
MSPH i international sundhed (sociale og adfærdsmæssige indgreb)
Baltimore, USA
VARIGHED
18 up to 24 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 59.184 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* pr. traditionelt studieår. Yderligere gebyrer kan forekomme. Stipendier er tilgængelige
Introduktion
SBI-programmet tilbyder tværfaglig uddannelse til forskere og folkesundhedsudøvere, der ønsker at bruge samfundsvidenskaben til design, implementering og evaluering af folkesundhedsprogrammer, især samfundsbaserede interventioner. Den kombinerede anvendelse af kvalitative og kvantitative metoder er et afgørende træk ved programmet.
Studerende er uddannet i undersøgelsesmetoder, dybdegående åbent interview, fokusgruppediskussioner, observationsmetoder, social og miljømæssig kortlægning og computerstøttet styring og analyse af kvantitative og kvalitative data. Studerende får også indsigt i faktorer relateret til køn og sundhed, samfundsdeltagelse i sundhedsprogrammer og kulturelle og miljømæssige faktorer, der påvirker global sundhed.
Gennem flere praktikmuligheder tilbyder programmet studerende omfattende praktisk eksponering for udvikling og implementering af sociale og adfærdsmæssige indgreb globalt eller lokalt. Efter afslutningen af programmet er de studerende i stand til at yde teknisk hjælp til at vurdere den sociokulturelle kontekst omkring folkesundhedsinterventioner og i udvikling, implementering og evaluering af sociale og adfærdsændrende programmer for at forbedre sundheden for dårligt stillede samfund i en række af indstillinger.
Elevtidslinje
Studerende kan gennemføre deres grader på 1,5 år. Alle krav skal være afsluttet inden for 2 år.
Akademiske vilkår 1 til 4
- Intensive kurser om fælles kerne- og programspecifikke kurser
- Omfattende eksamen ved afslutningen af det første studieår
- Practicum-forslag
Akademiske vilkår 5 til 6 (minimum)
- Practicum: feltplacering på forskellige steder for at opnå praktiske færdigheder i anvendelsen af de lærte principper og metoder, give tilbage til medlemmer af samfundet og deltage effektivt i et professionelt team
- Capstone-essay, der giver et meningsfuldt bidrag i forbindelse med practicum og bevis for ekspertise inden for et specifikt anvendt aspekt af sociale og adfærdsmæssige indgreb i global sundhed
- Valgfrie kurser
practicum
Ud over at gennemføre de nødvendige kurser skal de studerende få praktiske færdigheder i anvendelsen af de lærte principper og metoder, give tilbage til medlemmer af samfundet og deltage effektivt i et professionelt team. Mange studerende gennemfører deres praktik i udlandet. Studerende har mulighed for at arbejde med fakultetet på feltsteder i Afrika syd for Sahara, Sydasien og Latinamerika. Vi har mange års samarbejde med lokale forskningspartnere i mange lande, såsom Nepal, Peru, Uganda, Bangladesh og flere indianere i det vestlige USA. Fakultet og personale hjælper også studerende med at finde muligheder med andre globale sundhedsorganisationer.
Kernekompetencer
Forventede nøglekompetencer inkluderer:
- Definere og reagere på store globale sundhedsproblemer hos underbevarede befolkninger i sammenhænge med lavere indkomst ved hjælp af passende værktøjer fra biostatistik, epidemiologi og ledelse og styret af viden om underliggende biologiske mekanismer, miljøpåvirkninger og nuværende bedste praksis.
- Brug passende og strenge kvalitative metoder til at forstå sundhedens sociale og samfundsmæssige kontekst og informere folkesundhedshandlinger.
- Anvend relevant teori og formningsforskning med flere metoder til at udvikle lokalt passende, teoridrevne, effektive sociale og adfærdsmæssige interventionsstrategier for at forbedre samfundets sundhed.
- Implementere og evaluere processerne og resultaterne af sociale og adfærdsmæssige indgreb i global sundhed.
- Kommuniker programmatiske eller forskningsresultater til samfundsmedlemmer, folkesundhedspersonale og beslutningstagere.
Karrieremuligheder
Alumni indtager holdninger, hvor de er i stand til at yde teknisk hjælp til at vurdere den sociokulturelle kontekst omkring folkesundhedsinterventioner og i udvikling, implementering og evaluering af sociale og adfærdsmæssige forandringsprogrammer for at forbedre sundheden for underforsynede samfund lokalt og globalt.
