Keystone logo
Queen's University Belfast Ph.d. -apotek
Queen's University Belfast

Ph.d. -apotek

Belfast, Det Forenede Kongerige

3 up to 4 Years

Engelsk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Anmod om den tidligste startdato

GBP 23.850 *

På campus

* International gebyr

Introduktion

Farmaceutisk Skole fokuserer sine forskningsaktiviteter på nøgleområder inden for farmaceutiske videnskaber og kliniske og primære plejeaspekter ved apotek. Vores forskning spænder over en lang række videnskabelige og professionelle discipliner. Det er kendetegnet ved at være tværfagligt, internationalt forbundet og i sidste ende relevant for patienter.

Skolen opnåede et fremragende resultat i REF 2014, vi har 92% af vores forskning, der falder inden for de højeste kvalitet 4* og 3* kategorier. Vi er nu et af de førende centre for farmaceutisk forskning i Storbritannien. Skolen forpligter sig også til forskningskvalitet. Dette opnås ved løbende gennemgang af forskningsstandarder, strategisk rekruttering og udvikling af eksterne og interne samarbejder. Skolen har en bred portefølje af forskningsindkomst af høj kvalitet, og skolemedarbejdere offentliggør bredt i førende tidsskrifter og præsenterer deres arbejde på nationale og internationale konferencer.

Vores forskning fokuserer på at foretage virkelige forbedringer for patienter gennem vores ekspertise inden for farmaceutisk videnskab og praksis og er grupperet i 5 temaer med tilhørende aktivitetsområder, der hovedsageligt finansieres af britiske og europæiske regeringskilder, førende medicinske velgørende formål og medicinalindustrien.

1. Nanomedicin og bioterapeutika

Dette område ser på udviklingen af nye teknologier og målrettede terapier til avancerede sundhedsløsninger, herunder behandling mod kræft, nano -levering af makromolekyler; proteaser i sygdom og naturlige peptider.

2. Farmaceutisk materialevidenskab og formulering

Denne aktivitet er centreret omkring design, udvikling og industriel oversættelse af nye systemer til patientfokuseret administration af lægemidler, der er vanskelige at levere, herunder; HIV -forebyggelse og multifunktionsforebyggende teknologier; faste doseringsformer og mikronål.

3. Levering af lægemidler og biomaterialer

Området ser på udviklingen af materialer, der grænseflade med kroppen og giver forbedret funktionalitet, såsom levering af lægemidler, infektionsresistens eller overvågning af niveauer af lægemidler eller værtsmarkører i 3 hovedområder, Photoactive Biomaterials, Polymeric Medical Devices og Sensor Development.

4. Infektion og antimikrobiel resistens

Dette omfatter grundlæggende og klinisk forskning for at forbedre forebyggelse, påvisning og behandling af infektion, især respiratoriske infektionssygdomme, antimikrobielt styring og nye antimikrobielle midler og anti-infektionsbiomaterialer

5. Levering af sundhedsydelser og optimering af lægemidler

Dette område omfatter udvikling og implementering af interventioner, der forbedrer sundhedsresultaterne for patienter i primær og sekundær pleje, herunder systemer til levering af sundhedsydelser; Kvaliteten af plejen i sårbare befolkninger og klinisk pædiatri

Apotekets højdepunkter

Faciliteter i verdensklasse

Modulerne leveres i universitetets kandidatskole.

Internationalt anerkendte eksperter

Dette unikke program leveres af førende internationale akademiske eksperter inden for specialiserede områder, herunder levering af lægemidler, medicinsk udstyr og nanoteknologi

Studieoplevelse

94% af de nuværende ph.d. -studerende er enige om, at School of Pharmacy udstyrer dem med de nødvendige færdigheder og erfaringer til at afslutte deres forskningsgrad (PRES 2019).

Forskningsoplysninger

Tilknyttet forskning

School of Pharmacy arbejder tæt sammen med både lokale og globale farmaceutiske virksomheder. Dette sikrer en vellykket pipeline til udvikling af nye nye sundhedsteknologier, der er specielt designet til at levere patientfordele.

Forskning Temaer

Vores forskning fokuserer på at foretage virkelige forbedringer for patienter gennem vores ekspertise inden for farmaceutisk videnskab og praksis. REF 2014 viste, at 92% af skolens indsendte forskning faldt inden for kategorierne 4* og 3* af højeste kvalitet, hvor 44% blev klassificeret som verdensførende 4* forskning.

