Med en tilstedeværelse i Quad Cities i mere end 100 år, Trinity College of Nursing
- Associate of Applied Science i Radiografi
- Associate of Applied Science i åndedrætspleje
- Bachelor of Science i Sundhedsvidenskab
- Bachelor of Science i sygepleje
- Master of Science i sygepleje
Vores integrerede tilgang
Vores akademiske programmer er respekterede og fokuserer på udviklingen af den kritiske tænkning og praktiske færdigheder, der er nødvendige for at komme ind i nutidens hurtige forandringsmiljø. Gennem vores tilknytning til Trinity Regional Health System kan vores studerende arbejde med nogle af de mest teknologisk avancerede udstyr på det medicinske område, både i simulerede og kliniske omgivelser.
Vores dedikerede fakultet og medarbejdere arbejder tæt sammen med andre fagfolk inden for sundhedssektoren, der bringer en fælles og holistisk tilgang til læseplanen.
Rich Community Tradition
Kollegiets lange historie om integration og lidenskab for samfundets sundhedspleje demonstrerer vores lydhørhed over for de skiftende sundhedsbehov i regionen. Vores oprindelse kan spores tilbage til 1898, da sundhedsplejen var meget anderledes end den er i dag. Som kollegiet er vokset gennem årene har vi opretholdt innovative undervisningsstrategier ved hjælp af avancerede teknologier til at forberede sundhedspersonale til det dynamiske sundhedsmiljø.
Mission
Vision
Trinity College of Nursing
Mission
Trinity College of Nursing
Værdier
En Trinity-uddannelse er værdidrevet, understreger klinisk ræsonnement og kunstig levering af kulturelt kompetent pleje.
- Bedste praksis: Trinity College er forpligtet til at bruge bedste praksis i akademikere og klinisk pleje.
- Omsorg: Trinity College fremmer en omsorgskultur, der afspejler medfølelse og respekt.
- Mangfoldighed: Trinity College omfatter mangfoldighed og fremmer kulturel kongruens.
- Integritet: Trinity College fakultet, personale og studerende opretholder faglige koder og etiske standarder i uddannelse og praksis.
- Livslang læring: Trinity College modellerer betydningen af vidensamarbejde som en forpligtelse til professionel praksis.
Lære domæner / beslægtede kompetencer
Viden
- Evne til at undersøge og forklare fænomener
- Evne til at konstruere og organisere viden
- Evne til at integrere og syntetisere viden
- Evne til at anvende kvantitative og kvalitative begreber
sprogfærdighed
- Evne til at løse praktiske problemer
- Evne til at samarbejde med flere discipliner
- Evne til at kommunikere effektivt
- Evne til at øve kompetent og dygtigt i et skiftende sundhedsmiljø
Kulturplejeværdier
- Evne til at bevare / bevare kulturelle identiteter
- Evne til at rumme / forhandle forskellige livssteder
- Evne til at gentage / omstrukturere sundhedsleveringsmetoder
- Evne til at anvende etiske og juridiske principper for sundhedspleje