Hvor vores alumner arbejder:
- Rabin Martin, et globalt sundhedskonsulentfirma i New York City
- US Agency for International Development, Bureau for Global Health, Washington DC
- San Francisco Department of Public Health, Community Health og Equity Promotion
- UNICEF Zambia, Behavior Change Communication, Water, Hygiene and Sanitation Program, Lusaka
- D-tree International, Dar es Salaam, Tanzania
- Ona, et web- og mobildatafirma, Nairobi, Kenya
- One Drop Foundation, en nonprofitorganisation fra Cirque du Soleil, der bruger kunsten til at katalysere VASH-relateret social og adfærdsændring i dårligt stillede globale indstillinger, Montreal, Canada
- Introduktion af malaria hurtig diagnostik i Afrika syd for Sahara, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore
- Center for børne- og samfundssundhedsforskning, Johns Hopkins School of Medicine, Baltimore
- Center for ligestilling og sundhed, UC San Diego, New Delhi, Indien
- Global Alliance for Clean Cookstoves, FN Foundation, Washington DC
- Merck, Kenilworth, NJ
- ThinkWell, en global start- og aktionstank til sundhed, Washington DC
- Folkesundhed, antropologi, medicin
Ansøgningsoplysninger
Alle ansøgninger skal indsendes via SOPHAS.
Generelt skal kandidater til kandidater indsende følgende:
- Online ansøgning
- Officielle udskrifter fra ALLE institutioner på college-niveau, du deltog i (akademiske optegnelser fra institutioner uden for USA skal gennemgå en legitimationsvurdering).
- Standardiseret testscore (Gennemgå for Covid-19 Pandemic-relaterede politikker)
- Engelsk færdighedstest score (TOEFL eller IELTS), hvis relevant
- Tre anbefalingsbrev
- CV eller CV
- Erklæring om formål og mål
Internationale ansøgere er velkomne og bør gennemgå yderligere instruktioner til ansøgning fra lande uden for USA
Adgangskrav
Ansøgere til programmet skal have en bachelorgrad i sundheds- eller samfundsvidenskab. Forud for international eller sundhedserfaring i meget ønskeligt. Succesrige ansøgere har en stærk akademisk rekord med vægt på både kvantitative og skrivefærdigheder, som afspejles i udskrifter og standardiserede testresultater.
- Baccalaureat-niveau grad i et beslægtet felt.
- Personlig erklæring om faglige og / eller forskningsmål
- Curriculum vitae
- Graduate Record Examination (GRE). I det akademiske år 2021/2022 anbefales GRE-score, men ikke påkrævet.
- Officielle transkripter fra alle institutioner deltog
- TOEFL eller IELTS for ikke-indfødte engelsktalende. Minimum score:
- TOEFL: 100 iBT; 600 PBT (papirbaseret test)
- IELTS: 7
- Tre anbefalingsbrev
Udtalelser
"At deltage i dette program var den bedste beslutning, jeg nogensinde har taget, ikke kun på grund af kurser eller karrieremuligheder, men på grund af folket."
Shea Littlepage, MSPH-studerende
"Mit nuværende arbejde hos WHO bygger på det arbejde, jeg startede i min praktikperiode under mit MSPH-program, herunder udvidelse af en kvantitativ analyse af mænd, der testede for HIV."
Caitlin Quinn, MSPH '17
"Som sundheds- og velværeprogramansvarlig i den cambodjanske samfunds drømmeorganisation er Belinda involveret i en række sundheds- og velværeprogrammer."
Belinda Chiu, MSPH-studerende
"Efter endt uddannelse arbejder jeg hos USAID som strategisk informationsmedlem på kontoret for hiv / aids."
Joseph Greg Rosen, MSPH-studerende
"Professorer er ubarmhjertigt engagerede i os som studerende og enkeltpersoner."
Aditi Rao, MSPH-studerende
Læreplan
Elevtidslinje
Studerende kan færdiggøre deres grader på 1,5 år. Alle krav skal være opfyldt inden for 2 år.