Apotekskolen har en mangeårig track record i forskning, der har haft indflydelse på sundhedspleje og trivsel for befolkningen. Vores arbejde har ført til udviklingen af en lokalbedøvelsescremeformulering, oprettelsen af spin-out-virksomheder, enheder til at forhindre spredning af hiv og en ny type apoteksstyret service, der forbedrer ordination af medicin til ældre mennesker. Vi bestræber os konstant på at lave forskning, der vil have anvendelser i samfundet og forbedre leveringen af sundhedspleje. Et eksempel på vores forskning med stor effekt omfatter BREATH -projektet ledet af professor Lorraine Martin.

Forskningsprojekter

Materials & Advanced Technologies for Healthcare (MATCH) er et tværfagligt forskningsinitiativ bestående af førende forskere fra Apotekskolerne, Kemi og Kemiteknik, Mekanisk og Rumfartsteknik, Biologiske Videnskaber, Medicin, Tandpleje og Biomedicinsk Videnskab og Sygepleje og Jordemoder.

Vores forskning er centreret om det centrale spørgsmål: "Hvordan kan vi bruge avancerede teknologier til betydeligt at forbedre sundhedsresultaterne?" Vi tilslutter forskere langs udvikling Pathway og følge en unik ”molekyle til Patient” tilgang. I øjeblikket anvendes enkeltstrengede strategier til udvikling og brug af nye sundhedsprodukter. Uden en helhedsorienteret tilgang går medicin til spilde, patienter lider af uønskede bivirkninger eller går ubehandlet. Større interaktion mellem dem, der er involveret i at identificere nye terapeutiske mål, opdagelse af lægemidler, materialevidenskab, farmaceutisk formulering, fremstilling, diagnose, ordination og udnyttelse af lægemidler er et betydeligt uopfyldt behov. Hvis det behandles, har dette en stor indvirkning på plejen af alle patienter, men især de helt unge og ældre, der repræsenterer de befolkningsgrupper, hvor medicin kan udgøre den største risiko, men har størst gavn. Vi tager en innovativ dobbelt tilgang, for det første ved at udvikle de underliggende teknologier, for det andet ved at udnytte de muligheder, som disse teknologier giver til maksimal klinisk og kommerciel fordel ved at vælge de bedste målområder og forstå patientfaktorer.

Forskning succes

Forskningsprofilen produceret af 2014 UK Research Excellence Framework (REF) viste, at 92% af skolens indsendte forskning faldt inden for 4* og 3* kategorier af højeste kvalitet, hvor 44% var klassificeret som verdensførende 4* forskning, hvilket bekræfter skolens ry som et internationalt førende forskningscenter. Excellence på tværs af Apotekskolen fremgår af vores konsekvente rangering som en af de bedste apotekskoler i Storbritannien. Globalt er vi klassificeret inden for top 100 farmaceutiske skoler.

Karriereudsigter

Mange af vores ph.d. -kandidater er flyttet ind i akademiske og forskningsroller inden for videregående uddannelser, mens andre fortsætter med at spille ledende roller inden for medicinalindustrien. Dronningens kandidater høster ekstraordinære fordele. Unikke initiativer, såsom Degree Plus og Researcher Plus, styrker vores engagement i beskæftigelsesegnethed.

Beskæftigelse efter kurset

Queen's University tilbyder omfattende karriereudviklingsmuligheder til ph.d. -studerende.

Læringsresultater

En forskningsgrad giver de studerende mulighed for at udvikle deres kapacitet til uafhængig forskning og kritisk tankegang. En ph.d. giver studerende mulighed for at udforske et dybtgående interesseområde og udvikle færdigheder til at løse teoretiske og praktiske problemer inden for feltet. At gennemføre en forskningsgrad vil forbedre en studerendes skriftlige og mundtlige kommunikationsevner og give de nødvendige færdigheder, der kræves for akademiske og industrielle lederstillinger.

Kursusstruktur

Der er ikke noget specifikt kursusindhold som sådan. Det forventes, at du gennemfører 30 dages formel uddannelse, som omfatter demonstratoruddannelse, laboratorieteknikker, årlig forberedelse af statusgennemgang osv. Alle elever understøttes tæt af skolen for at opnå kvantitative og kvalitative data ved hjælp af en række forskningsmetoder. Du forventes at udføre din egen forskning under vejledning af din vejleder og postdoktorale team.

I løbet af studiet kan du deltage i postgraduate færdighedstræning arrangeret af Graduate School.

