Medicin
Wakayama Medical University
Nøgleinformation
Campus placering
Wakayama, Japan
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Wakayama Medical University School of Medicine har ændret sin læseplan fra den traditionelle læseplan, der var stærkt afhængig af viden til den, der giver muligheder for en velafbalanceret erhvervelse af viden, færdigheder og holdning (etik). En af de seneste ændringer i læseplanen fandt sted i 2006, hvor hvert felt er mere vandret integreret i henhold til strukturer, funktioner og typer af organer, der er involveret i modsætning til at blive vertikalt integreret i henhold til specialområderne, såsom intern medicin og kirurgisk medicin. Denne ændring har gjort det muligt for universitetet at producere flere højt kvalificerede læger inden for både kliniske og forskningsområder.
Under hensyntagen til niveauerne for erhvervelse af færdigheder i slutningen af hvert år dækkes kritiske materialer flere gange for at sikre beherskelse af materialerne trin for trin. I vores læseplan tager eleverne for det meste fri kunst og grundlæggende emner i deres førsteårsår; for eksempel naturvidenskab, præmedicin og etik. I halvår og yngre år skiftes vægten til grundlæggende medicin, der tjener som grundlag for klinisk medicin. To måneders forskningserfaring inden for det tildelte felt kræves for at de studerende bliver fortrolige med forskningsmetoder. Studerende lærer grundlæggende klinisk medicin og har mulighed for at øve deres færdigheder i deres senior gennem de sjette år i programmet. Gennem hele læseplanen anvendes konventionelle forelæsninger i kombination med mere praktisk problemidentifikation / løsningstype-uddannelse.
Under den kliniske træning vil de studerende have mulighed for at arbejde med simulerede patienter og simulatorer for at øge deres praktiske færdigheder på Clinical Skills Training Center.
Vi forstår behovet for psykologisk pleje af patienterne og dem i sårbare situationer. Vi forstår også behovet for sociale støttesystemer. For at forberede vores studerende på at kunne imødekomme disse behov, forsøger vi at udsætte vores studerende for en række oplevelser på stedet gennem hele læseplanen: tidlig klinisk erfaring og besøg på velfærdsfaciliteter i førsteårsåret, besøg i daginstitutioner og programmer til fysisk og / eller mentalt udfordrede i gymnasiet og yngre år, og træningsmuligheder i palliativ pleje i det femte og sjette år er en del af vores læseplan.
Rollespil om medicinske spørgsmål er beregnet til at give vores studerende en chance for at løse det virkelige liv som udstedt som forberedelse til løsning af problemer i det virkelige liv.
Gennem disse afgørende oplevelser forventer vi, at vores studerende bliver medicinske fagfolk med avancerede niveauer af generelle og specialiserede færdigheder og meget moralistiske og etiske sind, så de kan gå ud i verden og blive bidragende medlemmer af det globale samfund.