Akademiske vilkår 1 til 4
- Intensive kurser om fælles kerne- og programspecifikke kurser
- Omfattende eksamen ved afslutningen af det første studieår
- Practicum-forslag
Akademiske vilkår 5 til 6 (minimum)
- Practicum: feltplacering på forskellige steder for at opnå praktiske færdigheder i anvendelsen af de lærte principper og metoder, give tilbage til medlemmer af samfundet og deltage effektivt i et professionelt team
- Capstone-essay, der giver et meningsfuldt bidrag i forbindelse med practicum og bevis for ekspertise inden for et specifikt anvendt aspekt af sociale og adfærdsmæssige indgreb i global sundhed
- Valgfrie kurser
practicum
Ud over at gennemføre de nødvendige kurser skal de studerende opnå praktiske færdigheder i anvendelsen af de lærte principper og metoder, give tilbage til medlemmer af samfundet og deltage effektivt i et professionelt team. Mange studerende vil gennemføre deres praktik i udlandet. Studerende vil have mulighed for at arbejde med fakultetet på feltsteder på tværs af Afrika syd for Sahara, Sydasien og Latinamerika blandt andre. Vi har langvarige samarbejder med lokale forskningspartnere i mange lande, såsom Nepal, Peru, Uganda, Bangladesh og flere indianske nationer i det vestlige USA. Fakultet og personale hjælper også studerende med at finde muligheder med andre globale sundhedsorganisationer.
Kernekompetencer
Forventede nøglekompetencer inkluderer:
- Definere og reagere på store globale sundhedsproblemer hos underbevarede befolkninger i sammenhænge med lavere indkomst ved hjælp af passende værktøjer fra biostatistik, epidemiologi og ledelse og styret af viden om underliggende biologiske mekanismer, miljøpåvirkninger og nuværende bedste praksis.
- Brug passende og strenge kvalitative metoder til at forstå sundhedens sociale og samfundsmæssige kontekst og informere folkesundhedshandlinger.
- Anvend relevant teori og formningsforskning med flere metoder til at udvikle lokalt passende, teoridrevne, effektive sociale og adfærdsmæssige interventionsstrategier for at forbedre samfundets sundhed.
- Implementere og evaluere processerne og resultaterne af sociale og adfærdsmæssige indgreb i global sundhed.
- Kommuniker programmatiske eller forskningsresultater til samfundsmedlemmer, folkesundhedspersonale og beslutningstagere.
Karrieremuligheder
Alumni indtager holdninger, hvor de er i stand til at yde teknisk hjælp til at vurdere den sociokulturelle kontekst omkring folkesundhedsinterventioner og i udvikling, implementering og evaluering af sociale og adfærdsmæssige forandringsprogrammer for at forbedre sundheden for underforsynede samfund lokalt og globalt.
Hvor vores alumner arbejder:
- Rabin Martin, et globalt sundhedskonsulentfirma i New York City
- US Agency for International Development, Bureau for Global Health, Washington DC
- San Francisco Department of Public Health, Community Health og Equity Promotion
- UNICEF Zambia, adfærdsændringskommunikation, vand, hygiejne og sanitetsprogram, Lusaka
- D-tree International, Dar es Salaam, Tanzania
- Ona, et web- og mobildatafirma, Nairobi, Kenya
- One Drop Foundation, en nonprofitorganisation fra Cirque du Soleil, der bruger kunsten til at katalysere VASH-relateret social og adfærdsændring i dårligt stillede globale indstillinger, Montreal, Canada
- Introduktion af malaria hurtig diagnostik i Afrika syd for Sahara, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore
- Center for børne- og samfundssundhedsforskning, Johns Hopkins School of Medicine, Baltimore
- Center for ligestilling og sundhed, UC San Diego, New Delhi, Indien
- Global Alliance for Clean Cookstoves, FN Foundation, Washington DC
- Merck, Kenilworth, NJ
- ThinkWell, en global start- og aktionstank til sundhed, Washington DC
- Folkesundhed, antropologi, medicin
Galleri
Indlæggelser
Studenterklæringer
Programresultat
Læringsresultater
- Identificere og fortolke folkesundhedsernæringsproblemer og karakterisere disse problemer i form af målbare indikatorer
- Analyser relevante ernæringsdata og fortolk videnskabelig evidens for at udvikle og implementere forebyggelses-, kontrol- og evalueringsplaner
- Design, administrer og evaluer ernæringsrelateret forskning eller programmer inden for et felt, laboratorie- eller klinisk erfaring fra idéudfattelse gennem dataindsamling og analyse for at informere retningslinjer
- Kommuniker gennem skriftlige rapporter, mundtlige præsentationer og anden medieernæringsinformation af høj teknisk kvalitet og program- eller politikrelevans.
Stipendier og finansiering
Programundervisning
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.