MSPH i International Health (Health Systems)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Nøgleinformation
Campus placering
Baltimore, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
18 - 24 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 59.184 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. traditionelt studieår. Yderligere gebyrer kan forekomme. Stipendier er tilgængelige
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Health Systems MSPH-programmet forbereder de studerende til at påtage sig ledelses- og ledelsesroller i sundhedspolitik og planlægning, sundhedsfinansiering og ledelse samt overvågning og evaluering af sundhedsprogrammer. Vores kandidater bidrager til at styrke sundhedssystemer gennem implementering af retfærdige og omkostningseffektive interventioner for at forbedre adgangen, kvaliteten og effektiviteten af sundhedstjenester til dårligt stillede befolkninger.
Studerende trænes i vejledning og evaluering af store programmer, sundhedspolitisk analyse, sammenlignende sundhedssystemanalyse og sundhedsfinansiering. Studerende får også en stærk baggrund inden for nøgleområder som primær sundhedspleje og mødres og børns sundhed.
Practicum-oplevelsen og capstone-papiret giver de studerende mulighed for at anvende den viden, der er opnået gennem akademiske kurser, til at løse presserende sundhedsproblemer og udfordringer inden for global sundhed og til at yde meningsfulde bidrag til dårligt stillede befolkningers sundhed. Til praktikken har studerende mulighed for at arbejde på fakultetsprojekter eller blive placeret inden for en række organisationer over hele verden, herunder skolens brede vifte af internationale samarbejdspartnere. Forskningscentre baseret på Institut for International Sundhed tilbyder for eksempel en række muligheder for studerende.
Særlige styrker ved Health System-programmet inkluderer:
- Vægt på at bruge en systemtilgang til planlægning, ledelse og evaluering af sundhedsprogrammer
- Udvikling af evidensbaseret forståelse af sundhedssystemers styrkelsesmetoder
- Særligt fokus på emner som humanitær bistand, mødres og børns sundhed og tjenester, forebyggelse af skader og etiske leveringssystemer til sårbare befolkninger
- Kandidater fra programmet fortsætter med at arbejde i internationale, offentlige, akademiske og ikke-statslige organisationer, såsom WHO, sundhedsministerier, USAID, Save the Children og Den Internationale Redningskomité. Mange af de forskningscentre, der er baseret i Institut for International Sundhed, tilbyder også muligheder for kandidater fra programmet. Se hvor flere af vores nyuddannede arbejder.
Elevtidslinje
Studerende kan gennemføre deres grader på 1,5 år. Alle krav skal være afsluttet inden for 2 år.
Studerende, der er tilmeldt programmet, tager en fælles kerne af kurser og har mulighed for at specialisere sig baseret på deres interesser og erfaring ved at tage yderligere valgfrie kurser. Læreplanen fokuserer på planlægning og styring af sundhedsprojekter og programmer på lokalsamfund, distrikt, nationalt og globalt niveau; den akademiske vejledning indeholder gradspecifik information, kompetencer, læringsmål og kursuskrav. En skriftlig omfattende eksamen i slutningen af det første år af programmet tester studerende på kernekompetencer.
Den krævede 4-måneders praktiske erfaring er en vigtig ekstra komponent i dette uddannelse. Typiske praktiske erfaringer inkluderer arbejde i sundhedsprogrammer, der tjener direkte til dårligt stillede befolkninger i lande med lav indkomst og mellemindkomst, arbejde i en organisations hovedkvarter eller regionale kontor for at yde teknisk support til feltprogrammer eller for at hjælpe med at forbedre ledelsen af en organisations programmer over hele verden og arbejde på et forskningsprojekt relateret til styring af sundhedssystemer. Efter praktikken færdiggør eleverne en videnskabelig opgave, kaldet en stensten, som regel relateret til deres praksisoplevelse, som integrerer materiale fra flere kurser anvendt på et bestemt emne af interesse. Programmet tager 18-24 måneder at gennemføre.
Akademiske vilkår 1-4
- Intensivt kursusarbejde
- Omfattende instituteksamen ved afslutningen af det første studieår
- Practicum-forslag
Akademiske vilkår 4-6 (minimum)
- Practicum: feltplacering eller skolebaseret undersøgelse og analyse af et væsentligt emne relateret til sundhed hos dårligt stillede befolkninger
- Practicum-opdatering i slutningen af hver periode
- Capstone-essay gennemgået og godkendt af to fakultetslæsere. Hovedstenen skal give håndgribeligt bevis for ekspertise om et specifikt anvendt emne af international sundhedsrelevans.
practicum
Ud over at gennemføre de krævede kurser skal de studerende få praktisk erfaring i anvendelsen af de principper og metoder, der læres gennem en praksis. Ideelt set vil studerende gennemføre deres praktik i udlandet. Afdelingen har mange feltsteder over hele verden, hvor studerende ofte placeres. Fakultet og personale hjælper også studerende med at finde muligheder med andre globale sundhedsorganisationer.
