Dental Medicin
Tbilisi, Georgien
VARIGHED
5 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Aug 2024
STUDIEAFGIFTER
USD 7.000 *
STUDIEFORMAT
På campus
* med et stipendium på USD 5250
Introduktion
NVU DMD Uddannelsesprogrammet er dannet med et stærkt engagement i at udvikle omsorgsfulde, kompetente, tillidsfulde specialister til tandmedicin gennem resultatbaseret undervisningstilgang; sikring af sundhedspleje og biomedicinsk forskning af høj kvalitet i akademiske og kliniske omgivelser; tilvejebringelse af medicinsk uddannelse, overvejende i et praktisk miljø (hvor erhvervelse og organisering af viden matcher med praktisk anvendelse af opnåede kompetencer), baseret på etiske værdier, respekt for individuel autonomi og på forudsætningen om rationel og effektiv indblanding; at støtte studerendes udvikling af forståelse af essensen af tandmedicin, udstyre dem med færdigheder, der er nødvendige for at arbejde i forskellige sundhedsmiljøer, være kompetent og konkurrencedygtig i et multikulturelt miljø; at opdrage fagfolk med høje beskæftigelsesmuligheder til at være i stand til at gøre karriere i forskellige sundhedsmiljøer og multikulturelt miljø. Uddannelsesprocessen er dannet for at øge elevernes interesse og styrke, åbne nye muligheder og tilskynde eleverne til at fortsætte med at lære. Gennem NVU's forskellige uddannelsesprogrammer kan NVU DMD-studerende levere nødvendige orale sundhedsydelser til samfundet, mens de udvider deres viden om folkesundhedsproblemer. Disse akademisk baserede træningsprogrammer tilbyder studerende og fakultetsmedlemmer at deltage i samfundsbaserede aktiviteter som en vigtig del af akademisk arbejde.
Ansatte undervisnings- og vurderingsmetoder gør det muligt at tilegne sig og organisere viden, så det passer til den praktiske anvendelse af opnåede kompetencer. Den er baseret på en blanding af interaktiv undervisning (herunder klassediskussioner) og fremme af selvstændig personlig og gruppelæring. Kombinationen af teoretiske komponenter, problemløsning og praktisk erfaring sigter mod udvikling af viden, færdigheder autonomi og ansvarlighed, der er nødvendig for vellykket deltagelse i forebyggelse af tandsygdomme, tandplejeproces og tandrehabilitering i overensstemmelse med kravene i et komplekst og konstant foranderligt arbejdsmarked.
Forrangen for de studerendes muligheder for egen profildannelse opnås ved den brede vifte af almenkompetencekurser og den anvendte metode.
For hvert emne giver udvalgte vurderingsmetoder den mest nyttige og relevante information for de mål og læringsresultater, som programmet identificerede. Principper for resultatbaseret uddannelse indebærer, at undervisning, læring og vurdering udføres på grundlag af foruddefinerede kompetencer hos kandidater i overensstemmelse med "top-bottom"-princippet.