Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Glenville State College

Glenville State College

Glenville State College

Introduktion

Glenville State College, der ofte omtales som Lighthouse on the Hill, er West Virginia eneste centralt beliggende offentlige skole.

Grundlagt i 1872 for at give instruktion og praksis for fælles skolelærere i videnskaben om uddannelse, har Glenville State College overgået sin oprindelige mission, og i øjeblikket forbereder de studerende til en karriere i undervisning, business, jord ressourcer, musik, de liberale kunst, videnskaberne, strafferetlige og menneskelige tjenester.

Med en indskrivning af cirka 1.800 studerende, kollegiet prale med en gennemsnitlig klassestørrelse på 15. Kollegiet indskrivning består af studerende fra 24 stater og 3 lande, og stolt omfatter mange første generation og mindretal studerende.

Vores mission

Glenville State College giver en tradition for uddannelse af høj kvalitet gennem innovation i design, levering og evaluering af programmer og tjenester, udvikling af arbejdsstyrken, og omfattende studerende tjenester; et fællesskab af aktive elever dedikeret til livslang læring, effektiv undervisning, anvendt stipendium, kreative aktiviteter og service; lederskab, der fremmer kvalitet i læring, undervisning, kulturel vitalitet, og den økonomiske udvikling i et globalt samfund.

Filosofi & kerneværdier

Glenville State College blev etableret i 1872 med det formål at levere kvalitet uddannelsesmuligheder for borgerne i West Virginia. Oprindeligt grundlagt som lærer college, Glenville State College er fortsat førende i forberedelsen lærere. Sammen med dens vægt på lærerens forberedelse, har kollegiet reageret på de behov, West Virginia og har udviklet yderligere programmer i en række forskellige områder. Kollegiet er forpligtet til seks kerneværdier: elevcentreret, fællesskab, integritet, tradition, lederskab og familie.

Elevcentreret

Den studerende kommer først på Glenville State, og vores organisatoriske processer og beslutninger er styret af, hvad der er bedst for den studerende. Vi bestræber os på at fjerne barrierer og forbedre lærerig oplevelse, og hvert fakultet og personale medlem og administrator er personligt forpligtet til at tjene de studerende i effektive og fleksible måder, uanset hvem, hvornår eller hvor.

Fællesskab

Vi er et fællesskab af elever, der værdsætter vores sammenhængende relationer med hinanden. Vi søger rummelighed gennem at lytte og samarbejde. Vi er kollektivt støtter på alle tidspunkter gennem åben kommunikation, og vi arbejder sammen som et team på campus, hvor vores arbejde tager os, og i de lokalsamfund, hvor vi bor eller tjener.

Integritet

Vi er altid sandfærdige, etisk og ansvarlig for at gøre hvad vi siger, vi vil gøre. Vi demonstrerer åben tillid, respekt for vores mangfoldighed og retfærdighed i alt, hvad vi gør. Vi er lydhøre, konsekvent og engageret i løbende forbedringer på alle områder.

Tradition

Vi er stolte af vores rige tradition for at levere høj kvalitet uddannelsesmuligheder og værdien af ​​uddannelse for at skabe futures. Vi holder vores traditioner i live som en måde at fejre vores tidligere resultater og som grundlag for at reagere på nye muligheder og udfordringer i en foranderlig verden.

lederskab

Vi anerkender et stort ansvar for at lede. Vi forbereder vores samfund ledere, der er tankevækkende, produktiv, engageret og lydhør borgere. Vi løbende fremme innovation, som beriger læringsmiljøer, og vi demonstrerer ekspertise gennem vores pædagogiske programmer og tjenester.

Familie

Vi er en stærk familie, som afspejles i vores omsorg, pleje og mærket venlighed, der adskiller os fra andre. Vi forsvarer en kultur, der respekterer hinanden og vores mangfoldighed, og samtidig være støttende individuelt og som et team. Vi kommunikerer aktivt og engagere vores udvidede familie, uanset om de er forældre, alumner og andre venner af vores institution.

Placeringer

  • Charleston

    200 High Street

    Spørgsmål