Typiske praktiske erfaringer inkluderer arbejde i sundhedsprogrammer, der tjener direkte til dårligt stillede befolkninger i lav- og mellemindkomstlande. Eksempler på steder, hvor vores studerende har gennemført deres praktik, inkluderer UNICEF, UNAIDS, USAID, WHO, PAHO, Bill & Melinda Gates Foundation, Clinton Health Access Initiative, katolske hjælpefunktioner, Red Barnet og gennem forskellige Johns Hopkins-tilknyttede institutter.
Karrieremuligheder
Efter eksamen tager vores MSPH-kandidater strategiske og ledende roller i sundhedsvæsenorganisationer i en række nationale og internationale omgivelser. Alumni nyder en karriere inden for den akademiske verden, offentlige og ikke-statslige sektorer og industri. Kandidater bliver folkesundhedsudøvere, der yder teknisk bistand til folkesundhedsforskere og ledere inden for folkesundhed i design, implementering og evaluering af programmer til løsning af folkesundhedsproblemer, der er udsat for dårligt stillede befolkninger i USA og i udlandet.
Hvor vores nylige alumner arbejder:
- Centre for sygdomsbekæmpelse og forebyggelse
- Clinton Health Access Initiative
- Katolske hjælpetjenester
- ORISE-stipendiat
- Innovationer til fattigdom
- Harvard Medical School, Psykiatrisk afdeling ved Cambridge Health Alliance
Ansøgningsoplysninger
Alle ansøgninger skal indsendes via SOPHAS.
Generelt skal kandidater til kandidater indsende følgende:
- Online ansøgning
- Officielle udskrifter fra ALLE institutioner på college-niveau, du deltog i (akademiske optegnelser fra institutioner uden for USA skal gennemgå en legitimationsvurdering).
- Standardiseret testscore (Gennemgå for Covid-19 Pandemic-relaterede politikker)
- Engelsk færdighedstest score (TOEFL eller IELTS), hvis relevant
- Tre anbefalingsbrev
- CV eller CV
- Erklæring om formål og mål
Internationale ansøgere er velkomne og bør gennemgå yderligere instruktioner til ansøgning fra lande uden for USA
Adgangskrav
Succesrige ansøgere har en stærk akademisk rekord med særlig vægt på fremragende kvantitative og skrivefærdigheder, som afspejles i udskrifter og standardiserede testresultater (GRE eller MCAT). I applikationssæsonen 20-21 anbefales GRE-score, men ikke påkrævet.
- Baccalaureat-niveau grad i et beslægtet felt. Studerende skal have en forudgående grad inden for biologi eller sundhedsvidenskab eller alternativt i ledelse eller samfundsvidenskab.
- Graduate Record Examination (GRE). I det akademiske år 2021/2022 anbefales GRE-score, men ikke påkrævet.
- Personlig erklæring om faglige og / eller forskningsmål
- Officielle transkripter fra alle institutioner deltog
- TOEFL eller IELTS for ikke-indfødte engelsktalende. Minimum score:
- TOEFL: 100 iBT; 600 PBT (papirbaseret test)
- IELTS: 7
- Tre anbefalingsbrev
Udtalelser
Eva Leidman, MSPH '12
"Hopkins-fakultetet er en ressource uden sidestykke. Find fakultetsmedlemmer, der arbejder på forskning, der interesserer dig, og se, hvordan du kan bidrage. - Leidman i Haiti, der arbejder på genopretning af jordskælv."
Prianca Reddi, MSPH '20
"Gennem de engagerende klassediskussioner, robuste metoders læseplan og praktiske oplevelser af programmet har jeg lært færdigheder, der er nødvendige for at se på beviserne og stille de rigtige spørgsmål på det rigtige tidspunkt."
Mary Qiu, MSPH '16
"Fra min praktikserfaring i Angola fik jeg flere praktiske færdigheder til at gennemføre en undersøgelse i udlandet. Det forberedte mig på at gennemføre studier i større skala og til at håndtere eventuelle problemer, der opstår."
