Keystone logo
Altinbas University

Altinbas University

Altinbas University

Introduktion

På Altinbas University giver vi studerende fra hele verden viden, færdigheder og kompetencer, så de kan blomstre i et globalt samfund ved at fremme en ekspertisekultur. Uanset hvor du kommer fra, hvad end du planlægger at studere, kan vores globale rækkevidde, akademiske ekspertise og dedikerede support hjælpe dig på vejen til professionel og personlig succes. Som Altinbas University sætter vi et eksempel som et center for ekspertise ved at gøre en forskel i uddannelse med vores akademiske personale af høj kvalitet og topmoderne faciliteter. Lær mere om, hvorfor Altinbas er det bedste valg for dig.

Uanset hvor du kommer fra, hvad end du planlægger at studere, kan vores globale rækkevidde, akademiske ekspertise og dedikerede support hjælpe dig på vejen til professionel og personlig succes. Altinbas University har nedenstående aspekter til støtte for din uddannelse. Du har mange grunde til at vælge Altinbas som din studiedestination. Indgiv din ansøgning ved at klikke på ansøg-knappen på vores hjemmeside og slutt dig til os på Altinbas!

  • 9 bachelorskoler, 1 institut for kandidatstudier,
  • 1 Fagskole for Sundhedstjenester, 1 Skole for Fremmedsprog
  • Tilbyder over 75 akademiske programmer
  • Der er 3 campusser, 1 tandlægehospital og 1 tilknyttet hospital i hjertet af Istanbul
  • 9 ud af 10 studerende forsynede sig med legater
  • Tyrkiets tredje bedste eksportør af uddannelsestjenester! Det betyder en af institutionerne med det højeste antal internationale studerende i antal.
  • Den højeste procentdel af internationale studerende blandt tyrkiske universiteter!
  • 5600+ internationale studerende, 12000+ studerende fra 96+ lande i alt (hvoraf 46% er internationale og 45% kvinder)
  • Der er mere end 80 aktive studenterklubber
  • Altınbaş Universitetsbibliotek med 56.553 publikationer, over 1.350.000 elektroniske bøger og e-tidsskrifter
  • 40.000 m2 største sundhedsvidenskabelige campus blandt de grundlæggende universiteter i Tyrkiet
  • Student/fakultetets medlemsforhold 4 til 1
  • 1 fuldt udstyret studentergæstehus med en samlet boligkapacitet på 362 studerende
  • Links til mere end 270 universiteter i 45+ lande
  • Forretningspartnerskaber med 100+ virksomheder

Stærkt akademisk personale

  • Med ph.d. grader opnået fra internationalt kendte universiteter
  • Med undervisningserfaring på de bedste universiteter og erhvervserfaring ved nationale og internationale institutioner
  • Med nationale og internationale projekter og publikationer

Effektiv uddannelse

  • Undervisning i små klasselokaler
  • Aktiv læring og praktisk erfaring
  • En faglig vejleder for hver elev
  • Stærk pædagogisk infrastruktur

Stærk fremmedsprogsundervisning

  • Uddannelse på engelsk
  • Professionelle engelskkurser indlejret i læseplanerne
  • Akademisk personale med erfaring i engelskundervisning

Stærk computeruddannelse

  • Obligatoriske computerkurser i alle afdelinger
  • Mulighed for at følge kurser, lektier og projekter på internettet

Fleksibel programstruktur

  • Fælles kurser i de fleste afdelinger i løbet af førsteåret
  • Fleksibilitet til overførsel mellem afdelinger
  • Mindre og dobbelt store programmer
  • Mulighed for at tage kurser på kandidatniveau
  • Individuelle programmer udvikles efter den studerendes interesse

Uddannelse med tæt tilknytning til verden

  • Praktikophold
  • Projekter med social ansvarlighed
  • Entreprenørskabskurser
  • Sommerskoler og fælles programmer med universiteter i udlandet

Støtte til at finde arbejde

  • Karrierecenterstøtte hjælper studerende med at finde job inden eksamen
  • Ansættelsesmuligheder hos holdingselskaberne

Stipendium og finansieringsmuligheder

  • Et højt antal stipendier kvote
  • Præstationstilskud
  • Mulighed for at betale studieafgiften i 2 rater
  • Studenterbeskæftigelsesmuligheder på universitetet

Fordele ved Postgraduate Education

  • Stipendier til dem, der vil forfølge en kandidatuddannelse på universitetet
  • Mulighed for at auditere kurser som gæstestuderende med nedsat honorar efter endt uddannelse
  • Mulighed for at deltage i certifikatprogrammer med reducerede gebyrer

City University i Istanbul

  • Rig historie, kultur og naturlig skønhed
  • By med underholdning, ungdom og studerende
  • Relativt billige og livskvalitetsmuligheder

Statistik

  • Internationale studerende:

    50%

  • 0
  • Student -til -fakultet forhold:

    4 til 1

Campus funktioner

    Visumkrav

    Studievisum

    Afhængigt af nationalitet og bilaterale aftaler mellem Tyrkiet og andre lande er der mere end ét visum eller adgangsmulighed tilgængelig for internationale studerende. Internationale studerende kan rejse til Tyrkiet med eller uden visum afhængigt af nationalitet og binationale aftaler. Disse er almindelige konsulært visum, e-visum, pas, nationalt ID, lufthavnsvisum. Når du har en idé om, hvordan du kommer ind i Tyrkiet, og hvad der er mest bekvemt for dig, vil du kunne ansøge om.

