvaliteten og reducere sundhedsforskelle
- Oversætte forskning om effektive sociale og strukturelle interventioner med implikationer for folkesundhedsrelateret praksis og politik
- Anvend en række undersøgelsesdesigns, -metoder og analytiske teknikker for på passende måde at løse nøglespørgsmål om sociale og strukturelle påvirkninger på sundhed
- Anvend passende etiske standarder i udførelsen af folkesundhedsforskning og -praksis