Mary arbejder nu hos Innovations for Poverty Action som forskningskoordinator i Tanzania.
Mariya Patwa
"Jeg trækker konstant på de uvurderlige færdigheder, jeg har fået under min praktik på et operationelt forskningskliniksted i Johannesburg, Sydafrika."
Mariya arbejder nu i Cambridge Health Alliance.
Bhavya Gowda, MSPH '11
"Det var meget nyttigt at få praktisk erfaring i et klasseværelse, før man skulle gøre det på jobbet."
Bhavya er nu adgang til programleder for medicin og diagnostik ved Clinton Health Access Initiative.
Læreplan
Elevtidslinje
Studerende kan færdiggøre deres grader på 1,5 år. Alle krav skal være opfyldt inden for 2 år.
Studerende, der er tilmeldt programmet, tager en fælles kerne af kurser og har mulighed for at specialisere sig baseret på deres interesser og erfaring ved at tage yderligere valgfrie kurser. Læreplanen fokuserer på planlægning og styring af sundhedsprojekter og programmer på lokalsamfund, distrikt, nationalt og globalt niveau; den akademiske vejledning indeholder gradspecifik information, kompetencer, læringsmål og kursuskrav. En skriftlig omfattende eksamen i slutningen af det første år af programmet tester studerende på kernekompetencer.
Akademiske vilkår 1-4
- Intensivt kursusarbejde
- Omfattende instituteksamen ved afslutningen af det første studieår
- Practicum-forslag
Akademiske vilkår 4 – 6 (minimum)
- Practicum: feltplacering eller skolebaseret undersøgelse og analyse af et væsentligt emne relateret til sundhed hos dårligt stillede befolkninger
- Practicum-opdatering i slutningen af hver periode
- Capstone-essay gennemgået og godkendt af to fakultetslæsere. Hovedstenen skal give håndgribeligt bevis for ekspertise om et specifikt anvendt emne af international sundhedsrelevans.
practicum
Ud over at gennemføre de nødvendige kurser, skal de studerende opnå praktisk erfaring i anvendelsen af de principper og metoder, der er lært gennem et praktikum. Ideelt set vil studerende gennemføre deres praktik i udlandet. Afdelingen har mange feltsteder over hele verden, hvor studerende ofte er placeret. Fakultet og personale hjælper også studerende med at finde muligheder med andre globale sundhedsorganisationer.
Typiske praktiske erfaringer inkluderer arbejde i sundhedsprogrammer, der tjener direkte til dårligt stillede befolkninger i lav- og mellemindkomstlande. Eksempler på steder, hvor vores studerende har gennemført deres praktik, inkluderer UNICEF, UNAIDS, USAID, WHO, PAHO, Bill & Melinda Gates Foundation, Clinton Health Access Initiative, katolske hjælpefunktioner, Red Barnet og gennem forskellige Johns Hopkins-tilknyttede institutter.
Galleri
Karrieremuligheder
Efter eksamen tager vores MSPH-kandidater strategiske og ledende roller i sundhedsvæsenorganisationer i en række nationale og internationale omgivelser. Alumni nyder en karriere inden for den akademiske verden, offentlige og ikke-statslige sektorer og industri. Kandidater bliver folkesundhedsudøvere, der yder teknisk bistand til folkesundhedsforskere og ledere inden for folkesundhed i design, implementering og evaluering af programmer til løsning af folkesundhedsproblemer, der er udsat for dårligt stillede befolkninger i USA og i udlandet.
Hvor vores nylige alumner arbejder:
- Centre for sygdomsbekæmpelse og forebyggelse
- Clinton Health Access Initiative
- Katolske hjælpetjenester
- ORISE-stipendiat
- Innovationer til fattigdom
- Harvard Medical School, Psykiatrisk afdeling ved Cambridge Health Alliance
Indlæggelser
Studenterklæringer
Programresultat
Læringsresultater
- Fortolke viden om folkesundhedsproblemer, der er relevante for dårligt stillede befolkningsgrupper, og tilgange til deres vurdering, styring og kontrol;
- Anvende begreber og principper for ledelse og økonomi til driften af sundhedssystemer i ressourcesvage omgivelser;
- Analysere og syntetisere data, der er relevante for styring og kontrol af sundhedsproblemer af betydning for folkesundheden i ressourcesvage omgivelser;
- Udarbejde skriftlige og mundtlige rapporter til sundhedsprofessionelle og politiske beslutningstagere.