    Tjek venligst dit lands berettigelse og/eller ansøg ved at klikke på https://www.evisa.gov.tr/en/. Hvis du er fritaget for turistvisum til Tyrkiet, behøver du ikke ansøge om studievisum på det tyrkiske konsulat. Du kommer blot ind i landet med et pas, der er gyldigt for hele opholdet plus 60 dage.

    Et studievisum vil stadig være gyldigt, men skal udstedes fra konsulatet (og tyrkiske konsulater i nogle lande udsteder ikke længere disse visa til Tyrkiet). Studievisumet er dog et enkeltindrejsevisum.

    Vi henviser dig til Republikken Tyrkiets officielle udenrigsministeriums hjemmeside, hvor du kan rulle ned til landespecifik information for yderligere detaljer: http://www.mfa.gov.tr/visa-information-for-foreigners.en .mfa.

    For mere detaljeret information kan du kontakte os.

    Opholdstilladelse

    Internationale studerende skal registrere sig hos de lokale myndigheder (Göç İdaresi) og få en opholdstilladelse (İkamet Belgesi) inden for en måned efter deres ankomst. For at ansøge skal studerende få en online aftale fra Generaldirektoratet for Migration Management i Tyrkiet.

    Studerende skal have følgende ting klar inden aftaledatoen.

    1. Passet, originalen og kopien (kopi af datasiden, kopi af siden, der er stemplet af datoen for indrejse til Tyrkiet, og hvis du havde et visum, vil du have brug for en kopi af siden med visum til Tyrkiet . Hvis du kom til Tyrkiet med et e-visum, skal du indsende en kopi af dit e-visum sammen med din ansøgning). Vær opmærksom på, at for at få opholdstilladelse skal du have et pas gyldigt i mindst de næste seks måneder.
    2. En gyldig sygeforsikring (du kan ansøge om en på det internationale kontor, hvis du gerne vil have en privat sygeforsikring)
    3. Studiebevis (Öğrenci Belgesi) udstedt af registratorens kontor (studerendebeviset bør ikke være ældre end 10 dage, så du skal have et aktuelt studiebevis før din udnævnelse)
    4. Indkomstopgørelse (dette er blot en meddelelse om tilstrækkelige og bæredygtige ressourcer for varigheden af dit ophold. Du kan få anmeldelsesformularen fra det internationale kontor. Migration Management kan bede om understøttende dokumenter, hvis de føler behov senere)
    5. Kopi af den tidligere opholdstilladelse (hvis der er nogen)
    6. Hvis navn, mellemnavn og efternavn i den studerendes pas er angivet samlet i én sektion (ikke adskilt), er det nødvendigt at indhente et navneækvivalenscertifikat fra hjemlandets konsulat eller ambassade (det er vigtigt, hvis dit efternavn er ikke nævnt særskilt. Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte dit hjemlands ambassade eller konsulat. Det samme gælder eleverne med en forkortelse i deres navn. De skal have et navneækvivalenscertifikat med angivelse af deres fulde navn uden forkortelser).
    7. Hvis du er under 18, de underskrevne dokumenter fra dine forældre vedrørende deres tilladelse til dit studie i Tyrkiet og dets notar-godkendte edsvorne oversættelse (du kan få en prøve af et sådant tilladelsesbrev fra det internationale kontor). Sammen med tilladelsesbrevet skal du indsende din fødselsattest (eller lignende dokumentation), der beviser, at underskriverne af tilladelsesbrevet er dine forældre.
    8. Modtagelse af 125 TL opholdstilladelsesgebyr (gebyret kan betales til skattekontorerne i Fatih eller Eminonu eller i Ziraat Bank Filialer)
    9. Kopi af din online tilmelding (aftalepapirer)

    Indlæggelser

    Der er åbent for optagelse, ansøg NU! Du kan finde vejledningen til at ansøge nedenfor;

    Her er linket til at ansøge: href="http://international.altinbas.edu.tr/apply

    Ansøgninger til Altınbaş University er gratis og laves online fra vores hjemmeside.

    Du kan følge instruktionerne i linket, og du kan lykkes med din ansøgningsproces. I stedet for en mobil enhed; PC anbefales.

    Du kan tjekke vores programmer, sprog og gebyrer fra følgende link;

    href="http://international.altinbas.edu.tr/en/programs

    Du kan finde berettigelseskriterierne for vores universitet på følgende link;

    href="http://international.altinbas.edu.tr/en/page/entry-requirements

    Hvis du ønsker at overføre fra et andet universitet til Altınbaş Universitet, læs venligst følgende information; Når du har ansøgt og fået dit tilbudsbrev, skal du sende dit godkendte (underskrevne/stemplede) udskrift og kursusbeskrivelser til [email protected] for at se, hvilke af dine kurser der vil blive overført til dine studier i Altınbaş University.

    Studenterklæringer

    Meddelelser

    Meddelelser

    Placeringer

    • Istanbul

      Mahmutbey, Dilmenler Cd. No:26, 34217 Bağcılar/İstanbul, Turkey, 34217, Istanbul

    • Istanbul

      Esentepe, Büyükdere Cd. No:147, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey, , Istanbul

      • Istanbul

        Zuhuratbaba, İncirli Cd. No:11-A, 34147 Bakırköy/İstanbul, Turkey, , Istanbul

        • Istanbul

          Mahmutbey, 34218 Bağcılar/İstanbul, Turkey, , Istanbul

          Spørgsmål