Du registrerer normalt i første omgang som en 'udifferentieret ph.d. -studerende', hvilket betyder, at du har tilfredse medarbejdere, som du er i stand til at tage en forskningsgrad. Beslutningen om, hvorvidt du skal tage en MPhil eller en ph.d., er forsinket, indtil du har gennemført 'differentiering'.

Differentiering finder sted cirka 9-12 måneder efter registrering for fuldtidsstuderende og cirka 18-30 måneder for deltidsstuderende: Du bliver normalt bedt om at indsende arbejde til et panel på op til to akademikere, og dette følges op med en formel møde med 'Differentieringspanelet'. Panelet træffer derefter en beslutning om dine fremskridt og levedygtigheden af dit forskningsprojekt. Årlige statusgennemganger med samme panel vil finde sted både i løbet af 2. og 3. år.

For at fuldføre en doktorgrad skal du indsende et speciale og deltage i en viva voce [mundtlig eksamen] med en ekstern og intern censor for at forsvare din forskning.

Et ph.d.-program løber i 3 år på fuld tid eller 6 år på deltid. Studerende kan ansøge om opskrivningsår, hvis det er påkrævet.

Ph.d.'en er åben for både fuld- og deltidskandidater og er ofte en nyttig forberedelse til en karriere inden for den akademiske verden eller industrien.

Fuldtidsstuderende er ofte tiltrukket af forskningsuddannelser, fordi de tilbyder en mulighed for i nogen grad at forfølge et område af akademisk interesse.

Hvis du opfylder adgangskravene, er det næste trin at kontrollere, om vi kan føre tilsyn med forskning inden for dit valgte område. Vi tager kun studerende, som vi kan tilbyde ekspertforsketilsyn fra en af vores akademiske medarbejdere. Derfor bør dine forskningsinteresser stemme overens med vores akademiske stabs interesser. Fuldstændige oplysninger kan findes via webstedet.

Ansøgningsproces

Hvis du identificerer en potentiel ph.d. -vejleder, skal du vælge fanen "Foretag en ph.d. -forespørgsel" og udfylde de påkrævede felter. Din potentielle vejleder eller optagelsesteamet har til formål at svare inden for en arbejdsuge.

Efter indledende diskussioner og forudsat at du opfylder kvalifikationskriterierne, skal potentielle studerende indgive en formel ansøgning om ph.d. -studie via nedenstående link. Denne ansøgning kræver en kort oversigt over det foreslåede forskningsprojekt. Dette kan blive aftalt med din potentielle vejleder under indledende diskussioner.

Hvis du har svært ved at identificere eller kontakte en passende vejleder, bedes du kontakte Dr. Jonathan Coulter eller Lee-Anne Howell, som gerne hjælper.

Ansøgning fra fuldtids selvfinansierende studerende accepteres på ethvert tidspunkt i løbet af studieåret.

Stipendier: Finansierede ph.d. -stillinger (britiske og EU -studerende) annonceres via School of Pharmacy -webstedet, typisk omkring november, med interviews afholdt i løbet af januar/februar.

Internationale studerende er berettiget til at ansøge om en række stipendier. Potentielle internationale studerende bør også diskutere stipendiemuligheder med potentielle ph.d. -vejledere.

Vurdering

Det forventes, at eleverne med jævne mellemrum præsenterer udkast til deres arbejde til deres vejleder, der vil give skriftlig og mundtlig feedback; en formel vurderingsproces finder sted årligt, kaldet den årlige statusgennemgang (ÅOP).

APR kræver, at eleverne præsenterer deres arbejde i både det skriftlige og mundtlige format for et panel af akademikere inde fra skolen. Vellykket afslutning af denne proces vil give studerende mulighed for at registrere sig til det næste studieår.

Den endelige bedømmelse af doktorgraden er både skriftlig og mundtlig. Studerende sender deres speciale til et internt og eksternt undersøgelseshold, der vil gennemgå det skriftlige speciale, inden de inviterer den studerende til mundtligt at forsvare deres arbejde på en Viva Voce.

Feedback

Vejlederne vil med jævne mellemrum give feedback på udkast til arbejde i hele registreringsperioden på graden.

Faciliteter

Fuldtids ph.d.-studerende får adgang til fælles kontorlokaler og adgang til et skrivebord med en personlig computer og internetadgang.

Indgangskrav

Bestå

Det akademiske minimumskrav for optagelse på et forskeruddannelse er normalt en Honours -grad fra en anden klasse fra en britisk eller ROI HE -udbyder eller en tilsvarende kvalifikation, der er acceptabel for universitetet.

Internationale studerende

For oplysninger om internationale kvalifikationsækvivalenter, kontakt os venligst de specifikke oplysninger for dit land.

Engelsk Sprogkrav

Bevis for en IELTS * score på 6,0, med ikke mindre end 5,5 i en hvilken som helst komponent, eller en tilsvarende kvalifikation, der er acceptabel for universitetet, er påkrævet. * Taget inden for de sidste 2 år.

Internationale studerende, der ønsker at ansøge om Queen's University Belfast (og for hvem engelsk ikke er deres modersmål), skal kunne demonstrere deres færdighed på engelsk for fuldt ud at kunne drage fordel af deres studie eller forskning. Ikke-EØS-statsborgere skal også opfylde kravene til indvandringskrav for engelsk visum og indvandring (UKVI) til det engelske sprog til visumformål.

Hvis du har brug for at forbedre dine engelsksprogede færdigheder, før du går ind i dette uddannelsesprogram, tilbyder INTO Queen's University Belfast en række engelsksprogskurser. Disse intensive og fleksible kurser er designet til at forbedre din engelsk evne til optagelse i denne grad.

  • Akademisk engelsk: et intensivt engelsksprog og studiekvalifikationskursus til vellykket universitetsstudie på gradeniveau.
  • Pre-sessional engelsk: en kort intensiv akademisk engelsk kursus for studerende, der starter en uddannelse på Queen's University Belfast og som har brug for at forbedre deres engelsk.

Studieafgifter

  • Nordirland (NI) 1: 4.500 £
  • Irland (ROI) 2: 4.500 £
  • England, Skotland eller Wales (GB) 1: 4.500 £
  • EU Andet 3: £ 22.000
  • International: £ 22.000

1 EU-borgere i EU-afviklingsordningen, med fastlagt eller forudindgået status, forventes at blive opkrævet NI- eller GB-studieafgiften baseret på, hvor de normalt er bosat, men dette er foreløbigt og underlagt offentliggørelse af Nordirland Regler for forsamlingsstudentgebyrer. Studerende, der er ROI -statsborgere, der er bosiddende i GB, forventes at blive opkrævet GB -gebyret, men dette er foreløbigt og underlagt offentliggørelse af reglerne for studiegebyrer i Northern Ireland Assembly.

2 Det forventes, at EU -studerende, der er ROI -statsborgere, der er bosat i ROI, er berettigede til NI -studieafgifter i overensstemmelse med de fælles rejseaftaleordninger. Studieafgiften, der er angivet ovenfor, er foreløbig og er underlagt offentliggørelse af reglerne om studieafgifter i Northern Ireland Assembly.

3 Andre EU -studerende (undtagen statsborgere fra Irland, der bor i GB, NI eller ROI) opkræves studieafgifter i overensstemmelse med internationale gebyrer.

Alle citerede studieafgifter er for studieåret 2021-22 og vedrører et enkelt studieår, medmindre andet er angivet. Studieafgifter vil blive genstand for en årlig inflationsstigning, medmindre andet udtrykkeligt er angivet.

Ekstra kursusomkostninger

Alle studerende

Afhængigt af studieprogrammet kan der også være andre ekstraomkostninger, der ikke er dækket af studieafgifter, som de studerende skal overveje, når de planlægger deres studier. Studerende kan låne bøger og få adgang til online læringsressourcer fra ethvert dronnings bibliotek. Hvis studerende ønsker at købe anbefalede tekster frem for at låne dem på universitetsbiblioteket, kan priserne pr. Tekst variere fra £ 30 til £ 100. Studerende bør også budgettere mellem £ 30 til £ 100 om året til fotokopiering, hukommelsespinde og udskrivningsgebyrer. Studerende vil måske overveje at købe en elektronisk enhed; omkostninger vil variere afhængigt af specifikationen af den valgte model. Der er også ekstra gebyrer for eksamenceremonier og biblioteksbøder. Ved iværksættelse af et forskningsprojekt kan studerende pådrage sig omkostninger forbundet med transport og/eller materialer, og der vil også være ekstra omkostninger til tryk og binding af specialet. Der kan også være individuelt tilpassede forskningsprojektudgifter, og eleverne bør rådføre sig direkte med skolen for yderligere information.

Indlæggelser

Læreplan

Programresultat

Programundervisning

Karrieremuligheder

Faciliteter

Akkrediteringer

Om skolen

Spørgsmål